Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Ref ansvaret for et styre og dets medlemmer. De tar på seg enormt ansvar ved å ikke å ha spilt med rene / åpne kort. Forklaringer på hva som har skjedd underveis blir garantert viktig å få delt med markedet så aksjonærene har tilstrekkelig informasjon.

Her litt om hva som kan skje hvis et styremedlem ikke har fulgt sine plikter / ansvar. I det ligger også å opptre sannferdig og lojalt overfor eierne:

En skadelidt kan som hovedregel velge hvem av de ansvarlige styremedlemmene vedkommende vil «gå på» for å få dekket sitt erstatningskrav når en dom om erstatningsansvar foreligger.

Et styremedlem hefter således i prinsippet med hele sin personlige formue hvis man skulle bli saksøkt på grunn av et mulig styreansvar. Dersom en kreditor da retter sitt krav mot deg direkte må du betale! Du kan gå til sivilt søksmål for å få fordelt dette kravet med / overfor de andre styremedlemmene – og det kommer du vanligvis til å få medhold i.

2 Likes

6lvneq

7 Likes

Trakta er full. Betalutin blir medisin. Resultatene er ekstremt lovende. Betalutin har en ekstrem Safety profile.

Klart den scorer høyt på QoL og Safety når den faen ikke har bedre effekt enn flux-tabeletten 5-åringen tar etter tannpuss. For en tragedie.

Dette ble en dyr lærdom, dog ikke i millionklassen som enkelte nevner her, men dyr nok for min pengebok. Holder meg til sjømat fremover. Å sitte i Farma er ikke helsefremmende. Men det skal dog sies det har vært spennende år hvor jeg har regnet med idiotisk høye aksjekurser, og det skulle bli fine julegaver på konemor både i 2018,2019,2020,2021 og 2022 når paradigme endelig var ferdig og alle BP i universet skulle tømme bankkontoen for å få tak i dette unike selskapet.

Tapt er tapt, får bare se fremover nå. Solgte meg ut på 3 kr etter forrige melding og følte meg direkte misbrukt.

10 Likes

1 Like

gjelder ikke 33 % ORR i “the selected dose 15/40”, så om man har det i mente, så er det vel kun ca 25 pas fra interrim som er med i total beregningen av ORR og 56-59 i siste del.

2 Likes

Da har du som premiss at “resten av pipen” har noen verdi. Med buklandingen til Betalutin og Paradigme, etter extremely couraging opp gjennom alle disse årene, har jeg vanskelig for å se at noen aktører har tillit nok til framtiden til vrakgodset. Vi har tatt som en selvfølge at “alle” er på kjøpern når det gjelder denne tekonologien, så langt har det vist seg smart å holde seg langt unna.

4 Likes

Men Ultimovacs kommer til å gå veien skjønner jeg, eller blir det samme marerittet det etterhvert også ?

Statistisk sett er risikoen skyhøy. Men påvirkes selvsagt ikke av om andre ikke-relevante studier mislykkes. Som Nano.

1 Like

Tilgi eventuelle feil i statistikken, men prinsipelt har man i så fall 15%ORR i andre halvdel av Paradigme, dersom man tar utgangspunkt i at “extremely encouraging” ved interim bør indikere tilsvarende som Lymrit, altså 67% (på 25 pasienter som er 15/40-armen av første halvdel av Paradigme).

Det er uansett 75% reuksjon i siste halvdel av Paradigme. Vanskelig å forstå.

2 Likes

«Ser i retrospekt når Braun forsvant ut etter et par uker, alle lamper burde lyst rødt»

Ja, og før det forsvant Bravo etter kun noen måneder ….

3 Likes

Kanskje ikke for selskapet, -men det er jo game over for dagens aksjonærer.

Å få til en avtale/finansiering på ok betingelser nå… Det ser ganske håpløst ut.

2 Likes

Det beste og sikreste kortet for å gi aksjonærene noe tilbake i fremtiden er å bruke de resterende 280 millionene på Alpha37. Skap et et nytt selskap med lav cash burn, så skal det bli spennende å se hva «bedt data ever seen» kan tranlsanteres til i klinikken.

3 Likes

“Value inflection point”. De traff i det minste med den.

3 Likes

Spent på å se hva de pengene kan få til :smiley:

Utsatt IND 3 ganger nå om jeg ikke tar feil ?

Mye av den cashen ryker nok med til omstrukturering og å legge ned Paradigme……

Ja, det har jo ikke gått på skinner der heller…:flushed:

Alt går jo skeis i Nano

1 Like

“Best data ever seen” i pre-klinisk (hvor nå det utsagnet kommer fra) - hvilken verdi har det, etter dagens krasjlanding etter 8 år med “extremely encouraging” I KLINIKK med samme selskap?

1 Like

Protocol amendments tok livet av selskapet kan det nesten se ut som. Hva skjedde. Helt forferdelig tragisk.

Skal pengene vare litt framover så må man få Malene og Skullis over i Nanov Link for reduksjon i lønnsbetingelser på minst 50 prosent.

3 Likes

Problemet ligger muligens i at SCT-behandlede pasienter utgjør majoriteten av målgruppen til Betalutin.