Det må ha skjedd etter eller annet på veien her. Som @nordpolen har vært inne på, er det SCT eller covidvaksinen som fucket opp?
Det må jo bedriften svare for
Det første man må få sjekket er selve resultatene bak uttalelsen «extremely encouraging»
Tenker det har noe med SCT pasientene ja.
Det hadde gått til helvete uansett.
Om ledelsen ikke hadde gjort om kriteriene hadde vi ikke fått inn nok pasienter til en readout før 2030.
Pest eller kolera case.
OMG… Dette hadde jeg aldri trodd… hadde denne og for ett år siden men har jo ikke aksjer nå.
Med dette er jo alt er over, og de må starte helt på nytt. Snakk om stige spillet, gå litt opp og så falle ned helt til begyndelsen.
Føler med dere alle. RIP
Har de brukt ordet “extremely”?
Kilder?
Av alle mailer jeg har sett delt kopi av som har blitt sendt til ledelsen er det en gjenganger at alle mener at tiden er moden for å selge selskapet. Dette blir ikke noe mindre aktuelt etter dagens fakta på bordet.
Kapitalmarkedet for NANOV er borte, nå er det salg av pipe som gjenstår. Sikkert smart å vente på hva FDA sier om veien videre for Betalutin før et salg skjer, men det er ikke sjanse i havet for at dagens ledelse får dratt dette videre gjennom retails.
Det fremkommer forsåvidt også av meldingen; selskapet skal restruktureres. Får håpe verdien av pipen er mer enn 50 millioner kroner Dagens cashbeholdning er vel alene 2 kroner aksjen. Kanskje pipen er verdt 300 - 500 MUSD?
Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said: “We are very encouraged by the interim results both the activity and the safety profile in this unmet patient population.
Extreme har Merlin lagt til. Og det har tydeligvis satt seg hos enkelte
Håper de skiper ut Alpha37 i et nytt selskap med liten ledelse og lav cash burn, og kjør et et tett samarbeid med OranoMed.
Verdiene i selskapet er betydelig over 150 millioner (som jeg tror mcap blir i morgen)
Håper inderlig ikke at de selger når aksjen er i kr. 2 verdi.
Jean Pierre Bizzari, MD, Chair of Nordic Nanovector’s Clinical Committee, said:
“We are extremely encouraged by the preliminary data we are seeing both in terms
of efficacy and safety profile. This novel ‘one-time’ treatment in this
underserved resistant/refractory patient population is especially important in
these frail elderly patients for whom other treatment options are too toxic. We
are confident that the protocol amendments the company is implementing to expand
the eligible pool of FL patients will significantly increase the rate of
enrolment into PARADIGME.”
Fra melding 30.6.20
link?
takk, da gir jeg meg
Dem har ikke særlig mye og gå på…så kan ikke forvente noe annet
Det må være bra at de stopper paradigme når det ikke er realistisk å få løpet finansiert, best for aksjonærene å stoppe pengebruken, og heller finne en partner samt en løsning med FDA for betalutin. Det funker ikke å bruke slike beløp per måned og ikke komme i mål. Klok beslutning av styret.
Når det gjelder andre assets så er det for langsiktige investorer, og klart mulig å få inn større beløp i form av partner avtale, om det er hold i de andre produktene men her må de vise til verdier ( har litt skadet historie å vise til nå), hva er det selskapet har av muligheter nå på kort og lang sikt, blir spennende i morgen. Men er lettet over at de stopper den store penge bruken og setter emisjonen som alle frykter lenger frem i tid.
Verdien på nano er ikke mye, men hva har de egentlig nå av verdier å bygge videre på, hadde trodd at effekten av archer ville få verdien på nano opp fra dagens nivå, det er eneste grunnen noen skulle ville plukke opp betalutin er for å bruke alt som er bygget frem til nå sammen med kombo behandling, er sjokkerende om ingen BP ser verdien av å kjøpe de restene for å bygge videre på Archer historien.
Butikken er nok ikke stengt men kraftig skadet, men burde ligge verdier i potten med rett strategi til å overstige dagens kurs en hang i fremtiden.
Redde seg ut på 1 krone og følge nye eventyr.
Med gunstig avkastning i rentefond går det hele i null om isj 30 år
Det vil jo isåfall være snakk om en mye mindre emisjon også når den ikke lenger skal finansiere Paradigme.
Triste greier. Får bare håpe at ingen har investert med store lån og tapt mer enn de har råd til.
Håpet ligger i at de kan trekke seg fra dealen med IFE ASAP!
Det vil det alltid være
Da er jeg offisielt ferdig med pharma, for noe søppel. At NANO er norsk gjør ikke det stort bedre. Her er det bare å bite i det sureste eplet på planeten og fortsette livet som før. Selv om tapet er i millionklassen er livet i seg selv en berikelse, og penger er ikke alt.