Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Bortsett frå at dei har meir kontroll på antall pasientar dei ventar å få inn.

2 Likes

selg?

1 Like

Jau. Istede for å tro høyt, så har de nå full kontroll på at det blir lavt. Det er jo noe…

Ja, selg !

Det må jo være noe de forventer skal skje de neste dagene som skal kunne løfte kursen over 14kr, for meg helt uforståelig dette

Selg på bid, ellers blir du ikke kvitt noe.

Den der lå vi dø for lenge siden🤣

1 Like

Trodde dagens presentasjon skulle bli særdeles spennende.
Dette var rett og slett kjedelig.
Må medgi at jeg er utrolig skuffet!

Oppfordrer alle til å sende kritiske spørsmål til Skullerud før presentasjonen er ferdig!

1 Like

Blir de neste “Algeta” eller ikke?
Jeg tror JA
Gir meg ikke 14 meter fra mål

6 Likes

Hva fikk deg til å tro det?

Til pass til meg når jeg ikke følger mine egne tanker og må ta det feilsteget på min egen kappe.
Overlater det derfor til de som hadde veldig tro på gode nyheter om å stille de spørsmål som MÅ stilles.

6 Likes

hvem skal slutte i nanov?

Rep.emi.

Ser foreløpig ut som åpning på 11,30…

Nano åpnes ikke for handel nei…

Blir for dumt å selge på disse nivå, tatt i betraktning den dataen de sitter på og ja, top line som kommer en eller annen gang. Verdt mer enn 11,3 ass

5 Likes

Åpner den på 11-tallet? Ser teknisk veldig stygg ut om det kommer volum på dette fallet. Skjønner skuffelsen, det jeg ikke skjønner er hvorfor man forventer noe annet enn det selskapet har levert siden Costas avgang. Skuffelser og utsettelser gang på gang. Nå er det stygt å sparke noen som ligger nede, men å gå videre med rep. emi når man har lite å vise til er mildt sagt smakløst!

2 Likes

Malene entrer podium, og der lukket jeg presentasjonen.

2 Likes

Minnes radforsk for en stund siden hvor Malene lo av alle de engasjerte aksjonærene som stilte spørsmål, veldig irriterende og ovenpå holdning.

Udugelig ledelse som alltid.

«Car-T», det er da gulleroten vi aksjonærer skal holde oss fast til nå…

4 Likes

“Vi ville gi alle aksjonærer en lik sjangse” Skjønner hun ikke hvordan aksjer fungerer? Er det så fundamentalt dårlig med kunnskap hos Malene?
Gi alle akjonærer en lik sjangse har de jo hvertfall aldri gjort haha herregud for en søppelrespons

14 Likes