Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Så egentlig er selskapet i gang med enda et prosjekt, ref siste punktet « Undisclosed discovery projects in solid tumor indications»?

Er det dette Dahle og co holder på med ved siden av ferdigstillelsen av Alpha37? Eller er det gammelt nytt?

La også merke til denne nye formuleringen i gårsdagens melding:

will support the preservation of financial resources during this strategic process while retaining the necessary personnel needed to maximise the chances of a successful conclusion.

Er det en successful conclusion dersom de ikke klarer å få til noe positivt ut fra prosessene de har satt i gang? Mye bruk av ord som å maksimere og vellykket, er det bløff frem til alt kollapser eller ligger det faktisk en sunn interesse på bordet for de verdiene man håper skal bli synliggjort?

2 Likes

Gliobelastom!

Melding…

Oslo, Norge, 15. september 2022
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) (“Nordic Nanovector” eller “Selskapet”) kunngjør i dag at etter beslutningene om å avbryte PARADIGME-studien for sin ledende aktiva Betalutin®, restrukturere selskapet og utnevne Carnegie Investment Bank til å utforske strategiske alternativer tre medlemmer av selskapets styre har besluttet å trekke seg. Solveig Hellebust, Jean Pierre Bizzari og Thomas Ramdahl trer ut av styret med umiddelbar virkning.

Som tidligere annonsert i pressemeldingen av 18. august 2022 er det igangsatt en strategisk øvelse ledet av Carnegie med mål om å optimalisere aksjonærverdien, etter den langsomme rekrutteringen og påfølgende skuffende data fra PARADIGME kliniske studie.

Beslutningen fra disse styremedlemmene om å gi opp sine styreverv etter nedbemanningen av selskapet vil støtte bevaring av økonomiske ressurser under denne strategiske prosessen, samtidig som de beholder nødvendig personell som trengs for å maksimere sjansene for en vellykket konklusjon.

Ingen forsikringer kan gis med hensyn til utfallet eller tidspunktet for gjennomgangsprosessen som utføres av Carnegie, men som det fremgår av selskapets nylige presentasjon av resultater for 2. kvartal, forventes gjennomgangen å løpe inn i 4. kvartal 2022. Nordic Nanovector har ikke til hensikt å offentliggjøre noe mer. kommentere gjennomgangen inntil den er fullført eller selskapet bestemmer at offentliggjøring er nødvendig eller hensiktsmessig.

For further information, please contact:

IR enquiries

Jan H. Egberts, Chairman of Nordic Nanovector

De refererer vel da til det som står på denne siden. (Hvor gammel er den?)

1 Like

Jeg la bare merke til at det var endret fra budskapet de presenterte pr 3.august.

Hvorfor flikke og tweeke på hjemmesiden hvis det ikke har noen relevans for de som prøver å følge med på selskapet via deres kommunikasjon / presentasjoner / formuleringer?

Henger jo heller ikke helt på greip å legge tid i dette når sitter med 300 kontrakter og sites de forhandler med.
For de som evt sitter i forhandlinger om pipen og kjøp av dette så regner jeg med at de får sin informasjon fra Dahle, Nieba og Carnegie, ikke hjemmesiden :grin:

1 Like

Kjøper du på disse nivåene Observer?

Jeg var i alle fall så dumt å kjøpe meg inn igjen på 2.3 siden d kunne se ut for at det var en bunn der ift siste par ukers handling.
Så jævelig feil kan man ta.

Nå er d bare å håpe at jeg i alle fall får igjen d jeg gav, men ikke spesielt optimistisk må jeg si

1 Like

Nei, tok inn de ekstra loddene jeg ville ha på 1,80. Det er høyst usikkert hvor dette ender, så det er viktig å sette smertegrensen et sted så man ikke må bruke 10 år på å hente igjen alt det man blåste på dette caset.

5 Likes

Du er ikke alene… :woozy_face:

Holder maureen deehan stand i selskapet eller er hun også ute?

Hun fikk “opprykk” til chief business officer i mars 22 ser man på LinkedIn

Det var også hun som snakket om humaniserte antistoff, både innen onkologi og autoimmune sykdommer.

Litt dumt at det hele feilet da det ligger grunnlag for en kjempeplatform her. Skulle også komme prelim data fra car-t rundt nyåret…

3 Likes

1,6 mill aksjer byttet hender i close…

1 Like

Var dette dagen da North startet nedslaget sitt i sluttauksjon?

2 Likes

Det samme tenkte jeg.

Hva om de har feilberegnet totalt hvor mye det koster å close paradigme og komme seg ut av intet mindre enn 300 kontrakter?

Håper virkelig ikke det er tilfellet, men noen ville på død og liv selge i dag.

Tvilsomt at det er positivt så lenge det er på sterkt nedadgående kurs.

3 Likes

Kanskje det er håp for databrikkedelen av selskapet?:grinning_face_with_smiling_eyes::blush:


Forøvrig en tynn sammenligning mellom banov og tomra😅

4 Likes

Indeksvekting som lagde rare auksjoner og kursutslag i dag.

3 Likes

Tror vi bare skal være enige om at Nano har slukket lyset for godt. Fortellingen er slutt. This is the end.
Trist som f…

7 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Da var det helg i NANO-tråden.

2 Likes

Svindel? Vil kalle det etterpåklokskap, selv ved mange røde flagg. Risikoen for dårlige data har alltid vært der, uavhengig hvor haussete ledelsen har fremstilt tidligere data samt interim data.

Skulle solgt makkverket for lenge siden når det startet å skorte med pasienter, flere utskiftninger i ledelsen og en uhorvelig stor burn rate.

En dyr lærepenge for oss som var med, ta med lærdommen på veien videre.

Hoho sa nissefar, snille barn får igjen på skatten til året.

Giancarlo Esposito Angry Happy Face 16092022172404

18 Likes