Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Snu telefonen din til liggende, så får du trykket på hjertet :grin:

5 Likes

Fytti rakkern, nå satt du boomeren i meg på plass :joy::joy: takk!

3 Likes

Der scoret du «pensjis-poeng» Pk2k :joy::joy:

(Tok meg en liten uke å finne ut av det for meg også, men holdt det godt for meg selv til jeg knakk koden på egen hånd :trophy::wink:))

4 Likes

Vi får ta det opp i PensjonistPODen på tirsdag :laughing:

2 Likes

Ingen sjans for at positiviteten roer seg her nei​:hushed::star_struck::house:

Alt jeg ser er raketter hjerter og pokaler … ingen moderasjon å spore

Regner med det blir full fyr etter R&d om det er såpass positivt her nå… Ønsker alle alt godt i Nanov. Blir spennende den 30.

4 Likes

Gratulerer med årets beste innlegg på tråden!:rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Hvor mye ned skal NANOV i dag da?

100% :rofl: :rofl:

Det meste skal vel ned, men Nano har R&D på tirsdag, så man har bare 2 børsdager på å posisjonere seg om man ønsker det :+1:

4 Likes

Vi faller sikkert i dag på frykt nyhetene om viruset som “blomstrer”
Vi styrkes i morgen som følge av FOMO :stuck_out_tongue:

1 Like

Fin kjøpsanledning i dag. Det er nok mange som ser muligheten til å posisjonere seg før R&D. Jeg øker litt selv i dag. Dagens aksjekurs er veldig lav, og jeg vil på det sterkeste anbefale kjøp. Om 1-2 år tror jeg kursen er mangedoblet fra dagens nivå.

8 Likes

Ser ikke så verst ut på, en ellers halvsvart børsdag :blush:

3 Likes

Nanov er jo hedge mot indeks :sweat_smile: problemet er at indeks har gjort det svært bra

1 Like

Har ofte sett at den bykser litt i 13-14draget, noen som vet grunnen til dette?

1 Like

FYI: I morgen er det lørdag og grøtdag!

2 Likes

USA som våkner kanskje? Sitter sikkert noen shortere der og dekker seg inn :smiley:

Det går troll i ord👹

2 Likes

Oppgangen for NANOV fortsetter som forventet - målt relativt til totalindeksen.

6 Likes

Etter å ha kjøpt mine første aksjer i Nordic Nanovector høsten 2013 da aksjen fremdeles ikke var notert, ser jeg nå endelig lyset i tunnelen. Jeg har aldri solgt en eneste aksje, men har sakte men sikkert økt beholdningen. Nå har jeg flere aksjer enn noengang, og etter å ha blitt skuffet ved flere anledninger har jeg nå troen på at tiden har kommet for å høste av investeringen.
Skullerud har kommet inn av en grunn; skaffe de riktige avtalene i sluttfasen av den kliniske utprøvingen. Dette har han erfaring med, og så langt overbeviser Erik i sin kommunikasjon med markedet. Riktig mann på riktig plass.
Husk også at det er Roy Hartvig Larsen som står bak Betalutin, mannen fra Mandal som har et så skarpt hode når det kommer til radiofarmaka at han overgår de fremste i verden. Betalutin, og spesielt i kombinasjon med Rituximab (Archer) kommer til å revolusjonere behandlingen for NHL. De menneskene jeg snakker med som har innsikt fra Pharma-bransjen forteller at det er meget sannsynlig at behandlingsformen på sikt kan bli førstelinjebehandling OM de foreløpige resultatene faktisk viser seg å være like gode i større skala.
Jeg tror ikke menigmann i Norge forstår det potensialet som faktisk ligger i Betalutin. Det kan bli ufattelig stort, og kan bli mange ganger større enn Xofigo i sin tid ble.

31 Likes

Jeg tror ikke ledelsen i Nano skjønner det heller, kanskje ikke en gang de ansatte. For de har vel alle noen hundre tusen kroner de kunne tenke seg 10-gangeren på.

1 Like