Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Hmmmm :roll_eyes:

Wtf … hva har de i ermet?

For et Donald styre!
Og dette bruker de penger på?

Lol! Dette er ikke normalt, det må komme noe nå hvis ikke er dette bare veldig rart

Edit: kjøpspress nå?

Må være relativt bra for å dra kursen over 14 i disse dager. Hmmmmmmmmm

Hahahha for en gjeng :joy:

Alternativer: 1. De har en god nyhet på/rundt Q4 som de mener vil prise aksjen over 14kr.
2. De har blitt rundlurt av ABG og DNB…

Voldsomt så bastante meninger folk skulle ha om dette.

Ser rart ut nå, men kan ikke fatte annet enn at de har noe i ermet frem til 15 mars.

6 Likes

Haha, for en gjeng

Haha for en gjeng

Er ikke rart det rår skepsisme. Det vil se ENDA mer rart ut om de da ikke har noe i ermet.

Rep emi fee er nok betalt for allerede gjennom den rettede. Evt betaler de bare en %-fee av evt nytt beløp som kommer inn.

Enten er de deluded, på nivå med Putin, eller så er det partneravtale som blir annonsert før 15 Mars.:crazy_face:

@InVivo hva sier du? :joy:

#gooooooodwork:joy:

Resolution to increase the share capital in connection with the subsequent offering and terms of the subsequent offering

I det minste er det NANOV som faller minst av de mest populære farmasiaksjene. Pussig at bransjen faller så mye. Nå er det vel sikkert mange mindre selskaper som faller mye, og det totale fallet blir jo pyntet på ved at Equinor stiger så mye. For de fleste aksjer er nok fallet betydelig større enn 1,7%.

2 Likes

Tenker i alle fall at dersom det ikke kommer svært oppløftende nyheter 1.mars så er det uomtvistelig bevist at styret i Nano er totalt ubrukelig. Jeg har valgt å satse på at det kommer svært gode nyheter tirsdag. Er forberedt på at jeg kan være like ubrukelig som styret i Nano, men har inntil da fremdeles håp om at egen dømmekraft er intakt.

5 Likes

Det kommer nok nyheter snart. Gode nyheter som løfter kursen godt over emisjonskurs. Spennende!

2 Likes

jeg vet ikke hva jeg skal tro…