Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Du har jo et godt poeng.

Egentlig ønsker man vel ikke at selskapet eventuelt blir kjøpt opp for tidlig heller.

Hvis man om ett år halvannet har full kasse, resten av pipe sveivet igang og igangsatt salg av betalutin, må sannelig både analytikere og beilere frem med kalkurulatoren tenker jeg.

Folk må slutte å henge seg opp i 20mrd fordi Algeta. kjøpt opp for 2x(ish) estimert peak sales på 1.5bn USD, nådde ca halvparten, samt mye av action man ønsker skjedde selvsagt i etterkant av oppkjøpet… Bayer’s pharma day turns into a pharma nightmare | Evaluate

legg merke til studiene ca midt i artikkelen.

Man må tørre på sikte forbi, Nano kan bli mye større enn dette…

11 Likes

Greit nok at folk ikke kjenner/forstår potensialet til Betalutin, og ikke har nok kjennskap til at det faller naturlig å sette sparepengene sine i Nordic Nanovector, men jeg synes det er altfor mange som ikke har hørt om Nordic Nanovector en gang. Men på veien mot Paradigme i mål, medieomtale, høye kursmål etterhvert, så skal vi nok få vann på mølla. Mye uforløst investorpotensial på denne aksjen.

4 Likes

Tror rett og slett mange ikke skjønner og gidder ikke å tenke på disse tingene før vi har passert godt opp på 30 tallet og helst inn 40 tallet. Ledelsen må få budskapet UT til markedet, slik at de fleste skjønner noe. Ja i dag endte vi på 26,28 og 99 % skjønner ingen ting. Langsiktig ,men litt bekymret om budskapet kommer raskt nok ut.
Hvorfor er det ingen i Ledelsen som bruker noen lapper på et avisinnlegg på trykk til media! Vi kan jo ta kronerulling her hvis det mangler penger: ) Kan være smart å tenke litt utenfor boksen…
God helg!

3 Likes

I prinsippet så investerer jeg ikke i selskap jeg jobber for. Går selskapet åt skogen mister man jobben og sparepengene.

3 Likes

Å ha aksjer i et selskap er ikke risikofritt uavhengig om man er insider eller ikke. Da nøyer noen seg med kun PSU og andre kjøper i tillegg aksjer.

Mr. Skullerud will hold 350,000 PSUs and 0 shares after the transaction.

Lars Nieba, interim CEO was granted 90,000 PSUs. Lars Nieba now holds 200,000
PSUs and 15,713 shares

Malene Brondberg, CFO was granted 90,000 PSUs. Malene Brondberg now holds
155,000 PSUs and 21,196 shares

Jostein Dahle, CSO was granted 45,000 PSUs. Jostein Dahle now holds 110,000
PSUs, 150,000 options and 204,958 shares including shares to related party

Marco Renoldi, COO was granted 45,000 PSUs. Marco Renoldi now holds 115,000
PSUs, 464,137 options and 92,888 shares

Rosemarie Corrigan, CQO was granted 45,000 PSUs. Rosemarie Corrigan now holds
110,000 PSUs and 2,436 shares

Gabriele Elbl, VP Global Regulatory Affairs was granted 45,000 PSUs. Gabriele
Elbl now holds 95,000 PSUs and 0 shares

Christine Wilkinson Blanc, CMO was granted 95,000 PSUs. Christine Wilkinson
Blanc now holds 95,000 PSUs, and 0 shares.

Fredrik Haavind, Head of Legal & Compliance was granted 25,000 PSUs. Fredrik
Haavind now holds 50,000 PSUs, and 0 shares.

3 Likes

Jeg tipper at siden de allerede snakker med alle spillerne i bransjen (deres eget utsagn), og de vet at disse bare venter på read out før de senest agerer, så er de all in i Paradigme og pipe. Ikke markedsføring av selskapet.

På tirsdagen skal vi få et lite innblikk i initiativet de har på gang med blant annet Novartis. Skal man selge det dyreste huset i byen så holder det at de fem aktuelle kjøperne kjenner til det, ikke de 99 % andre som drømmer om det på Finn.

Både BP og spesialistfondene vet nok veldig godt hvem NANOV er, det er jobben deres å ha full kontroll på det.

16 Likes

Som medfarma har jeg også økt hele veien siden starten i 2016, og har nå dobbelt så mange aksjer som under den voldsomme oppgangen vi hadde i 2016. Har klart å beholde et snitt på rundt 20 kr (opprinnelig 12 kr). For øvrig enig i poengene i innlegget. Men har også et spørsmål i den sammenheng.

" De menneskene jeg snakker med som har innsikt fra Pharma-bransjen forteller at det er meget sannsynlig at behandlingsformen på sikt kan bli førstelinjebehandling OM de foreløpige resultatene faktisk viser seg å være like gode i større skala."

Jeg er jo ikke i tvil om at f.eks. Archer-1 ville duge godt som førstelinjebehandling. Men er ikke dette en sammenligning mellom epler og pærer. Helsevesenet vil vel ikke bruke millionbeløp på en førstelinjebehandling som idag utføres med billige medikamenter som er utgått på patent. Man kan vel ikke helt hoppe bukk over priselementet da helsevesenet skal prioritere begrensede midler samtidig som vi vet at kreft rammer svært mange. KKanskje er det mulig å operere med forskjellige priser for forskjellige anvendelsesområder for alt jeg vet, men isåfall blir det uansett langt mindre beløp vi kan føre til inntektssiden i budsjettet.

1 Like

Her forenkler du kraftig doctor. Les deg gjerne opp her: https://www.cancer.gov/types/lymphoma/patient/adult-nhl-treatment-pdq

Nå var jo dette først og fremst et spørsmål fra min side. Mulig at svaret ligger i linken, som uansett burde være en nyttig kilde for å gi en innføring i problematikken. For å forenkle litt så har jeg vel fått inntrykk av at man gjerne starter med de rimeligere behandlingsregimene, og går videre til de kostbare løsningene når førstnevnte ikke lenger virker.

Eksempelvis er det vel en styrke for Betalutin at den kanskje åpner for at Rituximab på nytt kan være effektivt heller enn at Betalutin skal erstatte Rituxmab i den første behandlingen. Kan ikke forstå annet enn at også pris er et element når man velger hva som skal brukes - ikke minst i land som ikke har en oljeformue å trekke på.

Har egentlig ikke peiling på hva f.eks. Rituximab koster, men det er jo generelt slik at medikanmenter som har utgått patent og generika av dem koster bare brøkdelen av den opprinnelige pris. Vet f.eks. at statiner idag koster bare lommerusk av den høye opprinnelige prisen for disse utbredte kolesterolsenkende medisinene.

2 Likes

Hva er status på Nordic Nanovector nå, hvor langt har de kommet i prosessen med kommersialisering? Og er det et nettsted å anbefale hvor jeg kan lese meg opp på Nano for å lære mer om selskapet?

Du kan jo starte her:

2 Likes

Som du sier The Observer: På tirsdagen skal vi få et lite innblikk i initiativet de har på gang med blant annet Novartis. Skal man selge det dyreste huset i byen så holder det at de fem mest aktuelle kjøperne kjenner til det, ikke de 99 % andre som drømmer om det på Finn.
Enig, håper det skjer en bevegelse opp…da:))

3 Likes

Tar heller en partner avtale som får igang hele pipen, enn at selskapet selges før vi kommer videre med humalutin og archer med mer :man_scientist:

12 Likes

Da burde vi vel kunne slippe en negativ, Omicron’sk effekt på Paradigme-rekrutteringen?

Åpner pent opp imorgen?

6 Likes

« He added: “It wouldn’t surprise me. We have not detected it yet. But when you have a virus that is showing this degree of transmissibility…it almost invariably is ultimately going to go essentially all over.”»

Hentet fra samme artikkel.

Slike kommentarer dukker ikke opp på forsidene til de forskjellige avisene før etter skremselsbildet er satt, klikklikklikk.

Edit: FHI: Lite sannsynlig at omikron gir mer alvorlig sykdom – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet

6 Likes

PRESS RELEASE

Nordic Nanovector ASA: R&D Day to be virtual via live webcast only

Oslo, Norway, 29 November 2021

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV), a clinical stage biotechnology company
developing targeted radiopharmaceuticals to extend and improve the lives of
patients with haematological cancers, provides an update on its planned R&D
Day on Tuesday, 30 November 2021 starting at 14:00 CET/ 13:00 GMT/ 08:00 ET. The
meeting, which was going to take place in person in Oslo, will now be held as a
virtual event via live webcast only due to increased travel restrictions driven
by the Omicron coronavirus variant.

Updated Agenda

14:00 - Welcome - Jan Egberts, Chairman

14:10 - Strategic reflections - Erik Skullerud, CEO

14:30 - Relapsed follicular lymphoma: evolving treatment algorithm and unmet
medical need - Leo Gordon, MD, Northwestern University

14:55 - Navigating the NHL landscape with Betalutin - Pierre Dodion, MD,
Incoming CMO

15:20 - Integrating targeted radioimmunotherapy in NHL care pathways - Marco
Renoldi, MD, COO

15:35 - Break

15:45 - The CMC journey to BLA and launch readiness - Lars Nieba, PhD, CTO

16:00 - Nordic Nanovector pipeline: promising value-enhancing opportunities

· Leveraging our CD37 expertise - Maureen Deehan, PhD, Head of Corporate
Development and Strategy and Jostein Dahle, PhD, CSO

16:40 - Concluding Remarks - Erik Skullerud, CEO

The webcast can be accessed
from www.nordicnanovector.com (Error during processing.
r
l=http%3A%2F%2Fwww.nordicnanovector.com%2F&data=04%7C01%7CMark.Swallow%40medistr
a
va.com%7Ca91a12b7fd1942b911c508d9639fcaf4%7C5c24475f929349d0b4e1ba6d190e92f9%7C0
%
7C0%7C637650361008651083%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2l
u
MzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000&sdata=hcy6kYrhFeRtQTxJ%2BodFi%2Fw%2BMH
p
8W%2F4umTDtDdJYsAg%3D&reserved=0) in the section: Investors & Media and a
recording will also be available on this page after the event.

The presentations will be available
at www.nordicnanovector.com (Error during processing.

http%3A%2F%2Fwww.nordicnanovector.com%2F&data=04%7C01%7CMark.Swallow%40medistrav
a
.com%7Ca91a12b7fd1942b911c508d9639fcaf4%7C5c24475f929349d0b4e1ba6d190e92f9%7C0%7
C
0%7C637650361008661079%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luM
z
IiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000&sdata=YpIUKimx78JX14KG4Tcg6D3vx2RnTkqhO2
n
06S0%2B8ag%3D&reserved=0) in the section: Investors & Media/Reports and
Presentation/Presentations/2021 from 7:00am CET the same day.

For further information, please contact:

IR enquiries

Malene Brondberg, CFO
Cell: +44 7561 431 762
Email: ir@nordicnanovector.com

3 Likes

Denne ser jeg frem til!

13 Likes

Det gjør jeg også.

Og denne:

14:55 - Navigating the NHL landscape with Betalutin - Pierre Dodion, MD,
Incoming CMO

Jeg har stor tro på Pierre Dodion. Imponerende CV.

Og gleder meg til å høre hvordan Marco integrerer radioimmunotheraphy i NHL care pathways.
Det arbeidet Marco har gjort er undervurdert. Han har gjort en glimrede jobb bak i kulissene over flere år. Skullerud presiserte dette på Q3 og i podcast. Han var imponert over hvor langt Nordic Nanovector hadde kommet på dette området. Det er ikke bare å utvikle medisinen for så å selge den etter godkjenning. Det er mye jobb som ikke har blitt lagt merke til, foreløpig. Ja jeg sier foreløpig, for når Betalutin trer inn i markedet for alvor vil dette arbeidet komme til syne.
Denne gjengen kommer som vi vet fra Big Pharma, mye kompetanse, og de vet hvordan dette skal gjøres.
Har 100% tillit til selskapet slik det ser ut nå, og jeg er 100% sikker på at Nordic Nanovector blir en stor suksess.
Det føles også godt å være med på å utvikle behandlingsformer som vil komme mange til gode i årene fremover.

Gleder meg til morgendagens presentasjon av selskapet.
Kursmessig tror jeg vi kommer til å se en meget fin utvikling fremover. Det er ingen tvil om at mange som kjenner selskapet godt kommer til å holde på aksjene fremover. Det er ikke nå man skal kaste kortene. Det er nå det starter!

32 Likes

… er det mig, der ser forkert, eller tegner der sig et herligt lille bull flag i dagens handel? :slight_smile:

edit: det vár åbenbart et herligt lille bull flag (p.t. 27,74) :slight_smile:

7 Likes

Burde vært krav om at du la ved disclaimer på innleggene dine som poengterer at du eier over 160.000(!) aksjer i selskapet haha. FYI til uvitende :money_with_wings:

1 Like