Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Noen eom vet hvor mange sksjer Jan Egberts sitter på ?

Pr mai 2022

1 Like

Fra North q3 i dag - et snitt på 1,68 pr aksje

During the quarter, North Energy has invested NOK
14.6 million in Nordic Nanovector resulting in an
ownership of 7.3 percent. Nordic Nanovector
announced in August that a strategic review led by
Carnegie has been initiated with the aim of optimising shareholder value, following the cancellation of the PARADIGME clinical trial

1 Like

Nokså rart at man ikke har fått invitasjon til presentasjon når den skal holdes i morgen.

Ei har man fått beskjed om at den flyttes.

Har man ikke som børsnotert selskap et ansvar å holde aksjonærene oppdaterte? Det hadde kostet nokså lite å sendt ut en pressemelding som sa vi utsetter, eller ikke.

De har også fått nok av forespørsler til å ha blitt minnet på det, skulle det blitt glemt (:grinning_face_with_smiling_eyes: )

Ellers vet man at det har pågått møtervirksomhet rundt Alpha37 siden i vinter/vår. Det burde vel nærme seg en avklaring rundt hva som skjer her da nano ikke står i noen posisjon pdd til å ta dette i klinikk - regner med de involverte kjører nano til veggs.

Man har også fått to abstract til ASH - humaniserte antistoff - tiltenkt brukt som monobehandling og ikke minst som predosering sammen med/eller uten RTX i forbindelse med RIT.

Vi har et feilet registreringsstudie som har kostet x antall mrd. PARADIGME gikk mot svake pasienter i utgangspunktet og endte opp med enda svakere pasienter i siste 2/3 av rekruttering - uheldig for hos, men kanskje bra for noen av pasientene som oppnådde respons. Man vet at det finnes noe bevis for at oppregulering av CD20 forekommer og at man muligens kan bli mottakelig for anti-cd20 behandling igjen. Så de har vel reddet noen liv om ikke mindre.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro;
På den ene side ligger det et grunnlag for en hel CD37 plattform - som har vel så mye å gjøre i spacet som cd20 og bispecifics. Masse banebrytende forskning rundt en MoA som har blitt veldig populær i f.eks prostatakreft.

På den andre, vel, et dørgende trist syn mot en ledelse som ser nokså overbetalt ut. Kommer med mer eller mindre “dumme” utsagn i formelle settinger og ikke minst fortsetter å love “maksimering av aksjonærverdier” dyrt og hellig… Det er snart på tide at de tar en disclaimer rundt hvilket utgangspunkt de tenker å maksimere ut fra, for de har de heller ikke nevnt noe om.

Håp rundt ferskt blod i ledelsen, håp rundt en medisin man “vet” fungerer og nå et håp rundt annet enn total wipe som aksjonær.

Hva anser folk som objektivt realistiske forventninger?

Noen?

3 Likes

Liker at de henviser til den meldingen

Tror du fikk dekket veldig godt hva som er situasjonen p.t.
Hva vi blir sittende igjen med etter maksimeringsprosessen til Carnegie og Selmer er vi alle like gode / dårlige til å gjette på.

ABG-analytikeren har sagt 70 øre i verdi for alt. Det hadde vært særdeles lite innafor spør du meg. Det er nok North enige i også.

1 Like

Merkelig at vi ikke har hørt noe om q3-pres. i morgen…

Men formelt sett kan de kanskje bare utgi kvartalsrapporten skriftlig? Eller er det børsregler, evt egne vedtekter, som forplikter dem til også å avholde en muntlig presentasjon ved hvert kvartal?

Ikke godt og vite hva som foregår bak i kulissene/ Stilleperiode er d ihvertfall" thats for sure" ’ bare håper vi får en avklaring snart…så kan vi som har sittet i år på disse aksjene komme oss videre

Er det noen som vet om det blir presentasjon i morgen?

Jeg tenker at assets(finansielle og medisinske) generelt sett er verdt mer enn 200mill. Jeg tenker at et sted mellom 500mill-1mrd er fair, men om noen gidder å betale det er sannelig svært usikkert… hvorfor skal de?

Spørsmålet er vel om et fattes interesse rundt hzAb og car-t rundt årsskiftet. Samt vi får vel en rapport rundt paradigme neste år uansett…

Det har blitt gjort prekliniske deals i det siste som overgår nano sin market cap mange gangen, så ingenting er umulig her.

Jeg tror skambrente barn ender opp med stockholm syndrom - Egget og Malenski fikser dette… :woozy_face:

2 Likes

Dama i “skranken” ringte meg tilbake nå og informerte om at det vil bli avholdt en webcast i morgen, men ingen fysisk presentasjon.

Informasjon om dette blir sendt ut i løpet av dagen.

2 Likes

Denne er snekret sammen fort å gale

Er overbevist om at dette er noe de hadde glemt :sweat_smile:

Men igjen, er fortsatt litt håpefull over at dette kan ende godt til slutt. Er mye som kan gi verdi ::

Børsnoteringen - Cash - pipeline - fremførbart underskudd.

Tror dere de er ferdig med kosten for avslutning av Paradigme?

• frykt for at dette kostet mer en oppgitt? Altså over 210 million

Er rimelig sikker på at de har tatt godt i når det gjelder kostnadsnivå for å avslutte paradigme - det ville vært rart hvis ikke(ja jeg ser hva jeg skriver og er klar over hvilket selskap jeg skriver om)…

Tror at tall presentert - hvor paradigme avslutning kanskje kostet mindre enn først antatt, ny burn og runway presentert og gjerne fremdrift i prosesser kan møtes ok i markedet…

Det sagt - rart at de ikke informerer om opplegg rundt kvartalspresentasjon før dagen før… Dog det føyer seg inn i rekken av rare ting gjort og sagt av representanter i dette selskapet over lang tid…

Blir ikke overrasket om de annonserer en REP.EMI på 10kr da de trenger penger til å reparere selskapet - spørsmål rundt dette vil ikke bli besvart og det tar lang tid og mye ressurser å lage et prospekt som vi ikke har tenkt å sende ut da dere bare har med å tar ordet vårt for god fisk da vi har CVer som lange år og er nødt til å klare noe fornuftig her for å ikke bli ledd ut av hele bransjen. … :clown_face:

Etter avslutningen av paradigme sa Skullerud at pipelinen kunne gi mulitiple shots at goal.

• når Egberts så snur dette til at de nå skal skape Max verdi for aksjonærer. Å til og med tilbyr børsnoteringen på Oslo børs. Samt ber Skullerud ta sin hatt å gå.

Så må det være helt utelukket at de kan be om en emisjon.

Eneste som bekymrer meg litt, er at Malene nevnte det kom til å være en kostnad re Archer.

Tro hva det kan bli?

@Freddys dette er ment som en KJEMPEspøk.

2 Likes

Forstår det, men er dessverre en underliggende frykt om at Malene kan ha vært/ fortsatt er innpå tanken om å prøve seg :sweat_smile:

AKKURAT under topp 50 mao, så ikke synlig.
Så tilfeldig :laughing:

1 Like

Hadde ikke råd til flere😂

Lyst til å dele screenshot av ordren?

Herregud, er det så mye penger? Innsatsen tilsvarer prisen på en middels brukt bil. Men må innrømme lottokupongen koster litt mer enn den jeg pleier å kjøpe i midtuka😂

10 Likes