Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er ikke uenig med deg. Tror bare at de fleste har så store tap at det er fornuftig å heller tape de siste få prosentene, fremfor å selge på disse nivåene.

Det finnes håp, selv om det føles som det henger i en enkel spindeltråd.

Det er det som er min situasjon, har vært med fra 16-17 kr. til ATH og tilbake. Billions or bust! Men det blir vel nærmest det siste.

1 Like

Samme her. Blir rett og slett vinn eller forsvinn de neste ukene. Worse case scenario er stort skattefradrag eller bli sittende enda lenger i båten.

En mulighet er å gå videre med Archer, der er jo dosering og bivirkningsprofil allerede klinisk klarlagt på en gruppe pasienter. Test ut ytterligere klinisk for gruppen Marginal Zone Lymfoma ( MZL) som av en eller annen merkelig grunn ble utelatt i Paradigme. Alt dette er klarlagt på pasienter med dosering og bivirkninger og foreliggende foreløpige resultater synes svært gode.

1 Like

NANO har vel allerede en « fast track» av FDA på grunnlag av 9 pasienter med MZL hvis jeg husker riktig:

Researchers reported a 78% overall response rate and a 44% complete response rate; both were the highest rates of any patient subgroup in the study.

Ja spottpris hvis det kun vil være et selskap som fatter interesse for oppkjøp. Men er det helt utenkelig at det er flere enn et selskap ser verdier i Nanovs patenter, teknologi og rettigheter og som kan resultere i en budkrig hvor det ender på en kjøpspris som i det minste er litt over “spottpris”?

2 Likes

Hvor ble det av jubelen for det fremførbare underskuddet?

Altså om en BP tenker å benytte seg av en eller flere asets som dette selskapet har.

Kan man jo kreve at de hvertfall betaler prisen, for underskuddet for hele pakken.

Det kan jo gi oss 5-6 kr aksjen.
Å de kan skrive av summen. + sitte igjen med patenter og rettigheter som kan være gull verdt?

1 Like

Jeg er redd dere begge tar litt feil her…

Antistoffet som brukes i Humalutin er kimerisk, altså en blanding av murint og humant antistoff…

Disse som ble annonsert igår er humaniserte antistoff

4 Likes

Du har helt rett. Men de har kommunisert at man vil kunne tåle gjentatt behandling med Huma. Regner med den står seg likevel.

Derfor jeg poengterte ‘litt’ feil :laughing:

1 Like

Det har i hvert fall ikke vært kø til nå, selv ikke før Paradigme crashet. Eventuelt la de lista for høyt hvis det var reelle interessenter; “Wholly owned asset” har kostet oss hele butikken.

3 Likes

Hvor blir det av invitasjon til Q3?

Kommer ikke denne normalt en uke før?

Antakelig har Malene tatt “Spare-penger-på-ikke-oversette-børsmeldinger-strategien” ett steg videre og sender nå ikke ut børsmeldinger i det hele tatt :smiley:

1 Like

Eventuelt hjemme seg bak “stilleperiode” og “vi melder fra når vi mener det er nødvendig - BE GONE, PEASANTS!”

2 Likes

Men seriøst, Q3 er satt til 10.11. Det er nå kun 3 dager til.

Hva kan tenkes er årsak til at vi ikke har fått beskjed om hvor og når enda?

Har sendt e-post, men forventer ikke svar.

Tror vi skal forberede oss på at dette blir en webcast.

Tok en telefon. Vedkommende jeg snakket med kunne ikke bekrefte dette.

Hun nevnte først Vika atrium, men så webcast.

Så tydelig at noe har fått dem til å endre planene ifb med Presentasjonen?Fra fysisk oppmøte til web

Er det for å Skåne seg selv fra flink spørsmåls stillere, som ønsker svar :thinking:

Å selvsagt kan jo dette være forklaringen på hvorfor invitasjonen til Q3 ikke er offentliggjort enda.

Slu som ræven

pleier å være begge deler, så spørsmål skal de nok få svare på uansett.

Fikk du svar altså? Var ingen på kontoret da jeg var innom her forleden

8 Likes

Fikk svar ja, men hun hadde «akkurat kommet hjem fra ferie» så derfor hun var litt usikker.

Å det er faktisk ikke en spøk.

1 Like