Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Mer betryggende når aksjen stiger etter at en kvartalspresentasjon nylig har funnet sted enn når den stiger på forventninger like før en kvartalspresentasjon. Dukker neppe opp dårlig nytt med det første som ødelegger moroa.

8 Likes

Håper vi får 2-4 pasienter som pr def ikke var fullstendig innrullert ved Q3 men er det nå.
Kan jo hende vi får det.

3 Likes

Jeg tror da ikke de melder ud om det i morgen.

2 Likes

Rapporterer de ant innrullerte ved R&D day?

1 Like

Det finnes vel ikke pålegg om hvor tid man vil si noe om antall pasienter. De har for vane å melde hvert Q, men er vel ingen som sier de ikke kan oppdatere markedet i morgen om det er noe å oppdatere

1 Like

De melder det nok om de har nye og holder tett om ikke.
Blir uansett spennende i morgen, mye fin info som skal serveres.

4 Likes

Jeg kan melde om at jeg i går natt drømte om at NANO gikk til 33,-.
I natt drømte jeg om noe som betyr “å drite penger”.

1 Like

Det forskes på det nye innen CAR-T som mål retter seg mot CD37. Kan man kombinere med betalutin for bedre QoL og effekt eller vil CAR-T alene gjøre det bra nok? Det er spørsmålet for fremtidig forskning. Spennende felt!

Dere kan merke mitt innlegg med :poop: for CAR-T alene gir deg saftig diare’

6 Likes

Noe car-t har til felles med vindaloo

2 Likes

Kommer det noe i forkant av presentasjonene i morgen, bortsett fra selve tidsplanen? Noen som husker hva som skjedde på dagen ved sist R&D?

Sist R&D fikk vi Archer-1 tall.

1 Like

pluss utalelser om Alpha37.

Meldingen kom før børsåpning og aksjen steg 5 kroner intradaghøy.

5 Likes

Det blir 33,- det.

Tre timer presentasjon kvalifiserer ikke til en day imo.

Hadde de lagt inn noen timer med svett mingle tid & lunch kunne de strukket det opp til 5ish timer

Tenkte sikkert at planen og resultatene var så straight forward at hvorfor sløse første halvdelen av dagen på tørrprat. la nå folk sove frempå så de er friske og opplagte til de skal gispe etter pusten i tre timer! #notcovid

2 Likes

Nano ledelsen har ikke tid å kaste bort på tullprat… og på en måned har kursen justert seg bare +2,7%

Nå er det uansett blitt digitalt, så mingling funker dårlig.

Nå har ikke jeg vært med på en R&D dag for et Biotek selskap før, men på de jeg har vært, så er det ofte mye interessant å høre både før, i pauser og etter presentasjonene.

Nå ble jo dette digitalt, uten at NANO kan lastes for det, men det kan nok hende det vil bli endel interessante samtaler i etterkant av dette😀.

Tipper det er endel som følger dette nøye og kanskje kan tenke seg litt follow up/small talk/etc, med individer og grupper i selskapet, etter endt presentasjon👍

Hadde det vært on, site så hadde det nok vært en time eller to extra med interessante diskusjoner.

Om den stiger til 30 i morgen er det bare å selge,
Den faller garantert til 29,50 når euforien legger seg.

1 Like