Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

4-5<Fomo :rocket:

2 Likes

Da har den store stillheten senket seg over oss. Ingen mener noe lenger og det er kun omsetning av askjen mellom ulike fond som flytter beholdninger seg mellom av ukjente motiver.

Alt står og henger på rekrutteringen. Som den store optimist jeg er har jeg en følelse av at vi får en positiv overraskelse på Q1. Statistisk så har vi 6 mnd å fordele antallet rekrutterte på og med 3 stk tidlig i perioden, og resten seint i perioden. Det må da minst kunne dukke opp 5 stk til og da er vi igang igjen.

7 Likes

What Q1 results do you expect on 13.05.2022 and what effect will they have on share price? I myself can see only the number of the patients enrolled but will it be a good number or not? may be anything else?

Jeg har selv posisjonert med for avlesningen av Paradigme og håper dette selvfølgelig kommer så tidlig som mulig mtp rekrutteringen.
Håper selv på min. 4 innrullert og tror dette vil få en positiv utvikling på kursen.
Det er såpass mye underliggende positivt som har skjedd mtp konkurransesituasjonen og de mangler kun 14 pasienter for å ferdigstille studien.
Kort vei til mål nå :checkered_flag: :checkered_flag:

4 Likes

what does “mtp” stand for? when can one anticipate reading out of Paradigm? how much time after all 120 patients are enrolled?

«Considering that»

1 Like

Det handler om nok rekruttering til å få markedet til å prise inn at det ikke kommer en utsettelse og emisjon i aug/sep. Da går kursen nordover. Jeg tror cut’en for dette er på 4 pasienter dersom man kun leser antallet. Skullerud kan selvsagt gi noe tilleggsinfo i Q-pres som kan nyansere bildet, med å for eksempel si at disse 4 er rekruttert siste måned og at nå ser vi tilgangen på pasienter har økt betraktelig.

Skulle det ha tatt seg opp til gamle høyder (14 i Q4-2020, 4,66 pr.mnd) med 4-6 uker fra 01.03 til å la folk ramle godt nedi trakta, så bør det i dette Q kunne rekrutteres 4-6 stk. Alt over dette er nivåer vi aldri har sett før. Jeg mener 4 eller mer og positive kommentarer om screening og konkurransebilde drar kursen mellom 15-150% opp.

Jeg hoster opp noen tanker vedr. innsalget til ledelsen siste to år. Forstår at det er vanskelig å spå fremtiden, særlig med covid, men;
Vi fikk høre om 14 pasienter i Q4-2020 og det tok fyr i teltet, dette var med å sette en emisjon på en god kurs (sett i ettertid).
Etterhvert mistet vi farten og var langt under de 6-7-8 i mnd som ble sagt at farten skulle bli våren 2021.

Senere kom covid bølge 2 som forklaring, så fikk vi høre om “seasonality” og at Q4 alltid var bedre - samt en “best ever pipeline”.

Så kom utsettelse med begrepet “helle sur mjølk i en kattunge”.

Så kom det 3 i Q4-2021 med full stopp siste 2 mnd, da med beskjed om at “trakta” aldri hadde sett så bra ut.

Finnes det data på sammenlignbare studier hvor man kan se på hvordan rekrutteringstempoet utvikler seg underveis i studiet? Jeg føler at de par siste årene har det alltid vært funnet positive signaler når negativt rekrutteringstempo har blitt presentert, har dette med at man må finne et innsalg/argumentasjon for å kunne opprettholde muligheten til å finansiere selskapet?

3 Likes

Blir nok litt høyere forventninger rett i forkant i det minste, så får rekrutteringen styre kurs etterpå. Har man frie midler er nok et bet fram til 12.05 god R/R sett siste Q-pres i betraktning. Forventningene ser lave ut nå.

Vi får vel ikke så mye svar på rekrutering i dag. :thinking:

JEG TIPPER PÅ 3 PERSONER! :robot:

2 Likes

Noen på gf?

Er Genfors ferdig … om kun stram kjøring gjennom faste poster ?

Har vi fått info som tilsier at det ikke rekrutteres noe i de første 4-6 uker etter 1.3. ? De som var i trakta pr. 1.3. må vel antas å ha kommet ulikt ned i trakta og at noen like gjerne kunne ha blitt rekruttert like etter den 1.3. - og at rekrutteringen er jevnt fordelt etter dette ?

Hele perioden 1.3. til 12.5 er nær 2,5 mnd og skulle man håpe på like bra rekruttering som i Q4-2020 (4,66 pr. mnd) så vil det si 11-12 pas.

1 Like

Jeg mener bestemt at Skullerud nevnte at det ville ta 4-6 uker før noen var så langt nedi trakta at de kunne være innrullerte. Jeg forsto det hvertfall på denne måten, mulig andre har noen meninger rundt det? Jeg tror uansett ikke på stor rekruttering i disse 4-6 ukene, men om de har fått inn en eller to er jo dette musikk i mine ører.

1 Like

Han sa det, men kan ikke skjønne noe annet enn at det lå enorm usikkerhet knyttet til det svaret.

De sa også at vi ikke skulle forvente noen i august 2020 fordi det var en feriemåned i Europa. Det visste seg at de innrullerte 2 pax på tre uker samme måned, og det kun dager etter at annonserte de lave forventningene.

Økte beholdningen i dag, så har bias :wink:

4 Likes

Får en egentlig gjort noe med denne rekruteringen ?
Er det ikke bare å vente og se ? :stuck_out_tongue_winking_eye: :wink:

4 Likes

Vi får ikke gjort noe med denne, uansett så gjerne vi ville. Så vente og se er vårt lille bidrag.

1 Like

Man trenger litt bias for å være long nano, vertfall som småsparer som meg selv. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Regner med jeg ender opp med enorme finansielle muskler etter å ha løftet heftig mange emisjonsrepetisjoner de siste årene :weight_lifting_man:

2 Likes

ja, og en god dose stamina.

Liker å leve etter uttrykket «lykken står den kjekke bi». Er man langsiktig og sta nok, og det er en grunn til å tro på det fundamentale, så kommer ting til slutt. Men ferden kan oppleves brutal underveis, man må skjønne risikoen og fallgruvene.

5 Likes