Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Nå må dere legge den håpløse teorien der dø en gang for alle​:rofl::rofl::rofl:

Hvad tænker ledelsen på når de vælger at køre rep. emission.

De hadde vel 4 millioner liggende og slenge som de gjerne skulle ha brukt opp i løpet av kvartalet. De er jo så cashtunge i dette selskapet. Bra de «spænder aksjonærenes money well»…

Lengste oppløpssiden i manns minne…

De hadde jo tydeligvis ingen problemer med å hente 250mil i emisjonen. De investorene som handlet da, er det investorer som ikke skjønner dette med å investere, for når jeg leser her så virker det som selskapet er på randen av konkurs?

Eller er det langsiktige investorer og her er det hovedsakelig tradere som tjener godt på at kursen svinger mye?

Som å løpe maraton, så brått får du akutt KOLS, astma og lungekreft 1 km før mål😝

2 Likes

Ingen problem?

Kursen lå på 25 i januar, emisjonen ble satt på 14.

Da har du et problem, et tillitsproblem

5 Likes

Forstod at de skulle ha et møte med FDA snart. Når er dette?

Kan det tenkes at de prøver å pushe antallet pasienter ytterligere ned, fra 120 til 110?

Tragisk, rett og slett. De bør få noen tøffe spørsmål de må besvare rundt rep emi i QA.

Hadde tenkt å kjøpe noe mer i dag om kursen gikk lavt, noe jeg tenkte med 1-2 nye pasienter.

Men dette er så fryktelig overraskende med tanke på opprettholdelse av rep-emisjon at jeg velger å avstå fra «tilbudet». Skjønner ikke hva selskapet helt tenker på av rasjonalitet i det de kommuniserer.

De er vel så smakløse at de bruker Ukraina på en eller annen måte snart.

4 Likes

Har det noensinne hjulpet det dugg?

De fikk jo en voldsom rabatt, og handlet da på samme informasjon som resten av markedet, “best pipeline ever” osv :slight_smile: Selskapet er jo på bæretur hva gjelder finansielle vurderinger og kommunikasjon med markedet, jeg har hvertfall ikke noe tillit lenger, og synes det er på grensen til flaut å være investor.

1 Like

Pådrar meg jo selv lungestuvning av dette her… For et rot de siste årene har vært. Et evig kaos uten sidestykke. Savner jo nesten Costa Del Krem.

Nesten så jeg lurer på om di selv shorter

Er Skullerud like superhappy som Costa?

Må huske på det under presentasjonen da. Uansett hva skrullerud står og sier av ting som kan tolkes positivt, så står han sannsynligvis og juger… igjen.

Aksjonærverdier my ass.

De vil ha penger inn i NANO, så de kan fortsette å heve HØY lønn, noen kvartaler til.

Begynner å ligne litt på en ponzi scheme…?

1 Like

Tror du virkelig på det du skriver her ?!

Best pipeline ever har ikke akkurat vist seg å stemme :innocent:

Det lugger faktisk med 2022 readout nå altså… de må ha 2 inn i mnd nå for å rekke readout sent i desember!!

2 i mnd fra nå! Hvor januar og februar har levert 0!

2 Likes

You beat me to it. Was just literally writing that… :sob:

1 Like