Skal si det svinger for deg, er jo ikke mange dagene siden du var superpositiv
Det var et usedvanlig lite gjennomtenkt innlegg - og vekker ikke akkurat tillit
Nei, det svinger.
Jeg synes ledelsen virker mer og mer svak i sin framtoning og sine svar.
Hele smørja blir bare totalt ufordøyelig med at styret kjenner til dataene og at studiet fortsatt ikke er på noe som helst kompromittert… Dette er rett og slett voldtekt av aksjonærene som ligger her radbrekte fra før.
Og når TheObserver i tillegg har fått rede på at man ikke kan selge BP noe, så er det liten tvil om at det er kroken på døra neste.
Steng ned, spark alle ansatte og ansett en proffaktør til å selge boet.
Skullerud og Malene sin tid er endelig over. Vel blåst? Uflaks…
Hvorfor Paradigme data er ikke offentlige og Kan Archer redde vår investering i Nanov?Kan noen svare for jeg tar fri fra børsen
Å “snu hver stein” som de sier leser jeg som at de ønsker å spesifisere at de vil være grundige og ikke overse noe i prosessen de holder på med.
Hvilket betyr at når de først går til FDA så går de dit med ett solid stykke arbeid som det ikke kan stilles spørsmålstegn ved.
Jeg tror IKKE det betyr at de prøver å lete i blinde etter enhver utvei eller alternativ som ikke eksisterer.
Hva er cash beholding bra om hele ledelsen blir send hjemme å spare noen mill.
Lønnskostnaden i selskapet er ikke den største kostnadsdriveren
Loger av fra Nordnet og Tekinvestor sitter uansett alt or ingenting i denne supen
Å snu hver stein betyr vel nettopp at de forfølger alle alternativer og blindveier for å finne ut hva som er farbare veier. At de jobber febrilsk og hardt på mange områder.
Det betyr IKKE at vi jobber grundig med FDA.
Tror du ved neste melding når de sier vi har snudd hver stein men må nå avvikle all drift, at det betyr vi jobbet grundig mot FDA men det gikk ikke så da er alle steiner snudd?
Alt for mange skuffelser. Nå har jeg skattefradraget rundt 35% som kan være eneste mulighet og bankers. Noe annet gidder jeg ikke bruke tid på akkurat nå for det blir jo kunn spekulasjoner. Nesten all farma i Norge ligger jo men brukket rygg og høy risk.
Risiko er ikke noe nytt, se til ultimovacs så ser du et selskap med god kommunikasjon, en forklarig burn, oppnår faktisk guiding på innrulleringen.
Flere av selskapene i biotech Norge har god teknologi men ledelsen i flere selskaper har levert godt under forventning imo.
Tillit er alfa omega, noe hvertfall nano sliter med.
Finnes det noen oppdatert aksjonærliste etter volumene som har vært siste uken(e)?
Mange godkjenninger ja, litt info om de forskjellige:
Axicabtagene - CD19 CAR-T 2L
Lisocabtagene - LBCL
Tisagenlecleucel - CD19 CAR-T 2L
Mosunetuzumab - CD3xCD20 bispecific (2L/3L ??)
Nano har fremdeles eget target, og Archer kan potensiellt konkurrere eller slå CAR-T i 2L.
Krysser fingrene for fase 3.
Ikke helt riktig akkurat det. De har også utfordringer med innrulleringene sine de også og treffer jo ikke på sine guidinger selv om de nå endelig har kommet i mål med Initium.
Det positive for Ultimovacs er at det på sett og vis går noenlunde greit uten verken full stopp, mislykkede studier eller feilslåtte data som “alle andre” (PCIB, Targovax , Nano) opplever.
Snur fort i biotek da. Så ikke så sikker på at det blir en dans på roser fram til mål selv for Ultimovacs.
(borte)
Det @Pk2k skriver er i all hovedsak riktig. Skal man vurdere ting i et vakum og/eller se vekk fra at verden har stått 2 fulle år i en global pandemi? Å bomme inntil ~6 måneder på guiding gitt før pandemien er mer enn “noenlunde greit”. Og det har foregått med full transparens hele veien.
Ikke for å fortsette Ultimosagaen her på nanotråden men kjenner jeg @vegar_beider rett, tenker han nok på Dovacc
Nanov har vært på børs i snart 8 år historien kjenner vi, standpunkt bør ikke være så langt unna nå. Ultimo har vært på børs bare 3 år. Kursen er ca halvert siden toppen…