Det stemmer, Andreas Pay er CEO i Urbanium.
Jeg har snakket med han i venture-sammenheng, han er oppegående
Det stemmer, Andreas Pay er CEO i Urbanium.
Jeg har snakket med han i venture-sammenheng, han er oppegående
Fra DnB Markets i dag:
No new data or real explanation for the weak efficacy in
the trial was given, and with limited value in the earlystage
pipeline in our view, we value the company at its
end-2022e cash position. We reiterate our HOLD and
NOK1.6 target price.
En lærer så lenge en lever det skal være sikkert…men allikevel er d lett gå på samme smell…Nå er ihvertfall min læretid over og den har kostet …
Einarsson: “… tror på en vej videre for teknologien …”
Slik som ble gjort i Bionor som gikk over til Solon Eiendom. Kursen lå på rundt 15 kr og det gikk ikke lange stunden før Solon lå i 35 kr.
Ikke idag…men tenker på bare bli ferdig med det:) holdt ut lenge… men da for kjøpe meg inn igjen…så har jeg nå dette tapet klart for skattemeldingen???
Og du da Donna G …hva tenker du?
Det er relativt lenge til skattemeldingen og jeg tenker og håper det kan bli et lite løft fra i dag og det skal jo ikke så mye til ….
Jeg tenker jo også det…bør bli siden North har porsjonert seg og fortsatt sitter …så har jeg jo sittet nå i 7 år ikke touchet aksjen… Så disse få dagene jeg da sku sitte utenfor med ett salg…ja da ville vell noe skjedd da . Bunnen er vell nådd uansett:blush:
Kanskje smart å vente med å selge til det kommer noe konkret. Verdi på pipen feks. Tror firmaet er verdt mer enn bare cashbeholdning.
Vi håper jo at dem står på siden dem har aksjer selv…hvis ikke…tvilsomt
Tenk om Lars og Jostein kunne holdt et informasjons møte, om sine tanker rundt Betalutin og humalutin. Samt resten av pipen.
Lars virket positiv til å gå videre med Betalutin, men tydelig at Egberts har instruert han, om å ikke vise for mye engasjement.
Malene var jo ikke tilstedeværende på Q. Helt lost, å snakket kun om at alt kostet penger. Closing down paragdime koster penger, være notert på børs, koster penger.
Egberts sin agenda skjønner jeg ikke helt. Har styret fått det for seg, at de kan selge alt, å skape en verdi som han er fornøyd med? Eller er tanken hans at de skal oppfylle kravene til vendors etc, og derfor ikke har slått seg konkurs enda, pga de ønsker å bruke 200 av resterende 280 på å gjøre det 🤷🏽 Så de Beholder et godt ryktet innad i miljøet
Hva faen skulle investorene tro???
Utrolig trist MEN man vet aldri ……kan det bli et greit utfall allikevel for den som har is i magen
Har ledelsen ignorert rådene fra Roy?
Hvilke råd tenker du på ?
An article in FA just came, anybody have access? Give us the summary?
For å restrukturere selskapet og se på strategiske muligheter er Carnegie blitt engasjert som rådgiver.
– Beslutningen med å legge ned Paradgime-studien har vært en stor skuffelse for alle involverte, spesielt pasientene. Gitt det vanskelige finansielle forholdene og selskapets økonomiske stilling, er målet å ta vare på våre ressurser og utforske alle strategiske muligheter, sier styreleder Jan H. Egberts i en melding.
Mål om strategisk transaksjon
Nordic Nanovector skriver i kvartalsrapporten at det ikke har noen ytterligere kommentarer angående gjennomgangen før den er ferdig, men at det vil komme uttalelser dersom selskapet finner det passende. Målet er å ferdigstille gjennomgangen innen året er omme.
«Som et børsnotert selskap med notering i Norge, gjenværende kontanter en en pipeline på CD37-eiendeler, mener vi det er muligheter for å krystallisere verdier for aksjonærene gjennom en potensiell strategisk transaksjon», skriver Nordic Nanovector.