Du tenker ikke at Fredly muligens vil ut nå ??
Samtidig spennende og se hvor lenge Sissener sitter også .
Tror dessverre det blir lite fest i aksjen før de klarer å trygge markedet om at farten er god nok på de viktigste områdene.
var det ikke en forvirret pensjonist som kjøpte i repemi…
Ja så satan tjente jo 57 kroner på det…
Som så mange ganger før så tok kursen seg i går opp først når vi fikk volum i omsetningen. Labert foreløpig idag, men tipper omsetningen tar seg opp utover dagen. Ingen tvil om at aksjen har mye å gå på.
Aksjen burde greit hente inn fallet på 34% siden nyttår når et mylder av pasienter venter på å komme greit nedgjennom trakta til Skullerud.
Da får vi håpe at 14-tallet viser styrke som nytt utgangspunkt for videre stigning.
Fint å se at det går riktig vei til tross for små volumer.
Over helga er vi 2 dager nærmere kruttmeldinger og mange lykksalige ramler nedover Skullerud trakta !
Det eneste vi mangler er en positiv indikation om indrulleringer, så flyver vi afsted, det er jeg sikker på. Jeg venter gerne endnu nogle uger. Hvor længe må patienterne vente med at blive behandlet, så de kan forlænge deres liv? Håber at sygehuspersonale er over deres sygdom og har overskud til de syge patienter, så de kan komme under behandling.
alltid godt å få med danske drenge på laget !
Skal lige hilse og sige, at jeg har nogen idé om, hvem der køber i øjeblikket … muligt det er danskere, men véd det ikke; personligt har jeg samlet op under 14,00 af åbenlyse årsager.
SKULLE BLITT MED I REP EMISJON, DAMN IT GOODWORKMALENE!!
Hvor kom denne raketten fra på en fredag ettermiddag? 14,9
Blir det 0 rekrutterte på q1 som skal ta oss over 20?
Kommer ann på screeninga
Pen økning denne uka med høyere sluttkurs hver dag
Skal vel opp til 18,80,- i første omgang. De som følger med i timen har kjøpt seg opp på kurser rundt 11-12 kroner.
Nordic Nanovector er kraftig underpriset sett opp mot potensialet. Jeg blir ikke overrasket om selskapet verdsettes en plass mellom 25-30 milliarder innen et år eller to. Kommer nok en partner inn ganske snart, men mest sannsynlig ikke før data fra paradigme foreligger. Ref Skullerud. Men partner kan komme som lyn fra klar himmel, og ta analytikerne på senga allerede nå også. Det skjedde i Algeta!
Husker godt overskriftene da milliardavtalen kom.
Nei, her er det bare å sitte stille i båten fremover tenker jeg:) God helg
Må melde mig skyldig. Har snuppet lidt mere i dag. Alt under 20kr er billigt.
det er vel småtterier siden altfor mange ble kjørt i merkbar minus med emi + repemi.