Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Oslo Børs har garantert tatt kontakt med selskapet for å få en kommentar på om det er nyheter selskapet burde ha meddelt som ligger bak oppgangen.
Kan derfor bli interessant å se om det kommer noe fra de. En melding om at de ikke kjenner til noe p.t kan eventuelt justere kursen ned, men moro at det skjer litt denne veien også!! Ikke akkurat bortskjemt med det.

Snittet kursen på 1,80 på fredag, så klager ikke, selv om det er ALTFOR langt opp til snittet på alt!

2 Likes

De er ikke forpliktet i det hele tatt og kommentere kurs så lenge det ikke er noen fundamentale hendelser

Galskap, men kjør på. Klokken er ikke 14.00 engang :sunglasses:

“Malene, jeg har din springer spaniel her … jeg skal bruge 18,00 NOK / aktie”

Nei, men det hender ofte at CFO / CEO ikke slike tilfeller sier “vi kjenner ikke til nyheter / ting som ligger bak dagens oppgang”. Men nei, de kan la være å kommentere, det eneste de må gjøre er å følge reglene om meldeplikt, de må ikke kommentere overfor markedet så lenge de følger børsens regler.

63%:thinking:

Larsen sitter med litt i underkant av 23000 aksjer personlig.

Hvis ledelsen blir gledesdrepere nå når det endelig er litt gøy for noen så er det ikke håp igjen :sweat_smile:

Skremmende nært allerede, @Syklisten .

Hadde noen sagt til meg før børs start idag at jeg ville vært i pluss på min NANO beholdning ila dagen hadde jeg knukket sammen av latter. Men vi passerte altså akkurat 3.00NOK. Helt vanvittig.

1 Like

Ja bare 111 opp til emi kurs nå

2 Likes

Fort på 100% intradag om det fortsetter i det tempoet her :joy:

Hehe ja vi får se, håper på det beste for dere som sitter igjen, masse lykke til :grinning_face_with_smiling_eyes: Fin oppgang i dag!

3 Likes

Kanskje jeg blir rik på de 5000 aksjene jeg kjøpte på 2,58😅

Sykt, pause på 80% opp

Må jo være noen som vet «noe» her… kommer vel kanskje en melding snart. Hvis ikke er jo dette handlemønsteret fullstendig ulogisk

1 Like

Kan noen ha tatt tak i betalutin allikevel ?

Lukter nyheter her nå, dette må være lekkasje.

3 Likes

Har lagt inn ordrer på mine 72K aksjer opp mot 3.50. Planen var bare å sitte men når en får en sånn dag som dette så slår fornuften inn.

Ironisk at nå som jeg knapt har aksjer på børsen så må jeg tilbake til Opticom- og CRU-tiden for å finne større verdiøkning i porteføljen på en enkelt dag enn i dag.

2 Likes

Da utelukker du at dette er fundamentalt betinget
Fair nok det, rått med gevinst uansett