Jeg tenker pump & dump. Omsatt for 15 mill. North skal vel ut på et tidspunkt også vil jeg tro.
Ja. På et vis. Uansett årsak så er utviklingen idag såpass dramatisk at det blir for fristende å la være å komme seg ut av et mildt sagt problematisk papir.
Ville være svært utilfreds som aktionær i North, hvis ledelsen valgte at køre lottostrategi med selskabets midler (er dog ikke aktioær); tipper der falder fundamentale nyheder snarest.
RSI på overarbejde … klemmer r… så stramt, at der snart kommer diamanter ud …
Hvis det er dump så tipper jeg dumpen kommer nå og ut dagen
Svaret på det får vi snart. Du får komme tilbake med dine betraktninger om kursoppgangen hvis det ikke kommer nyheter. Jeg tipper det ikke kommer nyheter.
Skal ganske formidable nyheter til for å doble kursen og enda værre dersom det er lekkasjer i forkant, liksom litt vanskelig å benekte at noen visste dersom det kommer melding i etetrmiddag eller imorgen tidlig.
Og dersom nyheter er på vei her nå burde Nano bedt børsen om å pause aksjen. Har ikke tro på nyheter jeg hvertfall.
Jeg setter 40% i gevinst intradag i spill for å finne ut om dette er fundamentalt begrunnet
Men småpenger i forhold til mange andre her så skjønner at flere tar gevinst nå
Handel stoppet igjen. Denne gang pga kraftig nedgang
ASP er nok igang igjen, folk burde gripe sjansen for en gevinst når de store gutta pusher kursen med to selveide kontoer
Rett opp igjen nå, 3,14, dette er IKKE normalt…
Vi har nok ikke sett siste dumpen idag
Jeg tror, du tror, alle tror, men hvem vet ?!
Tror alle skal ha det for seg at ved et par tidligere emisjoner så har man sett litt VEL GODT timede salg fra et par aktører…
Personlig tror jeg skuta har lekket som en sil, men det er jo selvsagt en forferdelig antagelse å hive ut på eteren uten substansielle bevis…
ALtså siden OSLO børs er et så vanvittig gjennomsiktig og lovlydig marked.
Blir ikke overrasket om dette er ASP/MRdick som holder på, men da har han truffet et vakum deluxe siden kursen presses så høyt.
Vacuumtrade /dead cat bounce dette her? Nå skulle vi hatt Hugoil her så vi kunne blitt enda mer forvirret over hva som skjer.
Hvem er dette ??
Bullflag under opbygning?
Legg merke til at HOD på 3.34 er det høyeste aksjen ble handlet for da den ble halvert 22 juni.
Antar det siktes til Dichesbuen AS. Du vil ofte kunne se Dichesbuen + han som eier det selskapet i listene rundt forbi: en som selger og en som kjøper, store mengder. RECSI er et godt eksempel.
En uforståelig skandale at Finanstilsynet gir ham åpne fullmakter til å tjene titalls millioner på å rævkjøre intetanende andre på mer enn suspekt vis.