Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er vel mer en spøk - men prøver å vise til det @aborum mener er vesentlig tilføring av verdi.

Hva tenker dere angående småaskjonærgruppa til Jon Mange Asmyr på FB ? Slå oss sammen for påvirkning?

«Velkommen de 15 første. Endret innstilling fra offentlig til privat, men blir ikke gyldig før 12 nov.

Har skumlest meldingen! Dere må sette dere inn i teksten og lytte til webinar imorgen.

Mtp verdsettelsene av selkapenes verdier/mangel på info, stusser jeg på at vi KUN blir sittende igjen med 24%. Mao kom denne etableringen av vår gruppe ikke et sekund for tidlig.

Jeg frykter en større eier sitter på begge sider av bordet enten direkte eller indirekte.

Dere må sende mail til agnanovector@gmail.com og melde antall aksjer og mobilnummer.

De som ikke har aksjer i gruppa blir fjernet.

Hvis noen ønsker å hjelpe til med å administrere gruppa blir jeg takknemlig

Mvh Jon Magne"

3 Likes

Opp eller ned ift dagens kurs?

1,81

Men hvorfor skal noe sånt godkjennes i vår gerneralforsamling om det er en så dårlig deal som alle nevner her?

Jeg stemmer mot i såfall, verdt å se at Egbert og Malene ikke lander denne… :crossed_fingers:t3:

Da stemmer du for konkurs.

1 Like

So be it, det må finnes en bedre løsning enn så skjevfordeling. Vi tilbyr gratis aksjeselskap med noe framførbart underskudd (litt usikkert hvor mye som er realiserbart) til en billig penge.

Føler den kommer til å bykse opp til 1,76 så FOMO’ene får løpt og svettet litt før den faller ned igjen mot 1,56 og driver videre inn i de dødes dal før det kommer noe hipt og gøy på tavlen igjen :slight_smile:

Disclaimer: tapt 6 sifret i dette hullet

Jo men fra nå av får vi kun 25 øre på krona av alt det hippe.

De var vel i såfall strengt talt nærmere enn mange andre? Så kudos til dem

Det her er vel ingen avtale noen håpet på eller drømte om. Jeg tviler på 1,36 er gulvets for å si det forsiktig, vi får se i morgen og i tiden fremover :+1:

1 Like

The Transaction is structured as an acquisition of shares in APIM by Nordic Nanovector, with an equity valuation of APIM at NOK 439 million plus any net cash raised prior to completion of the Transaction.

Et sentralt spørsmål er om APIM sin pipeline (med svært lite cash) er verdt 439 millioner.

1 Like

5 Likes

Malene klarte det. Hun kan fortsette å suge penger ut av aksjonærene ett år til.

Det har garantert vært hovedfokus for hu der.

Spennende å se om man får over eller under krona her. Den kan jo gå over krona på forventninger om at noe skal materialisere seg om 2-4 år.

1 Like

Passer bra sammen med Nano da

6 Likes

Kan noen lage en poll på hvilke styremedlemmer i det nye selskapet som blir skiftet ut ved første anledning.
Jeg beholder alt mitt om ikke av andre grunner for å reise mistillit.

10 Likes

Det har du så rett i !

Hva tenker dere om APIM og NNV mergeren egentlig?

Edit: sorry, skal lese tråden før jeg poster neste gang :crazy_face:

1 Like

Er dette hvad North havde håbet på med deres massive satsning?

Hva betyr dette egentlig?

Å hva kostet det å avslutte Paradigme?