Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Noen som lurer på hva nanoaksjene er verdt? Kostpris x 0,352 :+1:

2 Likes

Muligheten for å kjøre et fase 3 studie i kombinasjon med Rituximab, er det håpet helt dødt?:thinking:

1 Like

Med dagens ledelse er alt dødt…

4 Likes

Dette er bare trist…

Kan ikke klandre ledelsen for at Paradigme feilet.

Betalutin fungerer for dårlig i R&R 3L FL, enkelt og greit

6 Likes

På den annen side - jeg har allerede et tap på 80%. Det er liten grunn til å hisse seg så mye over de siste 20…

7 Likes

Trist, trist og atter trist.

Har hatt aksjer i selskapet siden notering og fulgt dem i tykt og tynt. Klarte heldigvis det kunststykket og selge flesteparten av aksjene på topp og sikret meg en flott gevinst. Så for mitt vedkommende gikk det totalt sett veldig bra. Men føler med dere som ble fucka så til de grader.

De burde faen meg vært anmeldt for svindel.

15 Likes

The Company will therefore explore potential partnerships and will also seek advice from the US Food and Drug Administration (FDA) to discuss if there could be a possible way forward for Betalutin® in an alternative setting

Som i at de kan gå for Archer, eller mener de at Betalutin i NHL er history? Dette vil jeg veldig gjerne ha svar på i morgen.

3 Likes

Hva skjer med Archer videre?

Skjønner ikke hvordan de har fått så mange til å omtale produktet som så solid under x-antall R&D dager.

Kredibiliteten til eksperter innen dette feltet virker som like treffsikre som aksjeanalytikere, kan forstå markedsutfordinger, men at produktet skal gå fra å være godt til veldig dårlig rett før ferdig rekrutering er for meg veldig mystisk.

8 Likes

Føler du at du kan stole på hva de sier?
Jeg er svært usikker…

Trodde Roche var hyppe på flere år med Rituximab patentet pluss betalutin kombo.

2 Likes

Jo man kan absolutt klandre ledelsen for alt . For de har rotet som små barn hele veien . Hatt sine kontorer spredt over hele verden og da vet man hva resultatet blir . Elendig effekt

6 Likes

Feilvurderinger så det holder etter…poenget var at skulle det vært en sjanse for og fortsette med noe så er det vell dvs personer som må skiftes ut

Er vel 7 ulike biosimilars under utvikling nå.

Og Roche satser videre med bispesifikke antistoff

Derfor det feilet altså🤣

Nei, men dette er jo en avgjørelse de sier de skal diskutere med FDA. Hvis de sier at det er ingenting i veien for å kjøre et fase III mot Archer, DLBCL, MZL etc så er det ikke styret sin avgjørelse, men regulatoriske myndigheter.

Regner med at dette kommer opp på callen i morgen.

1 Like

EXTREMLY ENCOURAGING INTERRIM PÅ 50 PAS HEHEHHE :dart:

Det skal være sikkert…for ett rot og som dem har bløffet . Helt vanvittig…

5 Likes

Ja god eller dårlig samkjøring i en bedrift bestemmer svært mye om bedriften lykkes eller ikke .

1 Like