Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ja kjempemisunnelig på de som skulle ønske de hadde 25k+ aksjer :joy:

8 Likes

baller-ballin

jeg er heller ikke sjalu.

#haterswillsayitsfake

4 Likes

Litt utenom men…

Kan noen av dere som sitter på komplett liste over alle Nanov aksjonærer fortelle meg hvor på listen jeg ligger når jeg sier jeg har 50k.
Kona har 10k også så kunne sagt 60k men rett skal være rett.
Og hvor mange aksjonærer er det i selskapet?

Takk :slight_smile:

“unveil” - det var da litt av et språk.
Det var den gangen NANO heller ventet en måned med å sette emisjonen på betydelig lavere nivå. Jeg husker Merlin fikk mindre hår pga. det. Men likevel vil han ikke være styremedlem.

En liten poll:
Trykk tommel opp for de som har kjøpt i dag (selv om de nå skulle ha solgt), og tommel ned for de som tror oppgangen var shortere som streker opp alpha.
(det er en ganske interessant poll - siden det er med på å avklare oppstreking eller ei - selv om du kanskje ennå ikke ser fo rmasjonen)

ja det kan jeg si KENNETH du er på 135 plass sirka

1 Like

Send mail og spør Nano, da får du som regel komplett liste fra forrige månedish :+1:

Ble det sagt noe på q3 om dette prosjektet? Skulle de komme med mer info på R&D-dagen?

This project was supported with funding from Advanced Accelerator Applications, a Novartis company, with additional support from Nordic Nanovector.

2 Likes

Ja, de så på det som en viktig nyhet og at dette bidrar til å forenkle veien ut i markedet og tilgjengeligjør viktig medisin for pasienter. (sånn ca tror jeg det ble sagt)

3 Likes

Ja, og de ville spesifikt snakke nærmere om det på R&D.

1 Like

Artig kaei at du kjenner en som heter Kenneth og som har mitt nick name?
Men det er nok ikke Kenneth som skriver her.
Jeg bor 4 mil sør for Oslo.

Gamle Uredd skulle vel arrangere party i Oslo når Betalutin var godkjent. Det var vel tilbake i 2015/16.
Vet ikke om ikonet fremdeles er i live eller ei, men hadde vært artig med lyd fra den gamle “grinebiteren” som var veldig aktiv på HO den gang

Jeg skal på R&D så vi kan jo slå av en prat der, hvis du skal dit kaei?

2 Likes

Jeg prøvde meg bare på en spansk, tror fremdeles du ligger rundt der på listen :slight_smile:

Mildt sagt hyperinteressant at dette prosjektet kjøres sammen med et BP som faktisk satser knallhardt på dette feltet og skalerer opp produksjonfasilitetene sine for
å satse på Lutathera og andre radiofarmaka…

the Novartis unit is “excited by the response” to Lutathera and that it expects “to follow this success with new treatments for other cancer types.”

14 Likes

Ja, tenk om de skulle meldt partnerskap på R&D :drooling_face: men da hadde de kanskje ikke vært så tydelige på at prtner ønsker å se resultatene først…?

Ble vel nevnt på Q3 at de nå var i en periode der samtaler med eventuelle partnere skulle intensiveres. At det kommer en deal på R&D er vel ganske så usannsynlig, men at de er svært nære å ha avtaler klare til data foreligger, det tror jeg. De er nesten nødt til det med tanke på planlegging av lansering.

1 Like

Det gir mening, men også at det nå er på tide å satse tungt på pipelinen. Og til det trengs det mye cash, så partner på dette tidspunktet virker sannsynlig (eventuelt ett oppkjøp).

3 Likes

Det virker jo ganske åpenbart at de har en dialog med Novartis mtp at de samarbeider om «The Radioligand Therapy Readiness Assessment Framework», i tillegg til at Novartis eksplisitt uttaler at skal satse tungt på radiofarmaka fremover og bygger nye produksjonsanlegg for å tilrettelegge for denne satsningen.

11 Likes

Det er ikke antall aksjer i et selskap som avgjør om man er aktiv på et forum. Her på TekInvestor kommer det veldig mye god informasjon. Jeg er en mellomstor aksjonær for tiden. Skal øke fremover.

Jeg krysset av på 100k - 199k så drar vel snittet litt opp😊

18 Likes

Jeg ser kursen har steget raskt fra 24,60 til 26,60 siden tirsdag uten noen synlige grunner. Jeg vet hvem som står bak dette, vi må ikke være naive: Det er kyniske longere som utnytter algoritmer og annet i gråsonen.

4 Likes

Great bounce! Sky is the limit :rocket: toget går NÅ! :metro:

1 Like