Okai. Kanskje lese seg litt opp i selskaper neste gang, før man investerer da. Bare en tanke🤷🏻♂️
Ja. Pleier gjøre det men kan bli litt spontan dersom jeg tror det er en god mulighet. Hadde flaks da. Min siste high risk investering😂
Webcast 10.00…
Alt mulig kan skje, men hva som skjer er ikke godt å si. Denne avtalen ser dessverre betydelig tristere ut enn hva jeg så for meg. Er jo bare å se på hva de verdsetter NANO.
Hva som skjer i fremtiden er ikke godt å si. Men for min del så har jeg ventet på en avklaring (som nå foreligger) før jeg bestemte meg for vegen videre. For min del blir det å terminere hele posisjonen i god tid før 31.12 og få tilbake 35% fra skatteetaten neste år. Om jeg velger å reposisjonere meg senere må jeg nok tenke godt og lenge på.
For en som har vert med siden IPO så er det litt vemodig at en gjeng med sullekopper ikke har klart å få til noen bedre med ett såpass produkt.
Edit: Må også ta med at for Radforsk så ser det hel mørkt ut. Av alle selskapene de har kjørt på børs så har de ikke lykkes. Man kan skylde på mye, men det er ikke bare uflaks for å si det sånn. De skal nok få det vanskelig med å få med retail de neste årene.
Store spørsmålet er om det nye selskaper er noe å bli med videre på. Eller om man skal selge seg ut og gå videre.
Man heter ikke investcowboy uten grunn
Det blir en helt nye greie som kan bli bra. Bra for dem begge…så vanskelig og si…Det vil vi nok få litt mer informasjon om
Det er bare oss som har følgt nordic fra dag en som forventer oss noe bedre en dette…unntat meg da forventet meg melding om konkurs
Respekt for din tålmodighet.
Som ny investor så må en regne med ett godt løft i kursen etterhvert…langsiktig…skjønner ikke noe annet
Lite diskusjon om hvor positivt det er at det nå blir mer tid til å få solgt eller starte samarbeid med partnere på porteføljen.
Nå er det bare en kvarting igjen av kaka, så hvor positivt det er vet jeg ikke…
Apim har også verdi, og penger på konto. Så en kvarting er vel ikke riktig
Vi blir muligens positivt overrasket…det var nok dette enn og gå konkurs…og mulig dem kan øke verdiene for oss aksjonærer etterhvert…vil jo tro det
Dette blir en vandring i ørkenen. Selg og kjøp softox.
De verdsettes til 439mnok - totalt brukt 200(?)mnok sålangt - de som tjener på dette er APIM, Carnegie, Egberts og Malene. Hele greia stinker, spør du meg.
Jeg hadde egentlig forventet en melding igårkveld om at dette er finitofinale…men derimot dere som vet mer ang fusjon…’ som mener att her har dem gjort en dårlig deal for oss nanoaksjonærer 'det vil ikke jeg uttale meg om før jeg har satt meg litt mer inn i det
Det kan være, men feil tolkning eller uriktig informasjon hjelper ikke oss små til å forstå.
Håper vi får en bra presentasjon idag…venter i spenning…PS tenker jo også at dette måtte bli gjort ellers kroken på døren
Det står at det skal gjøres en strategisk vurdering av nordic nanovector pipeline - klart denne har noen form for verdi og det er jo assets på vei i klinikk as we speak, med mindre de blir lagt på hylla(alpha37)
her kjøper man seg tid som nano aksjonær - men det koster 75øre på krona som eventuelt skulle dukke opp…
Ser ikke hensikten med å prøve å blokkere dealen - nano får ikke hentet penger uansett? Det som kan stilles spørsmål til er verdsettelsen og fordelingen. Når man ser på aksjonærlistene og tenker hvilken posisjon det forhandles ut fra så har nok nano fått the short end…
At Egberts blir styreformann ser jeg ingen annen grunn til at han har inngående kjennskap til nanos pipeline og eventuelt avhending av denne, samme gjelder malene. De hadde ikke hatt noen funksjon i et styre kun fokusert på APIM therapeutics - da jeg ikke ser helt poenget med at de skulle noteres nå annet enn større aksjonærer gjerne ønsker exit… Det sagt - jeg har ikke fette snøring på hvordan det ligger an med assets i APIM - men litt forutinntatt må man få lov å være.