Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Kjempepresentasjon av Erik Skullerud…:blush:

5 Likes

Åpner på 11,67

Tegningsperiode frem til 11.mars…ting kan snu inntil da…

Question from TI:
-Do you need someone to show you the way out?

Q&A: Highest pasients in screening as I have ever seen right now. Erik

“I have ever seen” … høyeste siste 5 mnd altså, mer enn null.

2 Likes
2 Likes

Sett bort i fra stygge rekrutteringstall er det jo helt klart store verdier som kan materialisere seg fremover. Det er nok ingen som er i tvil om at dataene de har levert så langt vekker interesse hos BP. De har penger til å vente på top line data, så får vi bare håpe at dataene fortsatt er gode når den tid kommer. Trist at Radiumhospitalet ikke er mer ¨på¨ når det kommer til rekrutteringen. Men uten ildsjeler blir nok ikke ¨utprøvende¨ behandling pushet veldig på sårbare pasienter.

10 Likes

Han mente også det var det høyeste antallet ever, også før hans tid i selskapet.

1 Like

Han slipper å måtte stå for det, siden han ikke kan kommentere på det senere.

De har fylt opp «trakten» på øverste nivå med antall personer som de ikke har sett før.

Han tok tallet 15 ut av luften, så pluss minus litt av det.

Dette går veien.

4 Likes

15 i screening?

Hmm, ikke rare volumet sammenlignet med forrige dip.

30 min chart.

Veldig rart å skulle ta opp noe sånt i spørsmåls-runden i stedet for presentasjonen??

Kjem til å ligge mellom 11 og mid 12 fram til neste Q rapport. Men tippar at uansett kor den ligger før Q1, kjem vi til å sjå eit hopp på forventningane til innrullerte. So spørs det om Q1 er for tideleg, og om dette hoppet først kjem i Q2.

1 Like

15? I screening? Når sa han dette?

Han tok tallet 15 ut av luften for og illustrere.

Det blir en merkelig konklusjon å trekke for min del.

Han tok tallet 2 ut av luften også… OG presiserte at man ikke skulle legge noe i tallene han brukte i eksempelet.

Nå må denne tråden slutte å koke suppe på 15!

8 Likes

KUN for å illustrere! Tallet 15 kan IKKE brukes til noe! Dette var skullis veldig tydelig på!

1 Like

Jeg synes Skullerud gjør en god figur. Rekrutteringen er som den er og det er ingen ting han kan gjøre på kort sikt utover det han gjør, der de snakker aktivt med sitene og gjør grep for å øke takten. Folk syter og syter etter hver Q-presentasjon - kast kortene og finn et annet case. Det er frivillig å være aksjonær. Hvis du trodde rekrutteringen skulle bli knallbra basert på signalene som ledelsen har kommet med ved flere annledninger er det bare å takke seg selv. Når det er sagt må jeg si at det er latterlig at de kjører repemien…

7 Likes