Jonas har vel aldri kritisert Nano for å kjøre mono før nå. Lett å være etterpåklok.
Dette med å gi INFO til markedet ender som oftest med en kaotisk tilstand .
Det ser ikke ut for at biotek-bransjen klarer å gjøre noe med dette forholdet , altså , det skjer omat og omat i de fleste biotek-selskapene.
Selskapet bestemmer hva info som skal gis til markedet MEN når markedet ikke forstår hva selskapet forsøker å formidle så er det helt klart at de har plikt til å gjenta og gjøre INFO’n oppklarende VED Å GJENTA OG PRESISERE SLIK AT BUDSKAPET BLIR KLINKENDE KLART.
Altså , ikke ny og utvidet info men samme info vinklet slik at markedet har en sjanse til å bli korrekt informert.
Det er vel helt klart at på dette punktet så har ledelsen feilet i NANOV.
NÅR IKKE EN GANG EIARSSON KLARER Å FORSTÅ MELDINGEN SÅ HAR NANO’S INFO-STRATEGI OG FORMDLING SVIKTET.
Var vel krystallklar den meldingen som TRVX sendte ut forrige torsdag ?! Hva skjedde med kursen påfølgende dagene ?
Følger ikke med på TRVX, men med en melding som den, så trodde jeg at markedet ville sette pris på det ?
Så det er ikke lett å bli klok på Biotek om dagen…
Når man ser hvordan “nyhetene” fra Nano har blitt tolket tidligere, så er de kanskje redd for å fortsette i samme bane. Kanskje neste nyhet ønsker de at skal være så konkret som mulig, og derfor venter til etter de har fått noe klarhet fra FDA?
Jeg ser @wellsembargo fikk forklart det i et avsnitt i sitt fantastiske innlegg, dog med et annet eksempel(tazemesostat).
For min del har jeg ikke prøvd å tolke meldingen så forferdelig, og har for egen del avskrevet aksjene - det kan man takke kommunikasjons-evnen til selskapet for. Selskapet er opsjonspriset og det med god grunn. Sitter uansett ut august.
Vi har vel snaut 125-130 pasienter dosert i 3L R/R rtx-refractory >=2 earlier treatments - totalt sett. Det er faktisk en av de største(om ikke den største) og ikke minst mest spissede datapakken som potensielt vil bli levert til FDA. Dette må jo veie noe, vertfall target, safety og qol inkludert. Dette er dog Lymrit del A og del B samlet, men sett på konkurrenter så har de gjort det på en litt annen måte, so i dont know why this shit shouldnt fly.
Ser man på studieoppsett til f.eks et par Pi3k hemmere så er de nokså like Lymrit del A før de gikk rett til filing, mens nano har tatt den lange veien(og nå punktert) med å kjøre et videre studie opp mot de uten muligheter(som også bler endret til å inkludere de aller svakeste). F.eks umbralisib som lå på rundt 45% ORR og 9% CR - med en HELT annen safetyprofil på sprekere pasienter fikk AA. Dette er dog en stund før f.eks mosunetuzumab m/frender inntok markedet, men gitt 3L FL er et nokså stort landskap så er det nyttig for FDA sin del å bare pøse på med sikre og effektive medisiner i all grad de kan. Det sier deres egne retningslinjer, dog ikke helt som jeg skriver det. Hvis Betalutin sliter med efficacy og finner grunnene til dette, samt datasettet blir akseptert ferdig renset så er det absolutt der det skal være, men det vet vi jo ikke, men jeg antar og håper det.
Har vi derimot vært uheldige at praten fra fundamentaltråden er tilfellet - Uansett ikke en heldig situasjon.
Det er skikkelig uggent å være i en situasjon som dette med den type kommunikasjonsevne ledelsen har vist bare det siste året. Men med mindre betalutin har feilet som medikament, og da mener jeg gått skikkelig på trynet, tror jeg oddsen er god for positiv tilbakemelding fra FDA. hva som kommer ut av det er umulig å si, men jeg legger hodet på blokka og sier at grunnen til at de skal snakke med FDA er fordi de ønsker å file på pasientene de har nå og sette igang kombostudiet.
Skjønner ikke helt logikken med å dra det ut i månedsvis hvis effekten er så dårlig at studiet burde legges ned, verfall ikke når de fortsetter å rekruttere… Kan være noe regulatorisk, men likevel.
Vanskelig å finne en positiv retning gitt siste tids meldinger - men om man har valgt å sitte til dette punkteti august så burde man heller bruke energi på å grave litt i tidligere papir enn å prøve å tolke meldingen… Ekspertpanel melder objektivt, det er mindre effekt, men hvor lite eller mye er det ingen i markedet som vet selv om RHL salg ikke var spesielt kjekt å se.
Hva skjer med rettigheter til forskningsresultater og patenter om Nano går konkurs eller avvikles?
Takk for kommentarene Hybrid.
Jo mer jeg tenker på at effektene blir svakere etter at pasienter med stamcellebehandling blir inkludert, jo mer overbevist er jeg om at det er når kroppens originale immunsystem og celler blir tuklet med at den sviktende effekten oppstår.
Det er ikke tilfeldig at 78 + 55 pasienter responderer meget oppløftende på Betalutin gjennom 8 års forskning, men straks de drar med seg 15 - 20 pax som er stamcellebehandlet så blir effekten less promising.
Det KAN selvsagt være tilfeldig, men når til og med 1L og 2L pasienter uten håp blir friske i en ratio på 6 av 7 i Archer, må det være noe med Betalutin som FDA vil ønske å gi tommel opp for.
Det er vel av respekt for å spekulere eller gi forhåpninger i forkant av dialog med FDA at selskapet holder fullstendig kjeft. Er nok lurt å ha respekt for retningslinjene til FDA og la de være premissleverandøren for hva som er stegene i riktig rekkefølge. Men uansett stryker de på kommunikasjon internt, no doubt.
Selskapet har meldt at de fremdeles er åpen for rekruttering. Selskapet holder kortene tett til brystet av sannsynlig forklarende grunner i ettertid. Selskapet er priset til under skallpris. Kan ikke garantere noe men det sier meg at det er bedre sette noen kr her enn på norsk tipping, veddeløpsbanen, strandbaren osv😉 Logg på TekInvestor igjen i august. God sommer🏝
Det er håp i hengende snøre.
I form av? 2,93
Skattelette 🥲
Hvor mye har RHL solgt??
Mye klaging over st selskapet prises til konkurs… selskapet ER mer eller mindre konkurs. Snart brukt opp hele 250 mill beløpet som ble hentet i januar (det gjør de ved utgangen av august) så kommer tre måneders oppsigelsestid, sluttpakker, milestone payments etc. om NANOV ikke kan hente penger i år kan de heller ikke drifte. Hva vil en fullmakt til emi med 100% utvanning gjøre med kursen?
Finnes jo heller ingen gjeld å konvertere
Det kan alltid bli værre!
Hvor mye kapital trenger de fra 2023 til 2026, ish?
600-700 millioner til fase 3
150-200 millioner til MZL
200-300 millioner til DLBCL
1 milliard til markedsføring og launch av Betalutin
1200 milliarder til ordinær drift
Og mcap er nå 300 millioner. Må ærlige innrømme at jeg ikke ser mye verdi boet om de skal drive dette fremover selv. Jeg ser ingen annen løsning for selskapet enn å få inn en industriell aktør som kan forløse det enorme potensialet som ligger i pipelinen og teknologien
Lederlønninger?
Da kursen var 30 i November og 8/10 i kvartalet sett på som «low pace recruitment» var finansiering høyst mulig. Bare synd NANOV valutaen er verdiløs nå…
Savner noen kommentarer til dette.
Det er jo en aktuell problemstilling i forbindelse med diskusjonen rundt mulig motivasjon fra BP til å kjøpe Nano.
Nano har jo ikke gjeld til banker eller obligasjonseiere, så eiendelene vil jo forbli i selskapet.
Forbli i et selskap som ikke lenger eksisterer?