Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Det var det jeg skrev, han tok dette tallet ut av luften.

Hadde det vært 0 i screening hadde han ikke brukt tallet 15, muligens 5 ?

1H 2023 here we go

Jeg tolket det dit at jo, han hadde brukt 15 da uansett. Dette er et rent fiktivt tall som har ikke noe kobling til virkeligheten.

1 Like

Litt spekulativt, men når han bruker 15 som eksempel så er det vel egentlig mer sannsynlig at han modererer det virkelige tallet enn å blåse det opp.

Bare ikke. Vi gir oss her, før historien får bein på seg.

1 Like

Absolutt skuffende med kun 4 innrullerte dette kvartalet,
men konkurransesituasjonen har også endret seg veldig positivt.
Bra med pasienter i screening og finansiert frem til studien er ferdig.

4 Likes

15 nye!!! :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

5 Likes

Liker at vi spekulerer i om tallet Skullerud brukte som eksempel EGENTLIG er i nærheten av reelt tall👍🏻

Det er neimen ikke sikkert

På tide å innløse shorten… det er andre helsevern aksjer man kan hilse på nedover

Lett for shorten når finans ansvarlig Malene ikke ser forskjell på kurtasje og røde danske pølser

Sa virkelig Malene at rep-emi var for å gi alle aksjonærene en mulighet til å handle på 14 kroner?

Det må jo være tidenes dummeste bortforklaring, dette vet jo alle er så feil som det kan få blitt. Dette har JE kommentert i podkast og de har tidligere avblåst rep-emi på svakere grunnlag.

Må jo være noe rundt FDA eller annet som gir de et håp? Hvis de ikke melder noe innen tegningsperioden som legitimerer beslutningen så er dømmekraften og budskap fra CFO / Styret all time low i norsk børshistorikk. Gir de 14 dager til å understøtte hvorfor de jobber mot all logikk, og det skulle vært forbudt ved lov å svare slik for seg. Eneste grunn må være at de ikke kan komme med det faktiske svaret, og må vike unna med «løgn» i mellomtiden.

Dette er tynne greier! (Har ikke fått hørt noe av callen, så jeg må ta forbehold her om totaliteten av budskapet i callen)

7 Likes

Malene har jo helt rett.

Prøv å handle på 14kr da.

Det får du ikke til. Men Malene gir deg en siste sjanse.

9 Likes

Skullerud sa i webcast at rep.emi allerede var betalt for - det var en del av pakken med emi.
Ikke at det gir mening å gjennomføre en rep.emi av den grunn, nå med kursen langt under emi-kurs, men de tenker vel å få valuta for pengene :slight_smile:

2 Likes

Blir bare verre og verre dette :rage:

3 Likes

På samme tid, om dei ikkje hadde gått vidare med emisjonen, og det kom melding om noko, so hadde det blitt grining då og. So dei har forsikra seg om at ingen kan komme i etterkant og klage på at dei ikkje fekk vere med i emisjonen. Dei har sine grunnar for korleis dei har opptrådd, sjølv om det var ein stor feil å gå vidare pga. signala det gav.

1 Like

Men måtte de komme med det bare dager før presentasjonen, det gir jo åpenbart store forventninger i markedet?
Det er den værste timingen jeg har sett.

5 Likes

Det er nå man forstår hvorfor man egentlig skal ta det meste her inne med teskje kokain.

6 Likes

Fulgte med på webcast for første gang, og vil absolutt anbefale det til andre, får et bedre innblikk da, selv om mye av “medisinsk-tekniske” ikke sier meg så mye.

1 Like

Buy the dip!!!

1 Like