Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Del gjerne.

1 Like

Tenker egentlig at styreleder skal slippe å måtte tenke at det han skriver skal være gjenstand for deling på et forum. Mailen fra meg var ikke et spm om studie og fakta som kan deles for å øke kunnskapen her inne, det var mer myntet på strategi og uttalelser og generelle tilbakemeldinger fra meg og del andre som er investert i aksjen.

Svaret har således ingen allmenn interesse, men jeg kan dele at de finner at markedet undervurderer potensialet til selskapet, blant annet med hentydning til hva de viste av pipen på R&D dagen.

20 Likes

Tenker siste avsnitt holder for oss :grinning::grinning:

4 Likes

I januar rapporterte ca 20 % av sykehusene i USA om kritisk “staffing shortage”, antakeligvis pga sykemeldinger. Dette ble rapportert bl.a av Bloomberg med kilde Human Health Services. Jeg antar statistikken kommer fra HealthData.gov. Jeg sjekket denne kilden i går og ser at dette tallet har kommet ned til 6% den 8. mars. Krysser fingrene på at vi er over toppen og rekruttering blir enklere når flere ansatte er på jobb. Er det noen som kan finne tilsvarende statistikk i andre viktige land for rekruttering (Spania, Frankrike, UK)?

18 Likes
11 Likes

Ligger an til stor stigning i dag :scream:

Med kursmål 60 på bullcase så bør det være litt rom for oppside :wink:

2 Likes

26kr. target må være lige i første omgang. Når Paradigme er i hus, burde den være i stand til at klatre mere end det og ved dataaflæsning op på kr. 40.

4 Likes

Det er bare at nappe aktier under emi-niveau så længe der er udsalg; kun et spørgsmål om få dage før den bryder igennem …

1 Like

Hvem har kursmål 60 på bullcase? Og hva legges i det?
Tidsperspektiv, oppkjøp, partner, kun fullført paradigme?

Tror tastaturet til @neutral er litt slitt, han mente nok 600kr. Det som legges til grunn er innertier fra tre-poeng linja utenfor 16meteren og klin i krysset!

Er med denne som utgangspunkt :

2 Likes

Både Nano og Trvx skal doble seg. Hvem gjør det først mon tro? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Ja, vi får nå håpe US får en ketchup effekt. Men EU landene får nå mer smitte.

Dritt lei…

2 Likes

Godt vi har “best ever” antall interesserte pasient kandidater øverst i trakta

Ja, det ga skikkelig uttelling sist det ble nevnt :game_die:

Satser på at det er nok kraft i ketchupeffekten kombinert med den personen Nanov har ansatt for å være på sykehusene, til at de siste 14 blir ferdig rekruttert til sommeren :crossed_fingers:

3 Likes

Det er lige som om når SP kommer op på 13,90kr, så får den en mavepuster og falder lige så hurtigt tilbage.

1 Like

De overbeviser ikke meg før de faktisk har bevist det med nye rekrutterte. Har blitt lurt av “best ever”-uttalelsene tidligere.

3 Likes

"best ever…imminent…