Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Her var det stille og rolig. Venter på utspill fra NANOV ledelsen?

1 Like

Ja, det er nok ventemodus over hele linjen. Lavt volum så også potensielle kjøpere og selgere befinner seg stort sett på sidelinjen.

1 Like

Skjønner jo at kjøperne sitter på sidelinjen når de ikke rekrutterte en enste pasient på nærmere 2 måneder.

Etter sigende så sliter jo helsevesenet i mange land fortsatt med pandemien, så det knyttes jo ganske stor spenning til om Nano klarer å levere på rekrutteringen ved q1.

3 Likes

Ja vi venter :sleeping:

Problems Stress Pain 04042022125208

11 Likes

Passer fint at den står på stedet hvil når sektoren konsoliderer :slight_smile:

4 Likes

Finanskalenderen…

|6 apr.|Årsrapport||
|28 apr.|Ordinær generalforsamling||
|13 mai.|Kvartalsrapport - Q1||
|20 juli.|Halvårsrapport|

3 Likes

Kvartalsrapporten kommer på fredag den 13.:smirk:

1 Like

13 er også tallet for gjenfødelse og forandring. Det er sterkt tall, og kraften bør brukes klokt. Brukes den til egoistiske formål bringer man ødeleggelse over seg selv. Ellers er det også tallet for perfeksjon og settes i sammenheng med livet og skapelsen.

Så da tenker jeg det er en kraftig forandring når det gjelder inklusjons takten. Det kan jo umulig bli forandring nedover på skalaen, så da tenker jeg at fredag den 13 for Q rapport er et lykketreff.

5 Likes

Si det til 7.jan-1.mars :wink:

1 Like

Skullerud tok tallet 15 ut av luften når det gjaldt screening. Tenker at hadde det vært 0 hadde han ikke brukt 15 som eksempel, kanskje et lavere tall ?? Tenker også på den velkjente trakten. Neida, skal ikke henge seg opp i slikt, men likevel noe og tenke på. Det beste er nok og forholde seg til guiding og ta det derfra. Har ikke så veldig god greie på forskning, dermed synes jeg fet var greit og få inn Skullerud som snakker litt mer forståelig for oss uten medisinsk eller forsker bakgrunn.

2 Likes

Mye henger tydeligvis på hvilke rekrutteringstall de klasker i bordet. Jeg antar at det de har opplevd i høst og vinter har sporet hele organisasjonen til maks fokus på rekruttering av pasienter.

At enkelte konkurrenter av Betalutin har opplevd et skrekkscenario mot bivirkninger har nok skremt en god del pasienter i fanget på blant annet NANOV.

Pandemien sin påvirkning er jeg mer usikker på. Denne kan i verste fall få en veldig negativt utslag, men den kan også ha hatt en bedre påvirkning enn vi frykter.

Vi går uansett svært spennende tider i møte. Men dersom selskapet har fått skikk på rekrutteringen, så kan det bli en heidundrende sommer.

7 Likes

Umulig å tolke det dit hen at COVID situasjonen 01.03-13.05 i år er verre enn Q1 i fjor da 10 pas ble rekruttert. Nå det er sagt, vi kommer fra 0 rekrutterte og kvartalet er kort.

2 Likes

Det var 0 rekrutterte fram til 1.3 fra 7.1 eller noe sånn. Så tok det vel ca 4 uker fra de fikk vite første pasient fra trakten med screening. Dvs man kan regne fra 1.4 til 13.5 tror du de har 10 stk inne på den tiden?

Hva tenker folket er et kursmessig “nøytralt” antall nye innrullerte?

Selv tipper jeg alt under fem nye pasienter vil sende den sørover.

PS!
Tror kursen først vil bevege seg nordover mot Q1.

Ja, med all time high numbers øverst i trakten kan det skje. De klarte 14 stk på et kvartal når minimum 18 % av kvartalet gikk bort til jul og nyttår. Da var ikke antallet all time high i trakten og Delta var i gangene mange steder rundt om i verden.

Nå har de 4 uker med screening bak seg og 6 uker til å få svar på alle de sjekker ut. En skal vel forvente at dette høye antallet stammer fra en rekke forskjellige klinikker og land med ulike grader av Covid-problematikk.

Men om markedet tørr å forvente noe mer enn fire - fem stk? Neppe etter de resultatene vi har vært vitne til siste to kvartaler.

Men melder de 115 stk ved Q4 blir det garantert nordavind og alle skal være med igjen.( Ergo så skjer ikke det :laughing::sweat_smile:)

3 Likes

Ja det er det store spørsmålet. Etter mange dårlige kvartaler er jeg skeptisk. La oss si de får inn en som er nederst i trakten denne uka. 1 til neste uke osv. De kan jo være på ulik del av trakten.

De sa at de hadde best pipeline ever I august i fjor. Hvor mange rekruttere vi fra august Q2 til desember da der stoppet opp? Det ble vel gi en slags pekepinn?

1 Like
9 Likes

Må legge til en ting som jeg tror kanskje flere har glemt (?), men som jeg ble negativt overrasket over når det ble gjort kjent ved Q1:

NANOV har ansatt en oppfølgingsansvarlig for alle sitene relatert til Paradigme. (Det negative var at jeg tok det for gitt at de hadde hatt en slik lenge før 2022…).

Vedkommende er sikkert i samme situasjon som alle andre selgere av farma; de kniver om pasientene og behandlingslegenes oppmerksomhet for å få selge inn sitt unike produkt / behandlingsregime.

Denne personen har jo fått servert tidenes gavepakke fra FDA siden nyttår med den ene PiK3-hemmeren etter den andre som blir kastet over ripa. Denne behandlingsformen er visst ikke så god allikevel.

Jeg vil anta og forventer at dette setter alle egenskapene med Betalutin i en langt bedre posisjon. Ikke bare etter en AA, men også på dette stadiet Jeg orker ikke å argumentere hvorfor, alle på TI skjønner det og det har blitt sagt nok ganger før.

Dette kan være game-changeren som gjør at rekrutteringstallene skyter fart grunnet åpenbare negative grunner ved å ty til konkurrerende medikamenter også ved klinisk testing. Ikke bare i ettertid når det evt er godkjent.

Nå ble jeg med ett mer positiv til Q4 enn for bare et kvarter siden :grin: Klapp til egen skulder, selv om det kanskje kommer i rekylfart tilbake som en karamell ved Q4…

14 Likes

Ja, det var flere som reagerte på samme vis med spørsmål om hvorfor ikke oppfølgingsansvarlig var ansatt tidligere.

Tror ikke så mange tenkte at dette faktisk kunne være spesifikt for å følge et lead til Nanov som følge av at pik3-hemmere ble kastet på bålet.
Ikke glem at Skullerud er pharma selger av rang.

3 Likes

Kontaktet Skullerud for noen dager siden med spørsmål om Alpha37, og hvordan de ligger ann i løypa med tanke på IND guidingen siden forrige Q.

Det ble spesifikt nevnt at de skulle gjennom et møte med FDA kring overnevnte.

17 Likes