Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Tapt reine penger for meg 1.5 mill på Nanov
Alt er tapt

8 Likes

:disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Hva er burn rate uten IFE og med kun 20 % av de ansatte? Kan de drive på tomgang en god stund uten å hente penger?

I fjor denne tiden hadde jeg 3 mill verdier iNanov

Snakker om fjottnisser fra 2015 Og frem til nå . Hvordan går det an å skryte opp noe så voldsomt for så å drite på draget fortløpende . De har villedet ,rotet og bløffet.

8 Likes

Kutt til beinet og sats videre på Alpha37 sammen med OranoMed!

Og så klart et Toarmet studie i MZL, Betalutin mono og Betalutin+Rituximab

Det er nå mitt tips til ledelsen

8 Likes

Selskapet vil tydeligvis fortsette videre ?

CEO, Erik Skullerud commented: Our focus will now shift to our pipeline of other
CD37-targeting assets, which give us multiple shots on goal, including
Humalutin[®], Alpha37, a portfolio of fully humanized anti-CD37 antibodies and
the CD37 CAR-T. We look forward to communicating our development plans for these
assets in more detail in the coming months."

Det tok sikkert litt tid før noen ble gris, og måtte bli igjen og skrive meldingen.
Dette er sikkert urettferdig, men klarer ikke la være å tenke på denne

3 Likes

Skal vi under 1 i morgen?

1 Like

Det hadde jeg også så sent som i november i fjor. NANOV har vært en miks av katastrofe og skandale, og typisk at jeg hadde hele børskapitalen samlet i denne hengemyra. Riktignok har det meste av mine midler ligget i et unotert selskap, men begynner å få en skummel følelse av at det høyst uventede kan skje der også. Burde nok hatt langt større diversifisering.

5 Likes

Straka vegen mot null :grinning_face_with_smiling_eyes::rocket:

1 Like

Seriøst - vil vi gå under kr 2 i morgen ?

Såklart, flaggskipet er jo dødt

1 Like

tror den lander på 1-1,5 i morgen etter disse tragiske nyhetene, og så skal jo folk selge og lempe ut hele dagen så kan vel kanskje gå under krona også

Einarsson :joy:

1 Like

Når blir det webcast?

Imorgen 8.30

Man har i det minste blitt god til å spare. Har investert ca 30% av lønna de siste 6 åra i Nanov :sweat_smile: blir deilig å bli kvitt denne verkebyllen. De vil aldri klare å hente noen penger til videre drift. Her må andre overta.

9 Likes

Noen som vet om man får skattefradrag for tapet når aksjene eies gjennom eget AS?

Vil nanov kunne ta en clavis? hvorfor ikke , hva er i så fall forskjellig på disse selskapene?

Nei.

Du skattes ikke på gevinst, og kan således heller ikke få fradrag for tap.