Artikkelen var da ikke konkluderende negativ, mer click-bait for personer med rekrutteringsangst.
Det KAN skje, ikke det HAR skjedd.
Artikkelen var da ikke konkluderende negativ, mer click-bait for personer med rekrutteringsangst.
Det KAN skje, ikke det HAR skjedd.
Enig, nå er det fakta som gjelder!
Among the countries with the biggest recent surges are Finland, where new cases jumped by 84 percent in its weekly case total, to nearly 62,500 weekly cases; Switzerland, whose weekly total rose by 45 percent, to 182,190; and the United Kingdom, which had a 31 percent increase, to a weekly total of 414,480 new cases. Austria, Belgium, France, Germany and Italy have also recorded double-digit percentage increases in their weekly tallies.
The rising numbers are in contrast to trends in the U.S., where daily cases, hospitalizations and deaths continue to decline. The U.S.'s daily death toll has dropped by 29 percent in the last two weeks, NBC News’ tally shows.
Er jeg dårlig i engelsk?
Det vi ser er, efter min vurdering, et standard VCP pattern med top i 14,00 og det er helt normalt og som forventet at der kommer sell-offs omkring toppen … tipper som sagt at der kommer et b/o snarest over 14,00.
Får håpe det er nok pasienter i US til å fylle opp sekken med de 14 siste. Ser mildt sagt ræva ut for UK og Frankrike dette…
Ja, tydeligvis. Heller ikke unormalt at du maler fanden på veggen på denne tråden.
Heldigvis er USA et av de best rekrutterende landene ref.skullerud…
Men ja, vi er alle lei.
Jeg skrev jo dette i det første innlegget om artikkelen dude
Ketchup ketchup, tolket deg ikke positivt som du kanskje oppfattet.
Det er da ikke positivt at EU får økende smitte selv om US enda ikke startet på neste bølge
Key enrolment countries:
US/CAN, UK, Ireland, France, Spain fra Q4 presentasjonen.
Kommer du her å klager på min positivet når 4 av 6 land har økende smitte?
Hva du føler om andres uttalelser må du nesten gjøre deg opp en mening om selv, jeg har ikke behov for det.
Nye cases betyr ikke nødvendigvis økt innleggelse.
I danmark har den nye varianten av omikron BA1.2 tatt over siden januar.
Kan fort gå godt så lenge sykefraværet går ned. Har vel blitt uttalt at dette er en joker mtp screeningtid. At det er mange i trakten viser vel at klinikkene har “åpnet” igjen, men hvem vet. For håpe at de får en del nedover i trakten mens tallene enda ser bra ut og at variasjon i demografi fungerer som en form for diversifisering denne gang . Som skullerud uttalte, det svinger voldsomt.
Kanskje…
Aha takk for det, hadde ikke sett den.
Har vel mitt eget bullcase en del høyere enn 60 kr da, heller i nabolaget av 200 kr ved oppkjøp. Selvfølgelig avhengig av antall aksjer på det tidspunktet osv, men etter min forståelse for markedspotensialet så skulle ikke en pris ved oppkjøp på 3-4 milliarder dollar være utenkelig.
Men, vi får se hva som skjer framover
Man må være klar over at bullcaset fra DNB-analysen har ett års horisont, og ikke nødvendigvis reflekterer bullcase ved et eventuelt oppkjøp.
Bullcase ved et eventuelt oppkjøp vil sannsynligvis være et god del høyere, fordi det er flere ting som må prises inn i “pakken”. Da er det jo interessant å se hva Egberts tenker rundt pipeline og verdi, ref kjapp oppsummering fra @TheObserver sin dialog med Egberts:
Så er det vel slik at ingen er uenig i at potensialet i pipen/plattformen til selskapet etter hvert begynner å bli betydelig, men det er vanskelig å si hvordan dette vil prises ved et oppkjøp. Det avhenger alt av tidspunktet for oppkjøp, hvor langt man han kommet i de ulike prekliniske studiene, eventuelle resultater fra studiene, samt konkurransesituasjonen for å nevne noe. Vanskelig å spå, men det gjør jo at det kan være håp om en god oppside her.
Alarmerende svak utvikling idag for Nano mtp indeks er bra opp. Ser også Pci er svak, men de har større problemer.
Synes ikke jeg, gitt fadesen på Q og hele rep-emi sagaen. Opp fra 10-tallet til 14 i dag, det er ikke så verst må en kunne si
Høyeste kurs siden emisjonen nå. Satser på at vi kun skal nordover fremover.
Dårlig volum da, så håper flere trykker på kjøpsknappen etterhvert, på stigende børs.
Den var høyere dagen etter emisjonen.
Bortimot 14,70?
… der er nu omsat flere aktier end det tildelte i rep emi, så jeg tipper øretrillerne har taget gevinst og aktien kan fortsætte videre op
Du tenker ikke at Fredly muligens vil ut nå ??
Samtidig spennende og se hvor lenge Sissener sitter også .
Tror dessverre det blir lite fest i aksjen før de klarer å trygge markedet om at farten er god nok på de viktigste områdene.
var det ikke en forvirret pensjonist som kjøpte i repemi…