Vet bare at et familiemedlem hadde D3 på langt over 100 til vanlig - kun hadde 60 i verdi 2 mnd etter Corona og hadde i tillegg tatt D3 5.000 iu pluss mye sol hver dag
Det er jeg enig i. Archer-1 komboen bør dermed ha stor verdi, gitt at noen har midler til å finansiere. Flaskehalsen ligger på finansieringen. BP har store ressurser og vil uten vansker kunne ordne det.
Da er det to mulige kjøpergrupper: Et aktivafond eller andre finansielle mellommenn, eller Big Pharma direkte.
Det hele bør organiseres slik at det skattemessige underskuddet kan anvendes.
Det bør være kursmessig mye oppside på dette.
Ja, det tror jeg det må være:
Paradigme var MONObehandling med Betalutin i 3.linje. (IKKE kombibehandling)
Det fungerte ikke like godt som man håpte som monobehandling, men Betalutin viste allikevel orr på 33 %, rundt 6 mnd mdor(?) og safety var veldig god. (Vi vet ikke tallene for stable disease, som jo også oftest er effekt - men under 50 % tumorreduksjon)
I tillegg til Paradigme, så er Betalutin testet ut i kombinasjon med Rituximab i 7 pasienter med 100 % ORR på efficacy (6 av 7 pas fikk complete response) og safety var sammenlignbart med det som man fant i monobehandling. - denne studien kaltes Archer-1
→ det er ingenting som hindrer at dette - altså kombien - kan testes ut videre. Og jeg tror det løpet som jeg skisserte er godt innenfor det som er gjennomførbart for rette interessent/BP.
Det er få på oslo børs som kan skimte med en såpass moden datapakke… de som eventuelt kjøper eller ser syn på dette vet virkelig hva de får.
De har all informasjon om pasientene og kyndige kan nokså enkelt sanere ut grunnlaget til at paradigme ikke leverte.
Samt dette kan sikkert settes i sammenheng med det Nieba(og flere med han) sier; det er veldig svake pasienter. Jeg er så og si overbevist om at valget rundt 40/15 istedenfor 100/20 henger sammen med endringer i kriterier, men dette får man vel aldri besvart.
Det er vel besvart av Jostein Dahle? Iflg. de undersøkelsene som ble gjort in vitro var konsentrasjonen av Lutetium i svulstområdene allerede mettet med svak dose. Det var dermed kun negativt å øke dosen, som ville økt bivirkningene, uten å øke positiv respons. Har ikke linken lenger.
Ja, du har rett I det,men hvorfor ble det avgjort å kjøre en egen arm i registreringsstudiet hvis det ikke var noe å hente? Men med endrede kriterier og da spesielt åpning for pasienter med lavet antall blodplater så er det selvsagt at man ikke går for største dosen selv om interim gav oss god respons og safety I begge armer.
Arrester meg hvis jeg tar feil, men var det ikke også 100/20 som gav komplett respons i ene DLBCL kohorten?
Samt;
De også har utviklet en ny variant for diagnostikk og måling av tumorbyrde før og etter behandling. Dette i kombinasjon med analyse av blod m.m ville kunne gitt en meget god behandling for de det passer for… SOM med de fleste andre spesialiserte behandlinger, f.eks SCT
Var det også snakk om økt sjanse for sekundær kreft som følge av strålingen ved høyere doser?
Aner ikke. Det var vel i første rekke redusert blodstatus. The most commonly reported treatment-emergent adverse events were haematological toxicities
Noen som kjenner til om det er noen endringer av betydning på topp 50 de siste ukene?
Kan ikke gjøre stort annet enn å vente, men kunne vært interessant å høre hva andre eventuelt foretar seg. Ift. Til volumet som har vært, antar jeg at det ikke har vært så mye action.
Uinteressant. Nano er ferdig.
Mye mulig du har rett, men det svarte ikke spørsmålet mitt og derav et helt uinteressant svar uten verdi.
Ja, sånn er det….men i mellomtiden reduseres verdiene ytterligere til knapper og glansbilder.
Ikke mye optimisme å spore her lenger.
Har siste mann slukket lyset?
Aksjonærene drømte om Cayman Island, men havnet på en holme utenfor Jan Mayen med beskjed om at det muligens streifer et lasteskip forbi som kan ta deg med til fastlandet i løpet av vinteren.
Ikke rart det er lite optimisme å spore.
Eller for å snu på det:
Ledelsen har hatt verdens beste unnskyldning til å sende ut budskapet om at Carnegie, Selmer og management ikke har lykkes med å «maksimere verdiene» grunnet markedsturbulensen, og ingen kunne ha arrestert de på det. Makro er jo helt dynge.
Men her er vi, og ingen melding om failure har nådd oss. Det kan muligens bety at det er aktiv dialog og interesse for det de besitter, uten at det nødvendigvis betyr at en skikkelig godmelding er rundt hjørnet.
Men gitt at selskapet alltid har klart å skylde på makro tidligere for 40 % rabatt og ikke særlig tegning i rep emi, så er det faktisk litt småbull at de fortsatt holder på med noe.
Ja, du beskriver vel muligheten for en matrosstilling på lasteskipet i stedet for å bli værende på Jan Mayen
Men enig i at det tyder på at det fortsatt jobbes
Hva tror du selskapet har av cash v q3 presentasjonen?
Tro om sluttpakker ol, er en del av Paradigme posten på 180-200 mill
Fullt mulig å kvitte seg med mennesker uten på gi noe særlig med sluttpakker. Spesielt når det er økonomiske grunner.
Absolutt. Å håper virkelig at dette koster minst mulig.
Men jeg lurer oppriktig på hva man kan forvente cash posisjonen å være v Q3.
Altså 180-200 skal gå til å avslutte paradigme.
Jeg håper at oppsigelse og lønns delen er bakt inn i det regnestykket.
Vis de har 80 -100 mill tilgjengelig pr d.d
Er jo dagens pris muligens en bunn. Mtp at listingen alene, burde gi 50 mill.
Så er det alt det andre de forhåpentligvis klarer å hente noen kr ut av.
Jeg økte smått i går, når prisen var under 1.10
For å snitte ned ytterligere.
0,006,- opp i dag. Nå snur det:rocket:
Siste dag i Q3.
Tro om børsmelding kommer kl 16:31 med trist nytt!