Nummer 5 på aksjonærlisten
Kjøpte aksjene i februar 2022…
Men slå et slag du Asmyr, mange misfornøyde aksjonærer her i gården. om det skulle bli aktuelt så vet vi at du er der.
EMGS er også børsnoterte. De slipper ut kvartalsrapportene sammen med en forhåndsinnspilt video.
Kan fort hende at vi står overfor det samme i morgen. Da slipper Egberts å (be)lære alle de uvitende aksjonærene om forskjellene på fase I, II og III studier…
Tro om han har fått North med på laget?
Noe så vilt!!!
Der kom bomben!
Hva skjedde nå?
Kriserammede Nordic Nanovector slår seg sammen med APIM Therapeutics.
Endelig ordentlige eiere!!
The Transaction and the Combined Entity
Nordic Nanovector has entered into the Agreement with Sarsia Seed AS, Trond Mohn Stiftelsen, Norsk Innovasjonskapital III AS and Investinor Direkte AS together with the remaining shareholders of APIM collectively holding 100% of the shares in APIM on a fully diluted basis. Following and subject to completion of the Transaction, Nordic Nanovector will own all issued and outstanding shares in APIM on a fully diluted basis.
The Transaction is structured as an acquisition of shares in APIM by Nordic Nanovector, with an equity valuation of APIM at NOK 439 million plus any net cash raised prior to completion of the Transaction. Through the exercise of existing warrants held by current APIM shareholders, a minimum of NOK 55 million is contemplated to be raised prior to completion of the Transaction. This will provide additional liquidity for the combined company.
Kort oppsummert for en stakkars aksjonær som er ned over en banan?
Nåværende aksjonærer i Nano vil eie 24% etter fusjonen…nuff said.
“APIM-aksjonærene vil eie 76 prosent av det sammenslåtte selskapet.”
Hvor mye penger er investert i APIM?
Nano vs Sammenslått selskap gir 1:5 ratio ish…
Finansiert ut 2023.
Litt blæh?
par hundre millioner står det. ikke akkurat et lekebiotech, men ikke så veldig langt unna heller, vi er vel tilbake til NANO i 2014 eller så.
For meg tilsier denne meldingen at NANOV overhodet ikke fant noen som helst interessenter, og var på vei til skifteretten. Nå får man ihvertfall flyttet patentporteføljen over til et viable selskap så det ikke er noen fare for at den går konk, og det gir et litt bedre utgangspunkt for å forhandle med Orano f.eks
Det er en trist ende på visa for NANO, men gir et håp i hengende snøre om at NANO sin forskning kan bli verdt noen milliarder hvis alt klaffer
Antagelig i nærheten av det beste man kunne forvente
“Further enhance shareholders value”, “Maximize shareholders value”.
Lurer på om det noengang har vært et BP som har glimtet i retningen av NANO jeg.
Tidenes luftslott fyllt med kun løgner og bedrag.
Takk for alt🤣
Nano kjøpt opp for 55 mill…
Haha huff. 0,4kr!
Gir dette et reelt håp mer enn hvis bare nano videre ?
Dette er ikke riktig. Det som tok knekken på nano var utvilsomt Covid. En del strategisk dårlige valg og tvilsom ledelse gjorde oss svært sårbare for følgene av dette så jeg sier ikke at alt har vært bra (tvert imot), men jeg er 99% sikker på at uten Covid hadde nano vært noe helt annet, med godkjent Paradigme og partner og halleluja og alt.