Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Antagelig i nærheten av det beste man kunne forvente

1 Like

“Further enhance shareholders value”, “Maximize shareholders value”.
Lurer på om det noengang har vært et BP som har glimtet i retningen av NANO jeg.
Tidenes luftslott fyllt med kun løgner og bedrag.
Takk for alt🤣

3 Likes

Nano kjøpt opp for 55 mill…
Haha huff. 0,4kr!

1 Like

Gir dette et reelt håp mer enn hvis bare nano videre ?

Dette er ikke riktig. Det som tok knekken på nano var utvilsomt Covid. En del strategisk dårlige valg og tvilsom ledelse gjorde oss svært sårbare for følgene av dette så jeg sier ikke at alt har vært bra (tvert imot), men jeg er 99% sikker på at uten Covid hadde nano vært noe helt annet, med godkjent Paradigme og partner og halleluja og alt.

4 Likes

Og Malene skal lede dette greiene her?

Godt å få satt spikeren i kista.

Selskapet har knapt gjort annet enn å skuffe siden peak i 2016, så dette var som forventet.

Godt vi har en regjering som har oss NANOV investorene i tankene. :sweat_smile:

1 Like

:face_vomiting:

… Jan H. Egberts, currently Chairman of Nordic
Nanovector is expected to become Chairman of the Board of Directors. In
addition, the Board of Directors are expected to consist of Malene Brondberg,
(current interim CEO and CFO of Nordic Nanovector)

Klarer ikke helt å henge med her - hva blir antatt kurs i morgen tror dere - seriøst ?

Apim Therapeutics er støttet av ledende investorer i Norge, deriblant Trond Mohn Stiftelse, Investinor og Birk Ventures.

1 Like

(439+55)x0,24 ?

Er det ingen håp om at fremtidigsutsikter nå blir priset inn?

1 Like

Søppelet malene og egbert blir med videre, i gode comfy stillinger

3 Likes

Kan snart endre adresse til voldtektsmottaket. Er der du finner meg etter hver børsmelding fra Egberts

Selskabet (og dermed aktionærerne) har nu en fremtid i en konstellation af hhv. udvanding, tilførelse af værdi/pipeline/kapital og seriøse ejere. Dagens pris på NANOV afspejler ikke denne fremtid og jeg tænker den forestående analyse af resultaterne til PARADIGME vil give indsigt i værdier, der ikke aktuelt er indregnet.

Selskabet får i tillæg flere ben at stå på samt reelle forhandlingsmuligheder. Ikke 100% bra, men mere bra end de fleste alternativer.

Aktien bør rationelt stige på denne melding; udgangspunkt for prissætningen var et selskab, der reelt skulle afvikle pipeline og sælges på en børsnotering og resterende kapital.

Jeg vil personligt stemme for at få samtlige af de nuværende bestyrelsesmedlemmer mv. smidt ud af bestyrelsen for det kommende selskab.

1 Like

Veldig mange mente at NANOV kun var verdt cashen som ble igjen etter at Paradigme var løst ut.

Nå lever pipen videre, med Alpha37, Car-T og nye forskning med to postere på ASH. Samtidig blir vi medeiere i ny, relevant forskning backet av norske, solide aktører.

Egberts og Bronberg måtte sette et krav nå, de blir valgt ut i 2023, null stress :sweat_smile:

Aksjen vil stige på dette, jeg tror mange forventet at her var det null verdi ved nyttår.
Bytteforholdet er gjort på kurs 1,36 NOK pr aksje.

Med mindre APIM er et tulleselskap bør 1,36 være «gulvet».

6 Likes

This merger will
not only allow us to get access to public equity markets to support our growing
ambitions but also to create a strong pipeline and combine the expertise of the
two companies in oncology."

Emisjon kommer nok rimelig kjapt her også.

7 Likes

Selger eller kjøper du i morgen:

• Kjøper
  • Selger
  • Skvulper videre i båten (ingen av delene)

0 stemmegivere

Mangler alternativet “Eier ikke, og kommer heller ikke til å kjøpe etter dette”

8 Likes

Jeg er ikke skarpskodd nok i disse spissfindighetene, du har kanskje rett. I så fall er det sikkert en OK framtid hvis man går inn i selskapet i morgen. Men eksisterende aksjonærer har nettopp gått fra “wholly owned asset” til å gi fra oss 75% av hele porteføljen, mot å få 24% av APIMs protefølje, hva nå enn det er.

Så med tanke på å ta igjen det tapte for eksisterende aksjonærer, blir det et ekstremt tungt lass å dra, så vi må stort sett avfinne oss med denne desimeringen.

2 Likes