Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Jeg er helt sikker på at det er rådgivere rundt Marlene som vet hva aksjekurs er og kan og vil fortelle henne om mekanismene og konsekvensene for å gjennomføre emisjonen med dagens kurs. Herunder er også CEO.

4 Likes

Mange har tapt mye penger på å tro på sånne spekulasjoner, ref PCIB.

2 Likes

Jeg er ikke sikker på noen ting når det kommer til ledelsen i NANOV, men skal vel være mulig å anta det som du skriver ja. Skal jo ikke være mulig at de er så på bærtur at de kjører rep.emi uten å ha en plan på å melde noe som er kursdrivende i positiv retning.

2 Likes

erdre enige om rep emi konstellasjoner… så vi kan ta helga ? :slight_smile:

2 Likes

Tror det ska godt gjøres å få alle her enige, men du må bare ta helga og lade opp til tirsdag ja :ok_hand:

1 Like

God Helg!

Mye Sirkus her de siste dagene. Og som i vanlig god Nano ånd den ene teorien mer spektakulær enn den andre. Jeg har i samråd med andre gode og store Nanokjennere tenkt tanken angående tilfellet rundt pk3-hemmere. Dette har vært forsøk delvis rettet mot samme målgruppe som Betalutin. Dvs at jeg antar at utredning og screening er relativt identisk. I det øyeblikk disse forsøkene blir avlyst hva sier behandlede leger til pasienten som med håp skal delta i en behandling som muligens kan gi dem noen år til. Beklager, men dette blir ikke noe av.

For den forhåpningsfulle pasient er det naturlig å stille spørsmålet: Finnes det ingen annen mulighet ? Jeg antar at mange av sitene som rekrutterer til pk3-hemmerne har vært de samme som Nano benytter seg seg. Dette er tross alt et lite miljø.

Kan det tenkes at kanskje 3 muligens 7 av disse har fått forslaget: Jo det er et siste alternativ som fremdeles prøves ut og du er jo tross alt nesten ferdig screenet for å kunne vurderes for utprøving med noe som heter Betalutin.

I god Nanovector fantasifull ånd er dette et scenarario som som jeg ikke utelukker som sannsynlig forklaring for at ledelsen er komfortable med å si at vi kjører rep-emi med kurs 14.

Skulle ledelsen 1,mars ikke komme opp med noe av substans skal jeg hjelpe @observer med å slukke lyset. God helg alle sammen.

26 Likes

Har vært millionær mer en en gang grunnet denne aksjen. Go Go Nano !!!

Sist var det DNO :grinning::grinning:

6 Likes

Får du fortsatt lov til å lage tickeren til nano på et snødekt bakdekk? :call_me_hand:

Jeg har aldri opplevd annet en nedgang på en Q presentasjon hvor jeg har vært inne, i et biotech selskap. Jeg er stygt redd for at vi bruker våre rasjonelle innsikt til å bedømme det hele, som et selvfølge at ledelsen også faktisk har en til to hjerneceller inntakt. Jeg er stygt redd for at vi går på en smell her, men jeg håper vi tar feil. Dog vil det uansett ikke være så gærnt for dem som evt. vil vekte opp. For oss andre som foreløpig ikke har muligheten til det så spiller jo det også mindre rolle om man er long og tror på det fundamentale. Noe som flere av oss har gjort siden 2015….

Jøss, glemte du Q4 2020 og Q2 2021 så fort??

3 Likes

Dette er en av grunnene til at jeg fortsatt er med. Ikke hva som kommer Q4

Dette er hva vi vet ut av 74 av 120 pasienter, vel preliminary resultater. Men de er ikke justert hverken opp eller ned, så vi må tro at de fortsatt gjelder.
Jeg velger å tro at statistikken på CR, OR osv står seg etter 120 pas.

Hva mener dere om mulige statistiske endringer frem til ferdigstillelse av Paradigme?

THU, SEP 03, 2020 08:00 CETReport this content

Oslo, Norway, 3rd September 2020

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces the publication in Blood Advances, an official journal of the American Society of Hematology, of the mature data from the LYMRIT 37-01 – Part A trial (A. Kolstad et al. – ref. below).

The data presented in this paper are aligned with the preliminary results presented by Dr Kolstad at the American Society of Hematology medical conference in December 2018:

  • Overall response rate (ORR) was 61% and complete response (CR) was 30% for all 74 patients
  • For patients with follicular lymphoma (FL), ORR was 65% and CR 30%
  • For rituximab-refractory FL, ORR was 58% and CR 19%

The publication confirms the potential of Betalutin®, a single-dose radioimmunotherapy, to treat elderly, heavily pre-treated patients with relapsed/refractory indolent B-cell NHL.

There is a high unmet need for new treatment options, particularly in elderly patients with R/R follicular lymphoma (FL) and small molecule targeted therapies have so far not provided safe and effective alternatives, when chemotherapy is no longer an option. Radioimmunotherapy is an under-used option, and Betalutin® may represent an attractive alternative for the treatment of relapsed/refractory FL.

Dr Arne Kolstad, Radiumhospitalet, Oslo University Hospital, commented: “The publication provides clinical data supporting the potential of Betalutin® to provide an attractive single-dose treatment for relapsed/refractory FL. I am looking forward to seeing the results from the ongoing PARADIGME study, which aims to confirm the clinical benefits that this novel radioimmunotherapy can deliver.”

Reference

A. Kolstad et al. Phase I/IIa study of 177Lu-lilotomab satetraxetan in relapsed/refractory indolent non-Hodgkin’s lymphoma, Blood Advances, vol. 4, issue 17, 2020, 10.1182/ bloodadvances.2020002583.
URL: ashpublications.org/bloodadvances/article/4/17/4091/463597

3 Likes

Disse viktige tallene (PARADIGME-populasjonen) er i senere tid oppjustert til:

21 Likes

Hvis de kommer med en tilfredsstillende indrulleringer på tirsdag, kan vi opleve samme interesse for aktien som ved Q4 i feb.2020. Selvom jeg er godt lastet, er jeg stadig frisk på at købe mere. Jeg tror, at der kommer noget godt i de næste måneder.

4 Likes

Jeg ser for meg at dersom de gjør det så blir selskapet kritisert her inne, at rep emien gir noen aksjer til 14 nok så vil dette holde igjen kursutviklingen :rofl:

Vi ser at Statens pensjonsfond har økt sin andel nå den siste tiden.
Nå som avd. utland trekker sine investeringer ut av Russland, er det jo å håpe på at de øker sine posisjoner ytterligere i hjemlige trakter.
Nanov burde være en soleklar kandidat for en ytterligere andel. :rocket:
25 Milliarder bør gjøre susen…

1 Like

For å skjerme norsk fastlandsøkonomi investeres fondet utelukkende i utlandet.

1 Like

Den eneste rasjonelle begrunnelsen for at styret gjennomfører reparasjonsemisjonen er at de tror det vil innbringe kapital til selskapet. Det forutsetter at kursen er over 14kr. Følgelig må styret anta at kursen vil kunne komme til å gå over det før utløpet av tegningsperioden.

Jokeren for dette er naturligvis rekrutteringstallene. Dette er kursen veldig sensitiv for, og styret har kontinuerlig tilgang til oppdaterte tall.

Tror styret har sett at rekrutteringstallene som skal presenteres på tirsdag har potensiale til å få kursen over 14kr. Da er det både rasjonelt og hyggelig mot småaksjonærene å gjennomføre en reparasjonsemisjonen. En reparasjonsemisjon er tross alt en kjøpsopsjon for de aksjonærene som ikke deltok i den rettede emisjonen.

Selv tenker jeg at dersom det er rekruttert 4 pasienter siden forrige oppdatering i begynnelsen av januar (110 totalt) så vil det være tilstrekkelig til at kursen vil kunne gå over 14kr. Da har man en rekrutteringstakt som tilsier at man er ferdig rekruttert i juli, med tilhørende tre måneders avlesning i oktober.

Man bør nok være forsiktig med å tenke at avlysningen av reparasjonsemisjonen tilsier særdeles gode rekrutteringstall. Dersom man eksempelvis har tenkt å endre avlesning til 1H 2022 så burde dette vært meldt i egen børsmelding. Likevel mener jeg det er grunnlag for å si at noe av nedsiderisikoen ble fjernet gjennom beslutningen.

Alternativet er at styret ikke håndterer helt alminnelige kommersielle beslutninger på en god måte. Det er selvsagt mulig, men styret i NANO har tidligere avlyst reparasjonsemisjon med begrunnelse om at børskursen hadde vært under tegningskursen over en viss periode. Dette er også en helt standard problemstilling for selskap på Oslo Børs. Selskapets finansielle og juridiske rådgivere burde derfor være i stand til å gi god veiledning rundt avlysning.

10 Likes

Ja, desverre :lying_face:

1 Like

Fortsatt ikke noe svar på din epost?