Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

100% fra dagens kurs pleier å være standard i norsk biotek.

6 Likes

Nok et argument for at Targovax er en nobrainer :smirk:

1 Like

Ling forventer full-rekruttering pr mid 22, altså juli.

Her må Skullerud ha vært overbevisende i 1-1 callen med Ling og gitt noe mer kjøtt på beinet enn hva som fremkom på callen. Det betyr de facto 6 stk pr mnd hvis de første kommer inn mot midten av april.

Kjenner jeg ser frem til sommeren og heier på at Ling har god dekning for sin forventning :sunglasses::partying_face:

11 Likes

Har du anledning å dele analysen her eller på pm?

4 Likes

Sender på PM i morgen :+1:

1 Like

Da var artikkelen oppdatert

177Lu-lilotomab satetraxetan (177Lu-LS, Betalutin) is a novel anti-CD37 RIT with an ORR of 65% (CR, 30%) and a median DOR of 13.6 months (32.0 months for complete responders) in early studies of patients with RR-FL.57 This is comparable to other targeted agents in this setting. The phase 2 LYMRIT-37-01 trial (NCT01796171) for patients with RR-FL with ≥2 lines of therapy including anti-CD20 based chemoimmunotherapy and the phase 1 LYMRIT-37-07 trial (NCT03806179) in those with ≥1 previous anti-CD20–based therapies will both provide more insight into the role of 177Lu-LS in the treatment of FL.

20 Likes

@TheObserver , jeg tar også gjerne analyse på pm :slight_smile:

Har kun mobil så hadde vært supert om du kunne sendt den på PM til meg også :grinning::grinning:

Den er lagt ut på FA forum

3 Likes

Dobling av prisen er jo bedre enn halvering… “Georg på søken etter positive nyheter”.

Sagt det før og sier igjen, jeg er sjeleglad denne investeringen (har samme sum i BGB også) har tidshorisont med salg tidligst mot slutten av 2022…

Enig I den og synest kursen holder seg stabilt og bra etter omstendighetene…men over til noe annet, Just a question om nordnett…! Jeg så meg dessverre nødt til selge en del av mine aksjer torsdag for uttak…men får ikke overført til min bankkonto…Nordnett responderer ikke…så er d slik at det tar noen dager før dem blir disponibel for uttak…ikke vært borti dette tidligere! Noen som vet dette!

2 Likes

Bruker ikke nordnet, men det tar 2-3 dager hos meg iallefall.

Ok…takker så meget😊

Analysen til DNB:

CMP4_190904.pdf (327,5 KB)

3 Likes

1337 :rocket:

2 Likes

ser vi en møysommelig klatring av kursen til 14 og over ? bakteppet er jo litt mer avklart nå

1 Like

image

9 Likes

Kan bare gjenta det jeg skrev på fredag, men også legge til en annen grunn til at vi ikke kunne forvente et løft over 14 kr før emisjonsemisjonen var på plass. Så snart kursen nærmet seg 14 kr var det nemlig fristende å selge aksjer tilsvarende det antall man kunne tegne seg for i emisjonen. Om aksjen raskt fortsatte klatringen oppover pådro man seg uansett et minimalt tap ved å ta samme antall tilbake i emisjonen, og skulle aksjen falle tilbake til 12-tallet så var man sikret en pen gevinst ved å kunne kjøpe tilbake aksjene betydelig rimeligere. Ville selv benyttet meg av denne muligheten hvis jeg hadde tenkt på det i tide, men var dessverre litt treg i denne sammenhengen.

4 Likes

Må vi vente helt til Q1 presentasjon for å få noe rekrutteringstall? Eller kan de varsle allerede på annual report?

Kvartal presentasjon/ complete enrollment/ delayed enrollment.

Er vel disse 3 som er på tapetet :crossed_fingers: