Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Og Malene skal lede dette greiene her?

Godt å få satt spikeren i kista.

Selskapet har knapt gjort annet enn å skuffe siden peak i 2016, så dette var som forventet.

Godt vi har en regjering som har oss NANOV investorene i tankene. :sweat_smile:

1 Like

:face_vomiting:

… Jan H. Egberts, currently Chairman of Nordic
Nanovector is expected to become Chairman of the Board of Directors. In
addition, the Board of Directors are expected to consist of Malene Brondberg,
(current interim CEO and CFO of Nordic Nanovector)

Klarer ikke helt å henge med her - hva blir antatt kurs i morgen tror dere - seriøst ?

Apim Therapeutics er støttet av ledende investorer i Norge, deriblant Trond Mohn Stiftelse, Investinor og Birk Ventures.

1 Like

(439+55)x0,24 ?

Er det ingen håp om at fremtidigsutsikter nå blir priset inn?

1 Like

Søppelet malene og egbert blir med videre, i gode comfy stillinger

3 Likes

Kan snart endre adresse til voldtektsmottaket. Er der du finner meg etter hver børsmelding fra Egberts

Selskabet (og dermed aktionærerne) har nu en fremtid i en konstellation af hhv. udvanding, tilførelse af værdi/pipeline/kapital og seriøse ejere. Dagens pris på NANOV afspejler ikke denne fremtid og jeg tænker den forestående analyse af resultaterne til PARADIGME vil give indsigt i værdier, der ikke aktuelt er indregnet.

Selskabet får i tillæg flere ben at stå på samt reelle forhandlingsmuligheder. Ikke 100% bra, men mere bra end de fleste alternativer.

Aktien bør rationelt stige på denne melding; udgangspunkt for prissætningen var et selskab, der reelt skulle afvikle pipeline og sælges på en børsnotering og resterende kapital.

Jeg vil personligt stemme for at få samtlige af de nuværende bestyrelsesmedlemmer mv. smidt ud af bestyrelsen for det kommende selskab.

1 Like

Veldig mange mente at NANOV kun var verdt cashen som ble igjen etter at Paradigme var løst ut.

Nå lever pipen videre, med Alpha37, Car-T og nye forskning med to postere på ASH. Samtidig blir vi medeiere i ny, relevant forskning backet av norske, solide aktører.

Egberts og Bronberg måtte sette et krav nå, de blir valgt ut i 2023, null stress :sweat_smile:

Aksjen vil stige på dette, jeg tror mange forventet at her var det null verdi ved nyttår.
Bytteforholdet er gjort på kurs 1,36 NOK pr aksje.

Med mindre APIM er et tulleselskap bør 1,36 være «gulvet».

6 Likes

This merger will
not only allow us to get access to public equity markets to support our growing
ambitions but also to create a strong pipeline and combine the expertise of the
two companies in oncology."

Emisjon kommer nok rimelig kjapt her også.

7 Likes

Selger eller kjøper du i morgen:

• Kjøper
  • Selger
  • Skvulper videre i båten (ingen av delene)

0 stemmegivere

Mangler alternativet “Eier ikke, og kommer heller ikke til å kjøpe etter dette”

8 Likes

Jeg er ikke skarpskodd nok i disse spissfindighetene, du har kanskje rett. I så fall er det sikkert en OK framtid hvis man går inn i selskapet i morgen. Men eksisterende aksjonærer har nettopp gått fra “wholly owned asset” til å gi fra oss 75% av hele porteføljen, mot å få 24% av APIMs protefølje, hva nå enn det er.

Så med tanke på å ta igjen det tapte for eksisterende aksjonærer, blir det et ekstremt tungt lass å dra, så vi må stort sett avfinne oss med denne desimeringen.

2 Likes

Alle får gi en like på deg som er enig :heart:

Veldig fint at kunnskapen i selskapet bringes videre i et norskt samarbeid

1 Like

Jess og der kommer eksisterende eiere i APIM til å gå inn, og overta ytterligere andeler av nano-porteføljen. Så strengt tatt er nano omtrent gitt bort i dag.

… husk at der er 12 måneders lock-up på de emitterede aktier

2 Likes

Dristig påstand. Den ene ledelsen etter den andre har skrytt dette opp i skyene og hoppa over bord kort tid etter. Ville ikke byttet bort Betalutin med noe annet var det vel Bravo sa og hoppet over bord noen måneder senere. Tviler på at de har hatt trua på dette selv i det hele tatt. Hvis man sier og faktisk tror man sitter på et gullegg, så hadde det vært naturlig å bli sittende tenker jeg da.
Nok om det. Det er lov å ha forskjellige meninger, men det ble i alle fall ikke en suksess.

1 Like