Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Alle får gi en like på deg som er enig :heart:

Veldig fint at kunnskapen i selskapet bringes videre i et norskt samarbeid

1 Like

Jess og der kommer eksisterende eiere i APIM til å gå inn, og overta ytterligere andeler av nano-porteføljen. Så strengt tatt er nano omtrent gitt bort i dag.

… husk at der er 12 måneders lock-up på de emitterede aktier

2 Likes

Dristig påstand. Den ene ledelsen etter den andre har skrytt dette opp i skyene og hoppa over bord kort tid etter. Ville ikke byttet bort Betalutin med noe annet var det vel Bravo sa og hoppet over bord noen måneder senere. Tviler på at de har hatt trua på dette selv i det hele tatt. Hvis man sier og faktisk tror man sitter på et gullegg, så hadde det vært naturlig å bli sittende tenker jeg da.
Nok om det. Det er lov å ha forskjellige meninger, men det ble i alle fall ikke en suksess.

1 Like

Det APIM får på kjøpet, er vel også “gratis” børsnotering, det er vel derfor det formelt er nano som kjøper APIM og ikke omvendt. Sånn sett får de nano gratis.

Edit: Pluss 75% av framførbart underskudd for nano, som nå er mulig å nyttegjøre seg siden virksomheten fortsetter…

Det er helt åpenbart at nano hadde null alternativer, annet enn skifteretten.

5 Likes

Minner om at vi også diskuterer dette heftig i Biotekchatten for Insidere akkurat nå :slightly_smiling_face:

Har ikke råd lenger til Insider

8 Likes

Perspektiv til Norths satsning vs. dagens melding?

Fordelingen her blir jo helt feil.

Selskapet er jo verdsatt til knapt gjenværende cash og listing. Å det er kun dette ^de nye^ skal betale for?

Hva med Nano sine patenter og pipeline? 0 verdi i denne forhandlingen?

Første uken er jo gratis :joy:

As a result, the uncommitted net cash level at Nordic Nanovector is expected to be approximately NOK 70 million excluding any costs associated with the announced Transaction. In light of the announced transaction, Nordic Nanovector will not report on Q3 2022 results.

Ikke noe Q3 fra Nano altså.

Mulig jeg har misforstått meldingen, men basert på verdsettelsen av apim inkl de 55 mnok som skal hentes, så verdsetter vel dealen nanov til 1,81 kr per aksje?

Det vil bli 4 ganger så mange aksjer i nye nano, enn før.

Korrekt, men der tilføres jo væsentlig værdi for de aktier.

1 Like

APIM supports this investigator sponsored clinical trial in patients suffering from lipo- and leiomyosarcoma. This is the second ongoing clinical phase 2 study with ATX-101.

https://meetings.asco.org/abstracts-presentations/213388

må være lengste veien til et fase 2 studie jeg har sett på interweben, ever.

2 Likes

Har et styre så stort spillerom uten å få med eiere i en ekstraordinær generalforsamling?

Ikke fulgt med så tett de siste månedene, så mulig jeg har mistet tråden litt.

Men godt at det viktigste ordnet seg, Egbert og Malene er reddet​:sleepy::sleepy::sweat_smile:

1 Like