Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Det er vel ett “Archer type” studie som fremstår som eneste kortsiktige mulighet for Betalutin videre nå i NHL.
Hvis FDA er dritings under møtet så får de kanskje det i en fase 3 setting i samarbeid med en partner, ellers er det vel tilbake til tegnebordet for ett nytt fase 2.

Alt annet i pipen er vel i realiteten kun på tegnebordet.

Selger fremdeles ikke jeg da min inngang på 14 nå er ned sikkert 90% i morgen. Da er det kun pantepenger igjen og de kan bare stå sånn “Just in Case”.

Har nettopp åpnet en gravøl og oppfordrer alle i samme båt om hente seg en selv.
Skål for Paradigme! :beers:

10 Likes

Her er det rødvin og godt mulig en sovepille eller to…trenger nok to nå …

2 Likes

7 Likes

Jeg sliter litt med matematikken her, hvordan har vi kommet fra “extremely encouraging” på 50 pax, til ORR 30% og mdor 6mnd etter 109? Sett hen mot det vi fikk ut av Lymrit, bør det si at det har vært tilnærmet 0% response rate på de 59 siste pasientene i Paradigme… Alternativt så nærmer vi oss kriminell misinformasjon etter interim.

20 Likes

SCT pasienter har nok forgiftet poolen

Har faktisk også jekka meg en gravøl her, måtte det i tillegg til en trøstetelefon til en kompis etter milliontap på papiret… :stuck_out_tongue_winking_eye::fearful::sweat_smile:

12 Likes

AA ( Accelerated approval) ble til
AA (Anonyme alkoholikere…)

Fra spøk til alvor, dette er ikke game over.
Det er game over i 3L i hvor landskapet allerede begynte å bli crowded.

Nå må de åpne dørene, slippe inn partnere og sette fart på resten av pipen. Det er et budskap jeg med flere allerede har gitt klar beskjed om i direkte kommunikasjon.

Skal de drive og fisle rundt med 3L mens alt annet i pipen ligger dødt blir de last runner up med et skudd på mål. Nå skjer det i alle fall ting med alt som ligger brak, vi får håpe det kan forvalte verdiene våre på en bedre måte.

Selg ut et asset, finansier opp resten av pipen med dette. Alternativt selg alt.

13 Likes

Alt startet med REK, forbanna REK !!!

3 Likes

Denne situasjonen kan vel føre til en ekstraordinær generalforsamling med forslag om en større emisjon.

Aksjespleis og emisjon, det er min take på framtiden.

1 Like

Kan noen spørre om dette imorgen?

1 Like

Etter interim føles dette som å bli svindlet på åpen gate. Ser i retrospekt når Braun forsvant ut etter et par uker, alle lamper burde lyst rødt. Dyr lærdom.

11 Likes

Det har vært mange organisatoriske varsellamper med rød farge de siste årene, men produktet har som regel holdt det rasjonelle inntakt. Så dette ble veldig skuffende. Vi må med andre ord stole på det organisatoriske og ikke den kliniske silver bulleten «Paradigme», nå som en ny strategi skal settes. av erfaring så sliter jeg med å se på dette selskapet som noe annet enn verdiløst for dagens eiere om det er ledelsen og ikke paradigme som skal hente oss inn

2 Likes

Mulig. Men de må ha en ekstremt god forklaring på hva som har skjedd med Paradigme. Hvis det er de endrede inklusojnskriteriene som har skylda, så burde jo resultatene i Lymrit og den opprinnelige Paraidgme-populasjonen fremdeles være “encouraging.” Når de nå legger ned Paradigme helt og holdent, frykter jeg det tyder på noe annet. Hvis dette “annet” dreier seg om andre ting en time-to-market og konkurransebildet, så tror jeg det er game over for hele sjappa, inklusive store deler av pipen.

Hvorfor? Hvis resultaene fra Lymrit+ Paradigme < 50 pax. er så ekstremt annerledes enn etter 109 og independent review, må man spørre seg om holdbarheten til alle resultater. Hva skyldes dette? Cherry-picking av pasienter på Radiumhospitalet? (som jo omtrent har sluttet å rekruttere i siste halvdel av Paradigme).

7 Likes

Blir spennende å se om Jonas fortsatt mener «det blir medisin»

Hvis det stemmer så har selskapet bevisst villedet aksjonærene med sine uttalelser om de faktiske forhold etter interrimen på drøye 50 pas i paradigme. Men ikke stress, det kommer noen gloser fra meg imorgen på spørrerunden. Håper Bizzari møter opp

5 Likes

Betyr det at du nå vil anbefale nye investorer til å kjøpe aksjer…?

1 Like

Det heter seg at “it ain’t over until the fat lady sings”.

Etter jeg leste meldingen tidligere i kveld, så kjente jeg hun kom snikende.
fat-lady-singing-sing

Ikke vakkert!

Sliter også med å forstå dette!
Forventer at dette redegjøres for på webcast i morgen.

2 Likes

Jeg klarer ikke å ta tallene på husken, men dette er sikkert:

-“Extremely (eller var der very?) encourarging” etter interim, MÅ man anta vil oppfattes som tilsvarebde Lymrit, eller bedre av aksjonærene. Noe annet vil ikke gi mening.

-Hvis dette var korrekt på det tidspunktet, har man omtrent ikke hatt virkning i siste halvdel av Paradigme. Det er utrolig vanskelig å forstå at dette kan skje “av seg selv” uten at det er en svikt i ett eller annet ledd.

-Alternativt, hvis resultatene allerede ved interim var vesentlig dårligere enn Lymrit, så vil jeg si at vi alle har blitt ført bak lyset, både ved interim og i de to påfølgende årene.

Men det er spilt møye å gråte over sur mjølk i en kattunge.

5 Likes

Som er problemet for de som spekulerer i at kursen ikke kan falle særlig mye pga verdien som ligger i skallet; det vil kunne bli en ytterst seig affære før man vet retningen videre. Med nye forsøk på å sminke grisen fra de skrivekyndige (og gjerne ledelsen). Insisteringen på at glasset er halvfullt har kostet alt for mye penger for alt for mange aksjonærer.

6 Likes