Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

No HAMA her we come!

11 Likes

“Autoimmune diseases” er jo ganske spennende :sunglasses:

6 Likes

Cash til å starte opp pipen? :sweat_smile:

Ja, det var et spennende punkt. Må høre den session der

2 Likes

Ellers var det lovende å se at Humalutin viser god preklinisk effekt i MCL

6 Likes

Ikke bare spennende men også et enormt marked! Kan man komme opp med en medisin baserer på Betalutin mot autoimmun e sykdommer så er det ikke bare en gullfugl de har skutt, men en flokk gullelefanter!

Jeg tror at ledelsen sitter på kompetanse og vyer som er utenfor vår allés fatteevne. I dag vil de trolig lette litt på fliken og la oss få et aldri så lite innblikk i et fantafenomenalistisk potensiale!

Hvordan dette vil slå ut kursmessig? Aner ikke. Investorene har hittil vist store problemer med å ta inn over seg potensialet og priser NANOV som en pølsebod. At de skulle skjønne de vyene som ledelsen i dag kommer med, det gjenstår å se. Men jeg har mine tvil.

Lykke til! Nyt dagen!

5 Likes

Godt å få det bekreftet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men key takeaway etter å ha gått gjennom slidene til dagens presentasjon er at det er en enorm bredde og kompleksitet i det Nano driver med.

Det er helt åpenbart at det må sterkere krefter til for å forløse det enorme potensialet som ligger her, Norge er for lite for Nano

34 Likes

Er jeg helt på jordet når jeg forventet 3 armer?

Tror det……

«Den tredje armen» skal ikke være med i studiet. Sånn jeg tolker det

1 Like

Next generation CAR-T

1 Like

Bankers oppsett uansett.

7 Likes

Blir spennende å se hvilke partnere di får med her , må jo vere flere som kan tenke seg å bli en del av dette :muscle:

1 Like

Mer enn 80 ulike autoimmune sykdommer:

1 Like

Du må se hva de selv lister opp

1 Like

Takk.

Ingen oppdaterte tall og data da. Uansett en spennende agenda, men om det vil bli samme hype som forrige gang - tja. Opp til speakerene nå, men de kan jo ikke flørte for mye uten å ha meldt noe, blir på det beste klare indikasjoner om veien frem (som InVivo viser til mtp. partners) og lovende nye enger med god dyrkejord.

Nå er det ikke slik at børsmeldinger kun kan komme kl 07 eller 08 om morgenen. Presentasjon starter kl 14.

2 Likes

Poenget hans er vell hypotetisk at dersom de planlegger å annonsere “4 nye rekrutterte pasienter” siden forrige Q så burde det rapporteres via børsmelding og ikke muntlig i dag.

Markedet har visst ikke særlig forventning til seansen i dag.

Du tenker fordi NANOV ikke følger det sterke børsklimaet i dag og stiger?

3 Likes