Del gjerne.
Tenker egentlig at styreleder skal slippe å måtte tenke at det han skriver skal være gjenstand for deling på et forum. Mailen fra meg var ikke et spm om studie og fakta som kan deles for å øke kunnskapen her inne, det var mer myntet på strategi og uttalelser og generelle tilbakemeldinger fra meg og del andre som er investert i aksjen.
Svaret har således ingen allmenn interesse, men jeg kan dele at de finner at markedet undervurderer potensialet til selskapet, blant annet med hentydning til hva de viste av pipen på R&D dagen.
Tenker siste avsnitt holder for oss
I januar rapporterte ca 20 % av sykehusene i USA om kritisk “staffing shortage”, antakeligvis pga sykemeldinger. Dette ble rapportert bl.a av Bloomberg med kilde Human Health Services. Jeg antar statistikken kommer fra HealthData.gov. Jeg sjekket denne kilden i går og ser at dette tallet har kommet ned til 6% den 8. mars. Krysser fingrene på at vi er over toppen og rekruttering blir enklere når flere ansatte er på jobb. Er det noen som kan finne tilsvarende statistikk i andre viktige land for rekruttering (Spania, Frankrike, UK)?
Ligger an til stor stigning i dag
Med kursmål 60 på bullcase så bør det være litt rom for oppside
26kr. target må være lige i første omgang. Når Paradigme er i hus, burde den være i stand til at klatre mere end det og ved dataaflæsning op på kr. 40.
Det er bare at nappe aktier under emi-niveau så længe der er udsalg; kun et spørgsmål om få dage før den bryder igennem …
Hvem har kursmål 60 på bullcase? Og hva legges i det?
Tidsperspektiv, oppkjøp, partner, kun fullført paradigme?
Tror tastaturet til @neutral er litt slitt, han mente nok 600kr. Det som legges til grunn er innertier fra tre-poeng linja utenfor 16meteren og klin i krysset!
Både Nano og Trvx skal doble seg. Hvem gjør det først mon tro?
Ja, vi får nå håpe US får en ketchup effekt. Men EU landene får nå mer smitte.
Dritt lei…
Godt vi har “best ever” antall interesserte pasient kandidater øverst i trakta
Ja, det ga skikkelig uttelling sist det ble nevnt
Satser på at det er nok kraft i ketchupeffekten kombinert med den personen Nanov har ansatt for å være på sykehusene, til at de siste 14 blir ferdig rekruttert til sommeren
Det er lige som om når SP kommer op på 13,90kr, så får den en mavepuster og falder lige så hurtigt tilbage.
De overbeviser ikke meg før de faktisk har bevist det med nye rekrutterte. Har blitt lurt av “best ever”-uttalelsene tidligere.
"best ever…imminent…