Har du fått vite tid og sted?
Står 10.11.22 enda på nettet.
Har du fått vite tid og sted?
Står 10.11.22 enda på nettet.
Blir vel sikkert bare en webcast da, eller kanskje i metaverset?
Ringte nå, og damen jeg snakket med visste ikke. Hun var tydelig stresset, etter å antakeligvis ha fått dette spørsmålet en del i det siste.
Hun skrev ned navn og nummer, og lovet å komme tilbake til meg med en avklaring asap.
Høres ut som Personen jeg snakket med i går.
Har fyrt avgårde en enkel Mail til Egberts.
Intet svar å melde til nu. Denne ble sendt 09:05 i dag.
*Rettelse 09:17
Ifølge nettsiden har de stilleperiode, så skal vel ikke svare på noe fra investorer nå?
Spørsmål knyttet til hvor kvartalspresentasjonen holdes bør lett gå utenom denne regelen…
Er vel ikke et godt tegn…
Sermandet, Observer - tallenes tale er klar! Dette er jo i ferd med å snu!
+44 7561 431 762 Om noen ønsker å spørre sjefen sjøl.
Igjen, lov å spørre.
Bare å ringe sjæl det vel
Det har han gjort, hvis du leser litt lenger opp.
Og fortsatt ikke noe svar på spørsmålet? Isåfall hjelper det ikke at andre ringer og maser, selveste Egbert som styrer showet nå, just words
Begrenset tilgang på telefon i arbeidstid.
Men tok nyst en telefon tilbake til kjelsåsveien.
Hun har intet nytt å melde, å beklager det.
Å klart, dette er ikke hennes feil.
Hun hendviser til IR mailen. Den har jeg ikke sendt noe Mail til.
Mens Egberts mailen er fortsatt ubesvart.
Så dette er jo faktisk litt sjokkerende.
Men. Kan være de er i en eller annen forhandling de ønsker å fullføre, før de snakker til oss aksjonærer.
Eller at de regner på hva de har å tilby per aksje før lyset slukkes 🤷🏽
Blir bare spekulasjon.
Men sløvt å ikke ha delt noe re Q3 med kun to dager to go!
Ikke ringt Malene nei, det sparer jeg meg for.
Ikke min jobb å organisere Q
Har på følelsen det kommer en overraskelse opp av hatten av det positive slaget. Aldri eid Nanov før men har nylig kjøpt 225 000 aksjer. Får briste eller bære, ser pengene som tapt inntil det motsatte er bevist. Her kan ALT skje.
Hva tenker du kan skje av det positive slaget? En dristig highrisk investering du har gjennomført…får jo håpe magefølelsen din er rett…Jeg er nå der at jeg kun tenker fradrag skatt next year. .
Du har iallefall valgt deg et treffende nick
«History does not repeat itself, but it often rhymes.»
Har med mange år med naiv tro på selskapet, endelig lært at man ikke er tjent med å forvente at noe positivt skal komme ut fra NANOV.
Håper alikevel vi får en løsning (konk/salg etc.) før nyttår, så man får lukket ASK og lagt dette bak seg.
Satser kun på att salg av pipeline og resterende cash etter avvikling av paradigme har større verdi enn dagens mcap. Nyheter kan komme når som helst og jeg tørr ikke stå utenfor dersom det er av det positive slaget. Da blir det umulig å fiske aksjer her nede. Er og spent på hva som vil skje med nano skallet. Noen som vet ca hvor mye det koster med børsnotering på oslo børs? Må tolkes som positivt att nano allerede er på hovedlisten. Eventuelt fremførbart underskudd kan og bli en joker under rette omstendigheter. Hele greia med nano er litt for nervepirrende og interessant for å ikke ta et lodd. Senest i April hadde selskapet en mcap på 1.7 mrd. Til tross for all elendighet bør det vere underliggende verdier som ikke gjenspeiler seg i dagens kurs. Men hva vet jeg. Prisen på dagens nano priser ikke inn luft og kjærlighet, kun svartmalt elendighet. Historisk sett har man gjort det beste kjøpene når makedet skakkjører selskaper med null tillit. (Forutsatt att selskapet har en fundamental verdi markedet ikke priser inn) noe jeg tror gjelder i nano sitt tilfelle, her er verdien større enn 0.