Ser det står VAR under. Det fikk meg til å tenke på Value at Risk.
Lurer på om de holder på å snekre sammen Q3 til i morgen eller om det kommer noe annet ….
Seigpining på høyt nivå dette her…
Kommer nok en melding etter børs slutt i dag som vanlig, pleier ikke være positiv
Er det i morgen Q3 er?
Og ingen melding om det enda?
Keepin’ it mean and lean.
Kan det være noen forhandlinger som strekker litt ut i tid
En veldig never mind holdning ovenfor aksjonærene …Dem bryr seg rett og slett ikke …
Livet som Nano aksjonær
Syntax Error !!
Så da er det bare og spole tilbake og loade på nytt.
Ettersom den offisielle meldingen med informasjon om morgendagens webcast har uteblitt, vil jeg nevne at dama fra NANOV startet samtalen med å si “Jeg lovet å ringe deg tilbake, og jeg gjør alltid som jeg lover”.
Hun var ganske tydelig på det skulle gå ut en melding med info om morgendagen, i dag. Det har ikke skjedd så langt.
Det interessante er hvorfor
Klokken er nå 20:00. Å det er enda ikke kommet noe info om Q3.
- Begynner faktisk å tolke dette som at Q3 utgår.
Å at det heller kommer en melding om fullført arbeid fra Carnegie og Selmer om få dager.
No assurances can be given as to the outcome or timing of the review process. Nordic Nanovector does not intend to make any further public comment regarding the review until it has been completed or the Company determines that disclosure is required or appropriate.
Skulle nesten tro «konklusjonen» kommer ikveld/imorgen tidlig. Er vel «guidet» nå i q4.
Can I get a final champagne problem plz?
I det minste et «most soon»?
En aller, aller siste hold my beerolini?
Slapp av. Det blir bra. North er aksjonær og de kan sakene sine!!
Det trenger ikke bli dårlig.
Carnegie har i prinsippet mye å ^jobbe^ med.
Har ledelsen reelt lovet, at der vil blive afholdt en webcast ifbm. Q3? Hvis ikke er det vel fint nok at slippe Q3 rapporten som PDF?
Jøsses