Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Legg merke til ordet anslagsvis, det er mange unøyaktigheter her. Poenget er at om svarene er ærlige representerer tekinvestor forumet ca 1 av 10 aksjer. Ved 10,5% er det tatt utgangspunkt i verdien midt i intervallet, og snitt 220’ for de over 200’.

3 Likes

Ideen fra @Grev er bedre enn den kanskje var ment som. En grasrotbevegelse kunne fått inn ett styremedlem hadde vi samlet oss.

1 Like

Fin tanke, men det for seint nå.

Hadde gitt mening i 2018/2019, men ikke når når selskapet ser mållinjen rett nedi gaten (forhåpentligvis)!:wink::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

12 Likes

Ser så jæææævlig frem til rakettinnlegget ditt den dagen budet fra Novartis foreligger!:boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom::boom:

18 Likes

På øyemål ser det ut som den vektede gjennomsnittsinvestoren eier 55K aksjer. Hvor mange respoidnerte i spr.und? Tar du antall tilsvarende 10,5% og deler på antall resp? At en så stor og aktiv, elelr skal vi si “aktiv”, investorgruppering neglisjeres og skaltes og valtes med er for dårlig. Det er jo største investoren i NANO dette.

image

Satte opp mitt eget lille regnskap inspirert av deg - for de som er interessert.

5 Likes

367 stk. Regnestykket som ender opp med anslagsvis 10,5% av totalt antall aksjer baserer seg på å bruke:

  • Gjennomsnittsverdien i hvert intervall x antall respondenter
  • For de 7 som kommenterer at de er av selskapets 50 største aksjonærer er det lagt til grunn at de har 220 000 aksjer (minimum i intervallet +10%)

Totalt utgjør dette 10 414 000 aksjer av totalt 98 078 000 i selskapet = 10,61% eller ca 10,5% (som ble tatt på øyemål). Da har gjennomsnittsaksjonæren på tekinvestor 28376 aksjer.

Så spørs det om undersøkelsen representerer sannheten. Jeg setter særlig spørsmålstegn ved om vi virkelig har 7 av topp 50 blant oss.

2 Likes

Jeg tror mange har satt kryss på hvor mange aksjer man skulle ønske man hadde :smiley:

2 Likes

Det vet Jørgen Hattemaker. Ser ikke bort fra at 4 av topp20 er bruker på TI, bare ikke like ivrig som de fleste andre. Så om sp.und. lå ute lenger og var enda mer anonym, så kan det være tallene hadde blitt enda større.

Når begynte NANO å oppdatere topp20 månedlig og ikke 2-ukentlig? De burde oppgi UBS Sveits nr. 11 om det er en enekltaksjonær.

Psyke, du virker misunnelig på disse…

INGEN VILLE LYVE PÅ INTERNETT.

Hallo folkens, ingen som er litt spent på R&D? For mange, mange år siden kom denne karamellen:

Oslo, Norway, 17 September 2019

Nordic Nanovector R&D Day unveils updates on several programs

Clinical

  • LYMRIT 37-01 (relapsed iNHL) - median duration of response of 13.6 months for all responders and 32.0 months for complete responders versus 9.0 months and 20.7 months respectively reported last December at ASH

  • Archer-1 - 100% ORR (3/3 complete response (CR)) in the first cohort of patients in a phase 1b study of Betalutin® + rituximab in relapsed/refractory follicular lymphoma

Preclinical

  • NOK 6 million in Eurostars funding granted for taking the chimeric alpha-particle emitting anti-CD37 radioimmunoconjugate Alpha37 through the last step towards clinical testing

  • Superior efficacy of Alpha37 with respect to market leading ibrutinib has been shown in an ibrutinib-resistant mouse model of chronic lymphocytic leukemia (CLL)

7 Likes

Skal spare @kaei for bryet, R&D blir episk! :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

8 Likes

Kursen svinger nordover. Det er vel så enkelt at de som mente at kvartalspresentasjonen var på den negative siden har forlatt skuta allerede, og at kursen i større grad vil preges av at det faktisk ser svært lyst ut for Nanov, og at skuta også har fått på plass den mest kompetente skipperen vi kunne ønsket oss. De som ikke har fått plass ombord før R & D må regne med høyere at billettprisen blir satt opp.

8 Likes

Ja kjempemisunnelig på de som skulle ønske de hadde 25k+ aksjer :joy:

8 Likes

baller-ballin

jeg er heller ikke sjalu.

#haterswillsayitsfake

4 Likes

Litt utenom men…

Kan noen av dere som sitter på komplett liste over alle Nanov aksjonærer fortelle meg hvor på listen jeg ligger når jeg sier jeg har 50k.
Kona har 10k også så kunne sagt 60k men rett skal være rett.
Og hvor mange aksjonærer er det i selskapet?

Takk :slight_smile:

“unveil” - det var da litt av et språk.
Det var den gangen NANO heller ventet en måned med å sette emisjonen på betydelig lavere nivå. Jeg husker Merlin fikk mindre hår pga. det. Men likevel vil han ikke være styremedlem.

En liten poll:
Trykk tommel opp for de som har kjøpt i dag (selv om de nå skulle ha solgt), og tommel ned for de som tror oppgangen var shortere som streker opp alpha.
(det er en ganske interessant poll - siden det er med på å avklare oppstreking eller ei - selv om du kanskje ennå ikke ser fo rmasjonen)

ja det kan jeg si KENNETH du er på 135 plass sirka

1 Like

Send mail og spør Nano, da får du som regel komplett liste fra forrige månedish :+1: