Kan være ute allerede, for alt vi vet
I så fall er prisen kun opp 6 øre, neppe tatt ut alt potensialet på en oppgang viser dette seg å være noe man burde være glad for.
Folk spyr jo av tickeren, så her må selskapet gjøre jobben selv.
Men uansett, så er det jo lenge siden at jeg har følt at det er ok å være Nano aksjonær slik som nå. Sikkert bare et blaff kanskje
Går nok fort over …
Får vi en løsning her snart, så kan man få kjappe 200-1000% avkastning IMO
jeg tar 1000% , her og nå
Det som er sikkert nå, er jo at Nano fortsatt er et selskap den 11.12.2022…
Lykke til med å ta et skikkelig jafs av dette selskapet uten å sende aksjen rett til himmels, fraværet av selgere er åpenbart, og har vært det i en lenger periode nå. Traderne har det gøy grunnet lave volum og god spread, men når vi skal opp, vil det gå fort.
Nordic Nanovector bunnet intradag på 1,325 i tidlig handel i dag.
Så kom omtalte børsmelding kl. 14:01 og aksjen spratt inn i motstandsbeltet 1,4-1,5. Edit: skjedde akkurat litt handel over 1,5 men ikke noe bekreftet brudd enda
Er disse to abstraktene noe å bygge videre på…? Interessant for big pharma, eller kommer det nok en emisjon…?
1.534 HOD så langt
… laughs in 1,534
Mitt spørsmål er om selskapet må dekke fly, hotell og øvrige kostnader til presentasjon på ASH?
Andre spørsmålet er hvor interessant dette er for noen som ønsker å overta selskapet, dersom de finnes?
Noen svar får vi kanskje om en uke, men all erfaring tilsier at vi bli sittende igjen med enda flere spørsmål.
En handel over et antatt motstandsnivå er ikke det samme som et bekreftet brudd…
For noen uker siden, da NANOV ble hausset på Xi, ble HOD 1,6 og aksjen var tilbake på 1,20-tallet etter noen dager.
Det vi trenger er en overbevisende close over 50DMA og 17.okt HOD på rundt 1.60, på høyt volum.
Rimelig spesielt at det var økte renter og utsikter til børskrakk og dårlige tider som skulle få fart på biotekaksjene igjen!
Betyr dette at de nå kan tørre å be om en emisjon?
En glad nyhet for å øke kursen,
Så på Q3 foreslå en emi for å Utforske dette «fantastiske» funnet?
Bra de har mer å tilby, men var vel en close og salg vi alle håpet på? Eller?
Alle unntatt de som styrer skuten og tjener goder penger.
Hva betyr egentlig denne melding for Nanov???
At om 6-8 år kan det være utviklet medisin basert på denne teknologien.
6 år får f,fort
Kan de skrive noe mer om dagens melding ath100
Det gir meg i hvert fall troen på at det finnes reelle verdier i denne branntomta, og at det kanskje er mulig å hente ut noe av det også. Det ville vært rart hvis all denne teknologien - en del av det med gode data også - ikke har en framtid i en eller annen form.
Dessverre er jeg redd for at de verdiene i første omgang vil komme framtidige eiere, og ikke oss, til gode.