Long term increase for shareholders ha? Another 8-10 years? What a joke and disgrace …. after Interim feedback being som positive. Signs were there though when Skullerud said NANOV is more then just Betalutin… We all should have sold then.
Kan vi forvente emisjon?
Noen med finansiell bakgrunn som har noen tanker rundt om “skallet” i selskapet har noe verdi? Tenker ift. at selskapet har 2kr pr aksje i cash, samt fremførtbart underskudd.
Jeg har ikke ord. Etter 6 år med alt for mye investert i NNV… Enormt tap, men skal bli litt befriende og ikke følge med lengre. It’s the hope that kills you…
Jeg trodde de ansatte og ledelsen ikke hadde tilgang til resultatene? Har de hatt mulighet for å sjekke om det er en grunn til at effekt har gått ned etter interim? Stenger de nå så fort som mulig bare for å stoppe de enorme kostnadene?
Personal reasons
Kondolerer alle med-Nanovitter 😵💫
Skal prøve å ikke bli for konspiratorisk nå, men med fasiten her ser det jo litt ekstra rart ut at Braun bare tok én runde i svingdøren før Skullerud begynte å snakke opp resten av pipeline i et selskap som ikke hadde penger til å fullføre sin primærstudie engang…
Trist for aksjonærene, og veldig trist for pasientene - trodde virkelig vi hadde noe bra på gang her
Har Merlin været ansat i Nano?
Kan ikke forstå annet enn at pipen Skullerud snakker om nå ikke er annet enn «brudepynt» i et forsøk på å lage en pakke som noen kan tenke seg å kjøpe billig - avvikle selskapet, overføre IP, nøkkelpersonell og skattefradrag. Snipp snapp snute?
EDIT: Dvs - CEOs hovedansvar nå er å avvikle / selge til best mulig betingelser.
Norsk biotek går en mørk tid i møte. Blir neppe lett å hente penger framover.
Worldclass.
Kanskje de klarer å skrape verdier for 5 til 10 kr aksjen
Dags å pakke inn dødsboet.
Ønsker alle lykke til videre med nye investeringer, måtte ingen av dem inneholde et styre som NANOs.
Hvordan kan skallet ha snarlig verdi dersom ledelsen skal tviholde på jobbene sine ved å satse på smulene som er igjen i pipen, slik det blir forespeilet i meldingen?
Skal bli interessant å se hvordan markedet velger å prise selskapet de neste dagene.
Virkelig trist for de som sitter stucked…
Tror på kraftig rekyl, godt mulig at markedet allerede har priset dette inn. Husk, Nano har mange andre bein å stå på også. Få litt frisk kapital til nye studier nå. Kan vi se opp mot en tier her før jul? Tror det
Mye frustrasjon her nå - mest ovenfor en selv som ikke så tegnene.
Men selv i etterpåklokskapens lys så skjønner jeg ikke hvordan ledelsen kunne fortsette som de gjorde? Alle tegn tydet på at det var noe som ikke stemte med medisinen, men de fortsatte som om alt var i sin skjønneste orden. Det er ikke så lenge siden CEO stod og sa at alt var i orden, men at de endelig skulle grave noe dypere.
Er dette virkelig noe en kan forvente ifra ledelsen i et seriøst selskap? At de agerer som bruktbilselgere som skal prakke fagre ord og løfter på godtroende investorer?
Jeg er ganske rystet.
At nano skulle gå dunken før Targovax, det er sjokkerende…
Men fy fasan for en ledelse. styre og andre må se seg i speilet da de ikke har rent mel i posen? Makan til styring har jeg sjeldent sett maken til!
Over og ut. HadeNano
Det er hyggelig å se at børsmeldingen ble sendt ut langt utenfor office hours. Overtid på Kjelsås ikveld.
Lurt å selge seg ut for å vente på august ja
More hopeless dreams on web cast tomorrow? Has to be world class sales pitch … . Let’s see.
de tyner vel selskapet for de siste millionene med litt overtid i kveld på den meldinga ja. tåpelig ledelse og gjeng.