Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Rykker tilbake for å plukke opp nye passasjerer😆

3 Likes

Vi så jo hvordan «det-går-bra-til-slutt»-optimismen fungerte i PCIB. (Jada, jeg vet at det ikke er IDENTISKE case, nano er mye nærmere mållinja, men PCIB hadde jo tre ben å stå på og fimaCHEM og blablabla)

Ja, men Pcib feilet pga konkurranse. Deres rekruttering økte på slutten.
Nanov har fått mindre konkurranse.

6 Likes

På PCIB-tråden var det nucana det ble fokusert på, så kom det en studie inn fra siden(som alle hadde hørt om, men ikke anså som en farlig konkurrent)

1 Like

Vi får håpe Nanov holder oversikt. Kort tid til mål.

Om de holder oversikt eller ikke spiller ingen rolle. Ikke noe de kan gjøre med konkurransebilde uansett

3 Likes

Helt pervers pengebruk. Håper alle vekter porteføljen fornuftig. Penger i et biotekselskap er risky nok. Penger i et biotekselskap med et helt elendig styre er full bingo.

2 Likes

Klart det er risiko. Ellers hadde prisen vært en helt annen.
Et bra kvartal og under 10 igjen så oppfattes kanskje risiko som mindre?

Jeg kjøper på fem kroner.

Har du oversikt over pengebruken hos andre selskaper som utvikler medisin i samme sykdom som Nano? Hvordan ligger de an sammenlignet med disse?

1 Like

Det påvirker ikke mitt syn på risikoen hos NANO, så nei.

Er vel bare og sette en short for de som ikke har troa ?

3 Likes

Så ikke noe grunnlag for å mene at det er en helt pervers pengebruk, annet enn at det kanskje er mer enn de andre norske bioteken bruker?

Det er klart at når man bruker ca. en tredjedel av børsverdien hvert år, så er det dyrt med emisjoner.

:couple_with_heart_man_man:

1 Like

Screenshot 2022-03-02 at 12.06.49

:cold_face:

EDit: farken

1 Like

Jøss kanskje det snur igjen og InVivo får rett nok en gang :crossed_fingers::dizzy:

2 Likes

Enig med deg Donna G- vi krysser fingre for «opptur»

2 Likes

Hører bare på @fish1430 jeg :wink:

13 Likes

Tendenser til baissing i denne tråden nå.

Mine tanker:

  • Covid kommer i sesongbølger, ikke overraskende at innrullering har stoppet opp i Q1.
  • Svært rimelig inngang nå, kursen fallt lite på dårlige nyheter
  • Bedret risikobilde mtp. at PI3K inhibitorer er en mindre trussel enn tidligere
  • Veldig nærme mållinjen

Doblet investeringen min i NANOV i går.

14 Likes