Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Her er det dessverre bare tegn/bekreftelse på at Paradigme er i mål på guidet tid og partnerdeal som kan vi varig kursløft .

Tror jeg

1 Like

Har ikke vært i aksjen på en stund, solgte meg ut på 30kr etter å ha vært i aksjen i fra Desember 2016 Er det noen lyspunker fremover? Tanker om den begynner å bunne ut?

Dette er nok feil sted å spørre om du vil ha et godt svar :sweat_smile:

2 Likes

Det har du rett i. Takk for korrigering. Det var lenger siden. Tilbake til Nanov, jeg tenker hvis data er konsistent og bra og pga Covid rekruttering av det siste 14 pasienter ( eller færre) har vært vanskelig kanskje FDA mener 106 + er godt nok. Er dette helt utenkelig?

Dette tenker jeg vil skade integriteten til studien, selvom fda kanskje kunne godkjent det så er det leger som skal gi dette til sine pasienter. Og en studie som har mottatt AA på en så lav N vil kanskje være mer ødeleggende lenger ned i løypa.

Skullerud med Lars Nieba har også kommentert et ytterligere kutt i antallet vil være usannsynlig selv for FDA. Ref radium podcast og Q&A i tidligere presentasjoner.

2 Likes

Nanolivet suger… la oss bare si det sånn. Mitt papirtap nærmer seg også 1m, så det svir jo.
Det har vært store ledelsesutfordringer, med bomskudd på flere avgjørende punkter som skjøv oss haltende mot 2019.
På toppen kom covid, men som i alle fjellheimer var det en ny topp bak den - Putinknuten om du vil.
I mine øyne så er det usannsynlig at jeg ender i pluss her, men har ett håp om å ende i null-ish
Samtidig er det faktisk helt mulig, og erfaringsmessig mer sannsynlig, at de fomler bort ballen igjen
Man kan ende med en substans som er like utvannet som 60% i fars skap i ungdommens glansdager.

Men håpet er selvsagt at de skal klare å materialisere noe av tilleggsverdien utover single agent Betalutin før dørene lukkes.
Det vil bare tiden vise… problemet er selvsagt at tiden koster

Fullt forståelig at du nå har solgt.
Min erfaring er derimot at når markedet slår tilbake, vil det skje i store steg som kan gjøre det vanskelig å komme seg inn på ønsket nivå.
Jeg solgte meg ned på billigsalg umiddelbart den gang når tvillingtårnene kollapset, og kom meg ikke inn igjen før markedet var priset mye høyere. Det hele skjedde veldig raskt og det ble en kostbar erfaring for meg. Regnestykket viste at jeg aldri skulle solgt.

Er en “long” med flere års perspektiv, så tror jeg dette gjelder også denne gang.

Jeg tipper at markedet gjør et kjempehopp når/hvis det meldes at partene har kommet til en enighet.

2 Likes

Enig.

Følger nøye med på utviklingen på østfronten og kjøpsordre ligger allerede inne :grinning:

Er ganske sikker på dette går veien, men denne siste humpen kunne vi vært foruten. Salget mitt er kun grunnet makro. Er nok inne i aksjen igjen før jeg aner :grinning:

Edit : om så denne «traden» går i tap får så være. Har alltid ment at Nano under 24 er et greit kjøp, så har mye og gå på :joy::joy:

7 Likes

No place for the uninitiated. For those who have walked this path, and do so again, we salute you.

Da er du jo i sweetspotten nå! Lykke til :slight_smile:

Får håpe du får samme antall aksjer hvis du skulle være så uheldig å bli haltende etter mange kroner ved en kursoppgang. Kan være utfordringer på utsiden også;)) håpe du takler det; -)
Er nu i allefall betryggende at di største aksjonærene sitter støtt!

1 Like

Er faktisk en utfordring og sitte på utsiden. En føler hele tiden at kanskje skjer det noe i morgen :grinning: Sånn er det og ha et litt for godt øye til en aksje.

Edit : Men for øyeblikket er noen kroner fra eller til min minste bekymring :disappointed:

5 Likes

Q1 presentasjon 13.mai så vidt jeg kan se. rekker vi egentlig å rekruttere noen pasienter da? kun 73 dager i kvartalet

Problemet med å plassere seg på utsiden når det ser som mørkest ut er at det er akkurat da man gjerne får den raskeste rekyllen opp igjen - som idag. Det er nok ikke for ingenting at den generelle regelen er å selge på gode nyheter og kjøpe på dårlige nyheter.

1 Like

Nei si det ? Hva tenker du selv ?

tenker 6 nye rekruttert og at de nok en gang vil snakke om veldig lovende pågang inn i toppen av Skullerudtrakta

1 Like

Så bra, da går det jo fremover slår dine spådommer til :slight_smile:
Ingenting hadde vært bedre enn det !

CEO ble spurt på callen; når forventer dere å se effekt av denne topptunge funnellen?

Svaret var 4 til 6 uker, det vil si 33 til 50 % ut i kvartalet. Med all time high identifiserte kan man håpe vi ser et tall som bringer oss nord for 110 ved Q1.

8 Likes

noen som kan sette opp en spørring “hvor mange har vært mer enn 50% investert i x antall år”?

Sendte i dag spørsmål til Skullerud om Trialbee som var nevnt i Q4 presentasjonen (Hvor lenge de har vært i aksjon og hvilke land), og om vi vil få en melding etter FDA møtet om oppsettet for fase3 ville få en konklusjon etter møtet.

Ref Q4 presentasjonen er nå Trialbee aktiv i USA, Spania og Israel som alle har en haug med sites.

8 Likes