Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

De hadde jo problemer med å hente pengene, i og med at de måtte gi ekstraordinær rabatt, på allerede bunnivåer

1 Like

Yes.

Fagre orde hver gang. Men vi ser ingenting til det.

Det har sikkert et snev av sannhet i seg, men de pynter det til å virke som noe svært mye bedre enn det det er.

Ja, jeg selger idag og ser meg ikke tilbake :slight_smile:

1 Like

Det er mulig dere har rett, men har det så enormt mye å bety på sikt om innrulling tar litt lengre tid? De mangler 14 stk, det kan jo ikke være snakk om år.

For meg som prøver å tenke langsiktig (vanskelig med så mye negativt som skrives), så bryr jeg meg ikke kjempe masse om det går litt tregere da jeg har tro på at de ender opp med et produkt som faktisk vil fungere. Hadde det vært helt stopp, og at produktene faktisk ikke ga resultater som forventet så ville jeg vært mer bekymret.

6 Likes

Det kan vel fortsatt stemme. Jeg tror de snakker positivt rundt rekruttering i dag og melder flere innrullerte i tegningsperioden. Selvfølgelig bare gjetning…

1 Like

Kanskje høre på presentasjonen føre en skal male det helt svart…

1 Like

Med 0 pasienter på 2 måneder så vil vi nok ikke se denne ferdig på flere år jo

La oss høre hvor mange som er i screening først. Skuffende at ingen er innrullert siden update i januar. Men det kan fort endre seg.

4 Likes

Altså…
Er dere ferdige med «dette MÅ bety?»

Ingen rekruttert, og selskapets viktigste mann slutter…
Det er rapporten sin.
Konsekvensene blir nok brutale.

Neste emisjon i q3, da reduseres verdiene dine med 10 evt 20%. Så er det opp til deg å vurdere om dette betyr noe eller ei.

1 Like

Noen som har en oversikt (månedlige/kvartal) på innrullerte pasienter?

Har hørt flere nå i det siste hvor de lover seg bort. Så går nok et kvartal… og nok et kvartal…

Og ingenting skjer, bortsett fra nye fagre ord som det ikke blir noe av…

Potensiell konkurransesituasjon tatt i betraktning så kan man ikke dryge slikt i årevis, et annet aspekt er hvordan jeg opplever nano som selskap.

1 Like

Ja jeg har det

Q4 2020 :grin:
Q1 :fearful:
Q2 :poop:
Q3 :nauseated_face:
Q4 2021 :face_vomiting:

1 Like

bilde

Har snart 7 års jubileum som NANO aksjonær…

5 Likes

Der blir 20% utvanning for hver 4de rekrutert fremover, og så nye 20% utvanning før resultater.

manglende rekrutering er greit, kan sees på som en one off utenfor selskapets kontroll. Det som ikke er greit er at selskapet har prøvd å skjule dette med:

Ikke oppdatere rekrutteringstall pr emi
Utsette kvartalspresentasjon
Utsette kvartalspresentasjon enda en gang “vinterferie…”
gå gjennom med rep.emi uten oppdatert rekrutteringstall for å bygge forventninger.

Samtidig, 14 pasienter som gjenstår nå kan gå unna på et kvartal, da er det også utenfor selskapets kontroll. alt av rekrutteringstakt fra 2021 tyder på at foreløpig (upresise) guiding om readout 2022 holder

Er det INGEN mulig nyhet som gir positiv kursbevegelse?

Mulig du har rett, men jeg er like dårlig på å time kjøp og salg av aksjer, som Nano tydeligvis er til å levere når det gjelder, så bedre at pengene bare blir stående…

1 Like

Kanskje at de hadde all time high spending med 133 MNOK?

Håper virkelig at det var inkludert tilretteleggers fee på 25 MNOK