Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

“Learn to love the suck” passer fint her.

Heldigvis fikk pi3k på pukkelen i disse dager, som kan bli et plaster på forsinkelsessåret til nano.

Gjør de jobben rett mot launch vil dette bli en braksuksess!!

8 Likes

Siste 14 pasienter er rekruttert innen slutten av H1 fordi Covid 19 er er ikke ikke veien lengre for NANOV.

3 Likes

Alltid noe å skylde på :joy:

Krigen i Ukraina har ingenting me Nanov regrutering å gjøre

Teller dager til Q1 nå: 28 apr+2-6mai+9-12mai = 10 dager igjen.

Forventningene til Q1 er rel. høye. Covid på retur med mildere forløp, gjenåpning av sykehusene for kreftpasienter. Antall rekrutterte på nivåer vi aldri har sett før, 15 ble nevnt som eksempel.

For hver dag som går bør forventningene stige, med dag for dag løpende positivt kursutslag.

5 Likes

Er de det?

Da mener jeg at kursen burde ligget vesentlig høyere fordi alle vet hva som skjer med kursen hvis de nå skulle innfri på det man kan kalle høye forventninger. Da er vi plutselig et kvantesprang nærmere fullendt rekruttering og avlesning før eventuelt en neste emisjon. Da får vi en reprise av Q4 2020.

Jeg vil påstå at forventningene man kan lese ut av kursen er heller laber. Vi snuste på 16 kroner forleden, nå er vi på 13,5. Jeg tror mange frykter og er redd for nok en minus 15 til 20 % ved Q, men det er et godt utgangspunkt for en etterfølgende kurseksplosjon hvis det skulle vise seg at det er mer å glede seg over enn å bli skuffet over ved Q1.

Jeg håper virkelig ikke at dagens kurs er et speil av at markedet har høye forventninger. Da kan dette bli stygt hvis de ikke innfrir…

7 Likes

Jeg snakker for meg selv, ikke markedet pr. akkurat nå.

4 Likes

Ja, vi er nok mange som har høye forventninger, og grunnlaget for disse forventningene har ligget klart i dagen en stund nå samtidig som kursen har vært lav. Det betyr dessverre at vi alle har strukket kjøpene så langt vi kan allerede, og da trengs det nye investorer som oppdager NanoV hvis det skal skje noe særlig med kursen. Etter kvartalsmeldingen vil forhåpentligvis mange få øynene opp for NanoV.

6 Likes

Jeg for min del regner ikke med noen rekrutteringsmessig jubel. Ja, Covid, men vi må kanskje ta inn over oss at det er grunnleggende mangler vedrørende rekruttering uavhengig av Covid.

Slik jeg oppfattet Skullerud så er et vesentlig problem at Norge rekrutterer dårlig etter at Kolstad forsvant fra Radiumhospitalet.

Norge - for ikke å si Kolstad personlig - har historisk stått for massive inkluderingstall. Får man ikke Norsk rekruttering på plass igjen ex Kolstad så vi man uansett slite.

Næste kvartal Q2 er også en kort kvartal på 2,5 måneder lige som Q1.
image

Sa ikke Skullerud ganske nylig; at de hadde tatt Radiumshospitalet litt i nakken, akkurat fordi at det ikke bare kan være Kolstad som evner å identifisere kandidater i landet til selskapene til Radiumhospitalet. Det er smått amatørmessig at en organisasjon fremtrer så personavhengig, når det er klare egeninteresser for dem å være proaktive og delaktige i suksessen til NANOV og de andre selskapene.

3 Likes

Med 85 rekrutteringssteder skal man ikke overdrive hva Norge får inn.

2 Likes

Forventningene bør være lave spesielt når man vet at de første 4-6 ukene var uten rekruttering. Så da har man tiden fra 10 april til 9 mai å rekruttere. Hvor mange blir det? Tror ikke man skal pumpe opp noe forventninger på den infoen som foreligger.

Vi vet at selskapet er elendig på dette, Rekruttering har vert oppgave nr 1 og se hva di har fått til. Er ikke optimist.

13.05:
Worst case ned 20% på dårlig rekruttering og emisjonsspøkelse
Best case +30-200% på 4-14 rekrutterte og positive meldinger om tilgang på pasienter

God R/R, må da løsne en eller annen gang dette. Q4-2020 kom som lyn fra klar himmel, la oss håpe at Skullerud har satt sitt fotfeste i organisasjonen og fått den iveren og motivasjonen inn hos de rette folkene som får folk presset gjennom trakta.

2 Likes

Er det noe som er sikkert for min del så er det at jeg har lave forventninger til dette kvartalet.

Det håper jeg også markedet har, så det ikke blir nok en nedtur fra dagens stusselige nivå :wink:

Blir mye å hente inn i q2 da :thinking:

Tror og håper på betalutin som medisin, derfor aksjonær. Men har ikke vert noen hyggelige meldinger fra selskapet på flere år, og når det kommer noe lurer en på hva negativt di melder​:scream::sweat_smile:

Ja men den berømte trakten vil jo vise hva de de har fra ca 10 april. Dette vil jo gå inn i Q2. Kan godt hende de har nok folk til å dekke alle rekrutterte i den trakten de hadde 1.3. da ser det ikke så mørkt ut. Men taper man masse om man avventer å ser an Q1?

1 Like

Mcap på 5 milliarder høres litt vel friskt ut basert på ferdig rekruttert Paradigme