Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Viktig å få tatt ut alt av feriedager før firmaet slås konk.

5 Likes

Seriøst? In due time

Nordic Nanovector calendar

The dates are subject to change. The time and location of the presentations will be announced in due time

GSA økte shorten med ca 140K aksjer på fredag, dette etter å ikke ha foretatt seg noe siden begynnelsen av september.

Håper de ryker på en gigasmell, Insha’Allah.

Vel doktor,

kan det hende at de gjør noe lurt med plasseringen av short en så lenge.

Selskapet har skrevet på sine sider at Q3 er 10.11.22. Det er nå om 2 ( TO) dager.

De har enda ikke informert om hvor eller når.
Ei heller at de tenker å flytte datoen,
Noe de burde har gjort for en god stund siden, om det er planen.

Så i mitt hodet fremstår det som at de rett og slett har Glemt hele Q3.

Men håper selvsagt jeg tar feil.

Det er vell ikke akkurat ett godt tegn at dem slurver med dette? Her luller dem rundt og noen er på ferie og vet ingenting om noenting…PS og uttalelsen på radium podcast om nordicnanovector …Nei hva kan vi forvente oss nå!?

Hva er egentlig forventningene? Tipper vi alle bare venter på fradrag på skatt og gambler med 0.0001 % at det blir salg på 5/6 kroner…???

Selskapet har åpenbart glemt Q3 og da har vi også fått svar på at det ikke er noe som skjer …

Så gale kan det vell ikke være?..det er jo helt hinsides🤔

Det tviler jeg sterkt på :grinning_face_with_smiling_eyes::sweat_smile:
Merkelig er det, ser historisk er de ute med invitasjon en uke før :face_with_monocle:

Kanskje de mener de lander et salg før 10.
sæææææææækerr

Eller at dem har feriert og brukt siste rest av kapital som fulle sjømenn…you never know " its Nordic Nanovector"hatt d så morsomt glemt ut hele kvartalspresentasjonen…

Hvis de tar seg bryet med å sende inn forskningsresultater til ASH og får godkjent to postere er det nok ikke så krise i leiren som det håpes på her inne :wink:

2 Likes

Det er vell kapitaldelen som er kritisk! Hvor lenge rekker den?Dermed så er d jo snart enden på nordicnanovector!hva er løsningen!

Absolutt ikke, alt er fryd og gammen :ok_hand:

+47 22 18 33 01 Lov å ringe.

Kan jo være svaret er bedere i dag.

Er faktisk rimelig sykt. At et børsselskap ikke holder seg til datoer.

2 Likes

På ingen måte!

image

Er vel for opptatte med å signere gullkantet avtale med kjøper at Q-pres har gått i glemmeboken… :black_nib: :black_nib: :black_nib: :credit_card: :moneybag:

Forventningene til selskapet og holdningen til de som jobber i NANOV er på all time low, berettiget.

Da kommer vel århundrets rekyl snart, gleder meg til 500-1000% over natten, 10hi.

For all del. Kan være de er i sluttfasen av en deal.
Eller i gang med å melde oppbud.

Men fortsatt sløvt å ikke flytte datoen isåfall.
Den lille informasjonsflyten vi kan få, er vel på disse Q rapportene.

Hadde vi vært i sluttfasen av en deal, hadde kursen mest sannsynlig gått en hel del mer i forkant, som nevnt tidligere, OSE lekker som en sil.

Er Q3 avlyst?

1 Like