Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er det ikke litt vanskelig å arrestere ledelsen / styret for haussing all den tid de ikke hadde innsyn i dataene, og uttalelsene i stor grad var i sammenheng med lovende fase I data? Ref. det @martins skriver.

Det er gjort flere feil underveis i utviklingen her, hvor hver feil har fått ytterligere følgefeil (husker REK avgjørelsen, dosevalg som utsatte Paradigme osv).

Kommunikasjonen utad har alltid vært positiv, men hvis de hadde nevnt datarisk ved hver presentasjon tror jeg folk ville reagert på samme måte som man reagerer på f.eks Ultimo tråden når noen nevner datarisk; det er noe man bør være inneforstått med når man investerer i bingotek, uavhengig av hva “eksperter” mener.

Det sagt så er har det blitt skrevet mye om kommunikasjonen fra Nanov, og det er tydelig for meg som jobber med kommunikasjon at den er totalt mangelfull og tildels fraværende i dette selskapet. Jeg tror bare ikke man kommer langt rent juridisk basert på uttalelser gjort på et tidspunkt man ikke hadde innsikt i dataene som veltet lasset… :thinking:

3 Likes

Der var Erik borte fra hjemmesiden.

Dette er Fra Linkdin profilen til Erik

Si fra om flere i ledelsen ber seg fjernet fra hjemmesiden

Ja det blir nok litt komplisert og vanskelig og forfølge dette vanvidd med en ledelse som har sviktet på alle områder ‘…år etter år…kommunikasjon og hausing.:slight_smile: Så var det North da? Dem ville vell ikke sittet med 8 mill aksjer hvis alt blir nullet ut??? Nå er jeg vell bare der at en glad for 5 kr aksjen’ men muligens for mye håpe på d også

1 Like

“The company had promising than expected…” Det er jo bare vissvass. Er det noen som skjønner hva han prøver å skrive, eller er det bare jeg som har drukket for lite kaffe idag? :slight_smile:

4 Likes

Selskapet har ikke grunnlag for å drive videre med den øvrige porteføljen.

Slik styret ordlegger seg, er det også lite sannsynlig at det foreligger salg av noe verdimessig betydning for Paradigme data.

Tipper dette blir en styrt avvikling der andre overtar data og patenter mot smuler i betaling.
Cash rekker tidsmessig langt nok til at styremedlemmene finner seg nytt beite der gresset er grønnere.

Hvis man har noen på kroken er det kanskje greit å beholde folk, -slik at de selv kan velge hvilke folk/kompetanse de ønsker å beholde.

Hvis man ikke har noen på kroken samt en høy cashburn er det kanskje fornuftig å kvitte seg med ansatte for å få ned cashburn mens man leter videre etter noen interessenter.

Har vi likt syn på logikk? :sweat_smile:

Prøver vel å påstå, at konkurrentene kom før dem i mål. Å derav grunnen til restrukturering.

Tok en telefon til Nordic for 5 min siden. Får å spørre om hvem som kom til å delta på Q2.
Mulig damen forsnakket seg. Men kun Malene og styreleder.

Spurte om ikke Jostein skulle stille, for å forklare noe om dataen. Svaret var da : nei, tror ikke det.

Ok takker. Skuffende engelskkunnskaper hos ham, men han jobbet vel ikke primært som engelsklærer. :smiley:

Noen som har e-posten til Jostein? Som kan spørre han direkte, om han deltar eller ei på Q2? Altså Malene skal svare på spørsmål om Data blir jo fjernt.

Blir sikkert tidenes korteste presentasjon. Null ny info og “vent og se” til markedet :joy:

Min første investering i markedet for x antall år siden blir nå min dyreste erfaring :man_shrugging:

Ser på pengene som tapt :money_with_wings::money_with_wings::see_no_evil:

9 Likes

Bra de ansatte Sandra Jonsson tidligere i år :lying_face:

Ja dem slo virkelig i stortromma etter siste emisjon…brukt penger som fulle sjømenn…

Det heter ikke lenger sjømann / sjømenn. Du får bruke utrykket fulle skipsarbeidstakere……

2 Likes

Alt en må forholde seg til idag altså…:relaxed::relaxed::relaxed:

1 Like

Kan stemningen i tråden bli verre enn den er nå?

  • Nei, nå er bunnen nådd, all tro er vekke og det eneste vi kan gjøre er å slenge ut det vi har av oppsamlet gulp før Nano og dermed trådene går inn i historiebøkene!
  • Ja, det er fremdeles en og annen som tror dette kan gå…
  • Forstår ikke spørsmålet, Algeta dukket litt ned rett før den tok av :rocket:

0 stemmegivere

3 Likes

Samling i bånn… mcap Helsevern
NORDIC NANOVECTOR - 229,7 mill
TARGOVAX - 224,3 mill
PCI BIOTECH HOLDING - 97,0 mill

Ja, hvis North og Sciencons AS kaster kortene blir det nok verre stemning!
Da tror jeg nok de seigeste og mest utholdende av oss også takker for seg.

1 Like

Haha, man må jo bare flire, husker i 2018 vi satt og lo overbærende av den forrige generasjonen Clavis, Serodus, BioNor osv.

Menmen, Biotec Pharmacon reiste seg jo igjen fra asken og vi har Nykode. Så er jo ikke som om sektoren er helsvart.

Først og fremst utrolig trist. Jeg hadde på slutten som base case at Betalutin ville funke, men at rekruttering og approval ville gå så sakte at det ikke ble noe særlig lønnsomt case after all, mens jeg intellektuelt sett viste at en medisin kunne feile på sine endpoints slik at det ikke ble noen approval ut av den planen som forelå. Spesielt dette famøse CRL fra et mer hawkish FDA har vi snakket om flere ganger.

Men de utspillene som har kommet nå nylig er nesten på utsiden av hva jeg hadde trodd var mulig.

4 Likes