Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

For å være helt ærlig, så var jeg dønn alvorlig når jeg skriver at det hadde vært fint om det faktisk hadde vært opprettet en tradetråd for Nanotradere. Nikko har en varriant på HO, hvor dem har en tråd for KOA. Noe lignende burde dere fått til her tenker jeg. Trenger ikke høre hver bidige gang aborum kjøper Nanoaksjer til “reduserte priser”. Han må jo være på top 5 sånn som han holder på. ? Nei lag dere en egen tråd for trading av Nano, så blir det fint. Småprat er for småprat … God kveld.

5 Likes

Eller kanskje omdøpe navnet på denne tråden til «Hjelp, jeg trenger bekreftelse på at jeg burde holde på aksjene mine i Nanov».

I am so excited when it comes to FDA … if they figure out the ‘know how’ to make them happy and add multiple arms. OMG.

Feels like they want to build something now…. Mr. Skullerud seems awesome to me and is transparent and knows how to communicate.

Fundamentals have not changed and the pipeline … well hard not to be impressed.

Such a shame it took so long to fix criteria needed to press on with Betalutin. Shame about Dr. Kolstad. too. Seemed like he played a big part. … Then get the slap from Covid and all that followed.
But, glad to read they are at least trying harder to complete enrollment.

How close are we!! Good luck all.

6 Likes

v9YEKnk

Masse frustrerte folk her nå… slapp av og nyt dagene.
Vi lever ennå…og det gjør Nanov også!

Legg aksjene i skuffen og kom deg ut og start grillsesongen tidlig i år!

10 Likes

Sendte en mail med spørsmål om hvorfor Betalutin ikke var med, gitt deres resultater kontra de som er der :+1:

32 Likes

Fikk samme svar jeg også, bra at nano folket følger opp :muscle::muscle::muscle:

Artikkelen det er snakk om: https://www.cancernetwork.com/view/journal-follicular-lymphoma-a-focus-on-current-and-emerging-therapies

17 Likes

Da har jeg fått lyttet gjennom callen en gang til, og de snakker om partnerskap fra 33 minutter. De deler som nevnt mulige partnerskap i 3 bolker, se bilde under.

For å ta dette helt ordrett så sier Skullerud at “man ikke skal forvente partnerskap rundt kommersialisering av Betalutin før top line data foreligger”.

For de to andre bolkene er det dog definitivt muligheter for at vi får “traction” / treff, i denne kontekst før man har mer data å vise til en pr nå. Håper det var en avklaring på hva som kan skje rundt partnerskap og hva som IKKE kan skje.

Einarsson “motsa” Skullerud på podkasten i går. Han sier at vi har sett mange ganger før at big pharma kommer på banen både i preklinisk, fase I og fase II, så dersom de ønsker det nok det NANOV har i pipen så kan det skje ting før topline data foreligger. Han avsluttet med å si at i dette tilfellet hvor det kun gjenstår 14 pax så vil det åpenbare logiske være at man venter til toplinje-data foreligger.

Så i en ideell verden kan vi faktisk oppleve at de gjør partnerskap på Humalutin, Alpha37 eller Car-T anytime, og de har kommet ganske langt i pre-klinisk på de to første, og har IND for den ene og patentsøknader på gang for den andre.

Beste taktikk er dog å forvente ingenting, det gjør hverdagen som NANOV-aksjonær enklest å akseptere :wink:

image

8 Likes

Så hvorfor ta deg bryet med og bruke energien på dette innlegget om du ikke eier en eneste aksje i nano…?

1 Like

Så klart for å advare andre som er i tvil om hvilke investeringer som er lure å gjøre.
Prøve å skape et nyansert bilde da situasjonen åpenbart ikke er så rosenrød som de fleste her inne vil ha det til.

Vil du at det bare skal være lov med positive innlegg på trådene her inne??

Det er i så fall så dumt at jeg ikke kan få sagt det…

1 Like

Par måneder faktisk? Hva er det nå som skal skje på kostnadssiden som gjør at de må kjøre 4 emisjoner i året?

7 Likes

Din tidslinje er feil, men uansett vil vi nok innen denne problemstillingen blir aktuell se helt andre rekrutteringstall - senest når 2. kvartal er unnagjort. I såfall vil en ny emisjon være langt mindre problematisk enn det vi tenker oss nå.

5 Likes

Anslår de vil kjøre en emisjon igjen etter Q1 i mai.
De har begynt å ansette folk for å styrke rekruttering nå plutselig. Helt på oppløpsfasen. Galskap.

Hvem vet hvilke andre tiltak de vil iverksette for å få brukt mer av aksjonærenes penger i raskest mulig tempo fram til sommeren.

Forutsatt at pasientene som ligger til vurdering/screening nå faktisk kommer gjennom kverna da, og at vi ikke havner i en lik situasjon som forrige gang de hadde sterk patient pipeline og vi får ytterligere forsinkelser. Ved forskyving av avlesning til 23H1 så vil nok behovet melde seg utpå senhøsten engang.

1 Like

Advarer du om dette i alle aksjer/bioteks? Eller er det kun vi i Nano som har gleden av å få denne hjelpen?

4 Likes

Du skjønner at de skal igjennom en fase 3? Og at de ansetter for å styrke rekruttering gjennom den og?

4 Likes

Hva er poenget ditt?

Jeg har fulgt nano lenge og føler dermed jeg kan ytre mine meninger om det selskapet.

Jeg har størst tro på PHO så de advarer jeg ikke mot.
Disclaimer: Jeg er investert i Photocure. Dan Schneider ruler!!

1 Like

Heldigvis deler vi på Dr.Egberts da! Han som kom inn og bokstavelig talt vred skuten inn på kurs igjen.

:people_holding_hands:

1 Like

Jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal få ut noe fornuftig svar, eller fra hvor. Men med 90 sites over så lang tid så tenker jeg også at det er rart at selskapet ikke har prioritert å ansette sin egen “principal investigator” som de gjør nå.

Det sagt, det virker ikke som de som har vært inn under paradigme paraplyen har vært særlig motiverte til å hanke inn pasientene, ref det einarsson sier.

Det jeg med andre ord sier er at disse endringene nå skjer etter Skullerud har kommet(4q20 hadde vel og hatt en effekt av noe lignende) sier mer om tidligere ledelse enn om eksisterende. Jeg blir nå desto mer trygg på at Bravo/Rojkjaer fikk foten med god grunn, for her har det sannelig ikke vært fokus på det som skal fokuseres på, leveranse(som uttalt av ekstremt mange på dette forumet)

Om skullerud nå kan bevise, si løpet av q1 og q2, at ordene er rene og resultatene kommer, kan vi være trygge på at han vil fortsette i samme spor og kapasitet.

Ja, Nano er blitt den stygge andungen og paradigme et dyrt studie, men når dette snur så vil det kun være at paradigme var dyrt og det ble gjort feil som vi har ryddet opp i og ikke kommer til å gjenta. Fase 3 studiet kunne blitt skrotet før det var satt igang om de nå ikke har flagget og ryddet opp i problematikken rundt rekruttering, vær det markedsføring, inklusjonskriterier, avtaler med CRO/Principal investigators o.l. Hvis ICON ikke har levert, så er jeg sikker på at et fase 3 studie gjerne vil bli organisert annerledes. Blir vel feil å peke fingre når man ikke har noe som helst informasjon om saken, men jeg stiller spørsmål til organisasjonen som håndterer studiet samt de som skal jobbe pasienter inn. Har de gjort det de har fått betalt for?

De trenger motiverte ansatte, aksjonærer og ikke minst pasienter! Skulleruds åpenhet og ikke minst ydmykhet kan rekke langt så lenge kanalen er der, et nytt hode til håndtering av pasienter er denne kanalen. Trygghet er nøkkelen, resultater snakker for seg selv.

Ja, det har kostet, men platformen til selskapet er fremhevet og muligheten for et stort Anti-cd37 selskap (likt et kjent anti-cd20) er ikke umulig på litt lengre sikt.

7 Likes

Heldigvis? Det er det minst to meninger om :smiley:

51/49 er fortsatt positivt, eller? :smirk:

1 Like