Litt rød Nasdaq i kveld, men satser på en god Nanov dag i morgen også.
Hva tror folket her om morgendagen?
Jammen fikk du rett. Der kom meldingen! Dessverre var det bare allokering av nok en million PSUer, men melding er melding.
My mom used to call me “my Soros”
Nano ruler idag i norsk Helsevern … omsetningstoppen med hele 500k kr…
Mange som tegner seg i rep emisjonen i dag ?
Dersom den av uforståelige grunner passerer 14 med noe margin før 1530 i dag tegner jeg meg for min andel. Gjør de ikke det kjøper jeg tilsvarende antall på en dårlig Nano dag i løpet av mars - april. Vi får forhåpentligvis ett løft i løpet av mai.
Tar også en sjerv for laget skulle det skje
Da dekker dere inn lønnsøkningen 2022 + bonus for CFO
Det er nok derfor den faller litt tilbake i dag.
NANOV har på det meste vært opp 3 kr fra bunnen som ble satt 7. mars. Et hvileskjær er dermed ikke mer enn man kan forvente, men jeg tror på videre oppgang når vi allerede mandag har lagt reparasjonsemisjonen bak oss, og markedet ikke lenger kan tenke at de har muligheten til å kjøpe på 14 kr i bakhånd. Fra da av vil markedet utelukkende fokusere på risk/reward for NANOV - for øvrig en størrelse som i mitt hode er ekstremt gunstig.
Det er jo også typisk for slike konsolideringer at omsetningsvolumet vil være lavt.
Hvis en storfisk som allerede har en liten aksjepost skulle inn, kunne han da overtegnet seg slik at han mest sannsynlig dro i land 3,5 mill aksjer til en pris på 14? Altså kjøpe 3% av selskapet og bare røre kursen noen prosent? Eller er det slik at det ikke lar seg overtegne på denne måten?
Spør for en venn
Ja, og dessverre som historier har visst tidligere; da er salgsviljen hos mange på topp fordi frykten er makset. Ting som går regel over så lenge det ligger et godt fundament bak.
Hils vennen din og si at det er god ide, dersom han kjenner shortaktørene kan han hviske de i øret at de kan komme ut av shorten på garantert 14 kr.
At the expiry of the subscription period the
Company has received subscriptions for approximately 57,000 Offer Shares in the
Subsequent Offering.
57k gikk til en/noen Klovn"er"
Rep emisjonen kostet 4mill, det ble tegnet for drøye 800k jæjæ
Det verste av alt er at det kanskje er noen naive pensjonister som ikke klarer helt å følge med som har bitt på når de har fått tilbudet hjem og trodd de gjør en god handel.
Ingen profesjonell eller oppegående person kan ha bedt om å få betale overpris for aksjer i denne rep emisjonen.
Dypt bekymret for de stakkarene som må ha blitt lurt til å delta…
Mange måter å donere til kreftforskning på
Trenger ikke alltid være gjennom et lag.
Tenker det er Jostein Dahle som har kjøpt tilbake brorparten av aksjene han solgte i 2016
DnB er vanligvis rask med en ny analyse etter hver kvartalspres, men som tilrettelegger i emisjonen har de holdt tilbake dette til rep.emi var over. Nå har ny analyse kommet og de senker kursmål fra 31 til 26.
Som grunn for lavere kursmål oppgir de : “We have lowered our 2022–2023e EPS by c4% after factoring in the capital raised in Q1 and the higher share count, as well as the delay in the PARADIGME data read-out and its impact on the launch trajectory”.
Til grunn for analysen har de fremdeles samme LOA(45) og produktpris (150K USD), og de antar fremdeles at selskapet utvikler og lanserer Betalutin hele veien til markedet alene.
100% opp da. Fair base case, gitt forutsetningene i analysen.