Gitt at det ikke er noen dårlig personkjemi eller konfilter mellom JD og RHL, så tror jeg JD+Alpha37 blir med over i Oncoinvent
Sliten, men åpen og ærlig. Kanskje resignert. Ikke smårart etter en tøff tid. Jan med lukkede armer og avvisende væremåte. «Bli ferdig med dritten»-holdning. Dere aksjonærer er så sykt brysomme.
(jeg så kun Q&A på liten skjerm, så kanskje jeg er helt på vidda )
Observer, forsøker du å tenne et lite lys for noen…
Trist afere. Egberts blir irritert og stresset når aksjonær presser han på avtalen med carnegi. Så nå hva blir slakte pris ,kun rest av cash ?
Hvem var det som kjørte på utenfor bilde i dag? Hyll
Om jeg fanget det opp riktig, er det suksesshonorar til Carnegie basert på hvilken pris de klarer å få, så da har de også interesse av høyest mulig pris. Det var vel det eneste han (omsider) ville si om avtalen.
Jeg har det: Selge hele Lutetium-pipen til BP med tanke på kombo, og fusjonere onco inn i nnv (ikke omvendt).
Da får man med seg verdien av underskudd samt verdien av å være notert på ose (som ble påpekt i dag). Det blir en slags snik-notering av onco på ose!
Brilliant!
Tror det selskapet kan bli veldig attraktivt. Som sagt, et radiofarmaka powerhouse
Noen formening på tidlinje for evt salg/fusjon? Innen utgangen av året?
Hva tjener Oncoinvent på et samarbeid med Nano?
Håper ikke det er Egberts som stiller opp på kontoret til Vas (Novartis) for å selge inn lu177 pipen vår slik som han fremstår på denne Q-en.
Synd å si det men han så mer ut som en uteligger i lånt dress i dag.
De får et nytt asset i pipen + skattefordelen
Onco har jo startet fase 2 også, passer jo fint dette.
Fin dress, da.
- kommer bakveien inn på ose, slipper kostnadene med notering der.
Har et siste håp som mangeårig NANO aksjonær og det er at de klarer å konkludere på veien videre (salg) i god tid før 31.12. Trenger å få solgt ut alt og lukket ASK kontoen innen den tid for å få skattefradrag. Lite gira på å utsette det et helt år og sitte i vakuum.
Hva koster en notering sånn ca for et lite biotek?
Einarsson sa noe i en bisetning på Radium her forleden. Han sa noe sånt som at et læringspunkt etter nano-fadesen må være å lytte mer til forskerne/grunderne underveis.
Lurer litt på hvor de konfliktlinjene har gått.
Har ikke peiling, merket meg bare (med mindre jeg misforstod) at en børsnotering er en verdi - et asset, nærmest - i seg selv.