Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ble det sagt noe på q3 om dette prosjektet? Skulle de komme med mer info på R&D-dagen?

This project was supported with funding from Advanced Accelerator Applications, a Novartis company, with additional support from Nordic Nanovector.

2 Likes

Ja, de så på det som en viktig nyhet og at dette bidrar til å forenkle veien ut i markedet og tilgjengeligjør viktig medisin for pasienter. (sånn ca tror jeg det ble sagt)

3 Likes

Ja, og de ville spesifikt snakke nærmere om det på R&D.

1 Like

Artig kaei at du kjenner en som heter Kenneth og som har mitt nick name?
Men det er nok ikke Kenneth som skriver her.
Jeg bor 4 mil sør for Oslo.

Gamle Uredd skulle vel arrangere party i Oslo når Betalutin var godkjent. Det var vel tilbake i 2015/16.
Vet ikke om ikonet fremdeles er i live eller ei, men hadde vært artig med lyd fra den gamle “grinebiteren” som var veldig aktiv på HO den gang

Jeg skal på R&D så vi kan jo slå av en prat der, hvis du skal dit kaei?

2 Likes

Jeg prøvde meg bare på en spansk, tror fremdeles du ligger rundt der på listen :slight_smile:

Mildt sagt hyperinteressant at dette prosjektet kjøres sammen med et BP som faktisk satser knallhardt på dette feltet og skalerer opp produksjonfasilitetene sine for
å satse på Lutathera og andre radiofarmaka…

the Novartis unit is “excited by the response” to Lutathera and that it expects “to follow this success with new treatments for other cancer types.”

14 Likes

Ja, tenk om de skulle meldt partnerskap på R&D :drooling_face: men da hadde de kanskje ikke vært så tydelige på at prtner ønsker å se resultatene først…?

Ble vel nevnt på Q3 at de nå var i en periode der samtaler med eventuelle partnere skulle intensiveres. At det kommer en deal på R&D er vel ganske så usannsynlig, men at de er svært nære å ha avtaler klare til data foreligger, det tror jeg. De er nesten nødt til det med tanke på planlegging av lansering.

1 Like

Det gir mening, men også at det nå er på tide å satse tungt på pipelinen. Og til det trengs det mye cash, så partner på dette tidspunktet virker sannsynlig (eventuelt ett oppkjøp).

3 Likes

Det virker jo ganske åpenbart at de har en dialog med Novartis mtp at de samarbeider om «The Radioligand Therapy Readiness Assessment Framework», i tillegg til at Novartis eksplisitt uttaler at skal satse tungt på radiofarmaka fremover og bygger nye produksjonsanlegg for å tilrettelegge for denne satsningen.

11 Likes

Det er ikke antall aksjer i et selskap som avgjør om man er aktiv på et forum. Her på TekInvestor kommer det veldig mye god informasjon. Jeg er en mellomstor aksjonær for tiden. Skal øke fremover.

Jeg krysset av på 100k - 199k så drar vel snittet litt opp😊

18 Likes

Jeg ser kursen har steget raskt fra 24,60 til 26,60 siden tirsdag uten noen synlige grunner. Jeg vet hvem som står bak dette, vi må ikke være naive: Det er kyniske longere som utnytter algoritmer og annet i gråsonen.

4 Likes

Great bounce! Sky is the limit :rocket: toget går NÅ! :metro:

1 Like

Ikke unormalt fikk vi tre dager med nedgang før den snudde nesa nordover igjen. Som nevnt tidligere så har vel dem som bøle skuffet over Q3 kvittet seg med aksjene, eventuelt solgt seg ned såpass at svettetoktene gav seg. Andre investorer har funnet nedturen interessant og har valgt å ta plass på noe som trolig vil bli en parademarsj mot markedet.

Jeg antar at kursen vil fortsette nordover i påvente av R&D dagen 30 nov 21. Hva selskapet vil levere der vet jeg ikke, men de hadde neppe arrangert en slik dag uten at de har noe å komme med. Rett nok må kursdrivende info børsmeldes når den foreligger. Men her kan det være snakk om å oppdatere markedet på informasjon som allerede har vært meldt men som er gått i glemmeboken. Det kan også være at de kommer med mer kjøtt på bena til ting som har vært meldt, eller at de belyser kombinasjonen av informasjonsbiter som markedet ikke selv har evnet å kombinere.

Den som venter på noe godt venter neppe forgjeves. Men venter man med inngang til etter R&D dagen, så må man være forberedt på å måtte betale en del mer enn om man slår til i forkant. Merk at jeg sier “må regne med”. Jeg sitter ikke på info som tilsier at jeg kan garantere oppgang i etterkant. Men bruker man litt logisk sans og tenker på at selskapet sitter på en ikke ubetydelig pipeline, så er det mye som tilsier at R&D dagen vil gi seg positive kursutslag.

Lykke til!

11 Likes

Det er mulig å være skuffet (atter en gang), samtidig som at man sitter rolig. Q3 har blitt standarden for oss langsiktige. At R&D skal bli vendepunktet tviler jeg på. Paradigme er det viktigste.

1 Like

PARADIGME er helt klart viktig og åpenbart når +/- 2 pas gir voldsomme utslag selv om vi er på 90%+ fullført studie og kun kort tid til fullført.
Det aller viktigste er en partner i en eller annen form som viser at andre enn en hard kjerne har fremtidig tro på RIT/RIC og NANOV.

Dette vil gi en helt annen utvikling på kursen ved fullført studie enn uten partner.

1 Like

Kan dere roe dere ned litt her inne… jeg har kjøpt hus og måtte ut med en del egenkapital… fint om dere tar det litt rolig her fram til januar… så får jeg kjøpt meg opp igjenm ok?

3 Likes

Uredd, ja. Tror han gikk skoene av seg fordi han ikke hadde tatt høyde for så mye buss for tog som det har blitt.

1 Like

Skal ikke overraske meg om Rakafanten hadde rett i at toget går om ikke så altfor lenge.

Regner med de fleste har sett gjennom Q3 presentasjonen og Skulleruds fantastiske fremføring, om ikke så GJØR DET. Det er tydelig at han har kjent Nano lenge(2016) og at han vet hva han snakker om. Alt blir tatt på stående fot og han snur seg kun et par ganger til tavlen. Blikket er stødig som faen og det vikes ikke gjennom hele presentasjonen. Han svarer klart, konsist og ikke minst PRESIST. Han ønsker å være mer transparent, gjerne det blir litt lettere nå på oppløpssiden, hvem vet? Det skjer, og kommer til å skje, så vanvittig mye fremover at å se en kurs som trykker nordover er å forvente.

Når R&D informerer oss om følgende er det lite vits å se seg tilbake;

  • Fase 3 studie som involverer 3 armer. mono 3L, kombo 2FL og MZL.

  • Alpha37 muligheter. For de som har lest litt er cd20 også et attraktivt angrepsmål for CLL. Kanskje de har utforsket potensielle kombobehandlinger her også?

  • Potensiell kombo i DLBCL (som Skullerud nevnte som høyst aktuell indikasjon) Her fikk vi en CR helt out of the blue i sommer! “Clinical activity of Betalutin® was seen in 6 evaluable patients receiving the highest dosing regimen including one complete response and one partial response.The IRC commented that the safety and anti-tumour activity of the highest dosing regimen could be considered for investigation in combination with other therapies used in R/R DLBCL which the Company is now evaluating, with an emphasis on combination partners that would not compromise the current safety profile of Betalutin®”

  • Car-T med cd37 som angrepsmål. Her vet jeg ikke hvor jeg skal begynne engang…

  • Masse info rundt CMC og BLA(og da sannsynligvis veien mot Accelerated Approval)

Hvis KOLs i tillegg dropper akronym som “SoC” og lignende så vet man jo hva de som kan dette mener om teknologi og behandlingsregime. Elderly and frail i begge linjer vil ønske Betalutin.

Nei steike, det virker nesten som om de er såpass komfortable med at paradigme er så godt som ferdig at nå velger de å se forbi dette uendelig lange hinderet.

Sist, men ikke minst;

http://www.radioligandtherapy.com - “This project was supported with funding from Advanced Accelerator Applications, a Novartis company, with additional support from Nordic Nanovector.”

Ligger i kortene at AAA(Novartis) og Nano allerede kjenner hverandre veldig godt. Med tanke på hvor kostbar logistikkdelen er syns jeg det er bad business å konkurrere for hardt i et så nytt felt. De danner hver sin egg i spydspissen for denne behandlingstypen, og vi får være med om vi ønsker!

Inntrykket er at det skal vanvittig lite til å sette fyr på kursen, og da spesielt med en tilsynelatende solid type som Skullerud ved roret! Det er kanskje lett å glemme, men husk at snuoperasjonen var Egberts og Niebas verk :wink: Vi får høre fra begge to 30.11.

72 Likes

Får ikke liket innlegget pga for mye emojis, så vet du det :frowning: @pdx :face_with_hand_over_mouth:

Gullerud gjorde usedvanlig god form på presentasjonen ja, gleder meg til å se fortsettelsen på R&D!

5 Likes