Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Mulig bullflag under opptegning?

Det er TRVX uke dette :stuck_out_tongue_winking_eye:

Det er sikkert mange med meg som venter at Nordic Nanovektor kommer med noe informasjon rundt FDA møtet de har sagt skal være i mars. Nå er vi 23.3 og det er ikke mange arbeidsdagene igjen av mars.
Det er en gyllen mulighet for NN og vise til transparent og øke tilliten i markedet at det kommer noe på dette i mars.
Jeg vil tro at Erik S kjenner på dette presset, men det gjenstår å se om det blir gjennomført etter planen, samt at vi får noen nyheter rundt dette. Jeg kjenner at det gror en viss skepsis hos meg, til at vi får noe nytt her. Igjen skulle det bli resultatet at det ikke kommer noe på dette i mars, er vel muligheten for å kjøpe på 10 tilbake

1 Like

Nå har vel Skullerud selv sagt at dersom signalene og konklusjonene fra møte her er i tråd med hva de forventer så blir det ikke børsmeldt noe fra dette. Skulle de dermed ikke få gjennomslag for fase 3 studie i 2 FL og 3 FL så er dette informasjon som gis markedet. Dette er det som er sagt.
Jeg mener som deg at uansett utfall av møte burde det komme informasjon som gjør at markedet har lik info. Han har også muligheten til å vise åpenhet og transparens med hva de holder på med, han har sågar muligheten til å oppdatere oss på innrulleringen til paradigme studiet om det skulle ha falt på 1 eller 2 siden sist.

10 Likes

Skumle tider :sweat_smile:

Tror han sa på slutten av mars. Da bli FDA møte neste uke,

2 Likes

Relevant event i Juli

7 Likes

Fusion begynner å prøve seg med bispesfikke antistoff med sin TAT nå

1 Like

Som jeg nevnte igår var NANOV-aksjen ikke lenger “overkjøpt”, og at dette medførte at konsolideringsfasen kunne gå mot slutten. Nedgangen stoppet opp igår, og idag viser aksjen styrke på en negativ børsdag. Det våres i NANOV.

Edit: Ser nå at den befinner seg i overkjøpt terreng igjen. Vel, vel, man får vel kalle det et luksusproblem at en aksje bremses fordi den har steget for mye på kort tid.

2 Likes

synes det er mer vårknipa i Nano nå…

Har en bekjent på bispesific pt.

Helt anekdotisk og i helt annen indikasjon etc; det er tøffe tak.

Legger ved et Chart med indikatorer på “daily” intervall:

1 Like

Sitter Arne Fredly med sine aksjer etter emisjonen ennå ?

Disse kjendisinvestorene kommer nok ikke til å sitte long, så turen opp til 20-30 igjen blir nok humpete.

1 Like

Mener det ble postet her at han var ute av listene ved første anledning etter at aksjen så vidt var over 14 kroner et par uker etter at emisjonen ble gjort.

2 Likes

Stemmer, den eneste som sitter igjen av bjelle gjengen er Sissener

2 Likes

Har alltid hatt sansen for Sissner, han blir kanskje sittende en stund for og ta inn tapet på Tesla shorten :grinning::grinning:

4 Likes

Veldig fin oppmerksomhet rundt Lu177 i disse dager. Og fantastisk for pasientene:

14 Likes

Hva tror du om tox her? Kjempespennende uansett at de prøver seg med en isotop i miksen! Verdt å følge med på, tror jeg.

2 Likes

Lenge siden sist :flushed: