Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Burde hørt på mesteren, Chrkni, ja, men Intendanten blir med toget i mål.
Har ikke like mange laks som Aborum. Han er jo også en av kongene.

1 Like

En ting er vertfall sikkert; Investering i biotek krever tydeligvis ikke besittelse av to fungerende hjernehalvdeler.

Noen som ønsker å dele noe annet enn sin egen mening om aksjekurs, størrelse på beholdning eller eventuelle syn på generell markedsteori?

Ser noen glimtet til med alpha37 lenger oppe? Anyone else?

6 Likes

Mange innlegg og meninger her, men hvor stor innflytelse har forumgjengen og hva utgjør vi i antall aksjer?

Hvor mange aksjer disponerer du i NANOV?

  • 0
  • 1-999
  • 1000-4999
  • 5000-9999
  • 10000-19999
  • 20000-39999
  • 40000-59999
  • 60000-79999
  • 80000-99999
  • 100000-199999
  • +200 000 (Blant selskapets topp 50 aksjonærer)

0 stemmegivere

På r&d kan jo alltids droppe en overoptimistisk timeline for car-t, etterfulgt av en slide med størrelse på de 3-4 største car-t oppkjøpene og så bare kjøre mic-drop.

2 Likes

fy faen :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

9 Likes

Det er ikke lov til å banne her.

Fra Q3-pres sier CEO: “YES, we have the money we need to get through PARADIGME”.

Han er ganske bastant, og understreker det igjen rett etterpå. Hvordan kan han være så skråsikker på det? Greit nok at vi går inn i den sterkeste rekrutteringsperioden historisk sett, men jeg mener at det alene ikke er nok til å komme med så bastante uttalelser. Det sies vel på et tidspunkt at det aldri har vært flere i screening enn nå, og følgelig må han se at innrulleringshastigheten til PARADIGME vil minst være på nivå med de 8 stk pr Q3-pres, og sannsynligvis betydelig høyere.

Slik jeg oppfatter markedet, så skyldes fallet i aksjekursen en kombinasjon av at 8 stk isolert sett er skuffende, og frykt for finansiering gjennom en emisjon/guiding ryker før man har kommet seg gjennom PARADIGME.

Poenget mitt er at dersom det var snev av usikkerhet knyttet til rekrutteringstakten og/eller finansiering, måtte han ha formulert seg rundere i kantene. Ikke svare som han gjør med to streker under. Det er allerede så mange til screening nå at han ser guiding kan opprettholdes - og det med god margin. Det snakkes imidlertid noe vagere om partneravtaler, men jeg ser for meg dette er mer konkret enn kommunisert (“vi snakker med BP, det er interesse, bla bla”). Partneravtale med eller oppkjøp fra BP vil nok falle på plass kort tid etter PARADIGME.

2 Likes

WORLDQUANT LLC 509 142 0,51% 22.11.2021
ARROWSTREET CAPITAL, LIMITED PARTNERSHIP 781 779 0,79% 08.09.2021
SUM 1 290 921 1,30%

Finanstilsynet.no

:point_up_2:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Back in black

Ikke vanskelig å se at shorterne jazzet på her, selv om noen hevder at nedsalget var fra skuffede aksjonærer…

Vi er 18 pasienter fra fullrekruttering, hva er motivet for å selge da?

Aksjen er en lekeplass for proffe algoritmer som herjer med kursen innenfor gitte intervaller. Det vil pågå helt til NANOV melder en deal eller enrollment completed på Paradigme.

Etter det blir det nok moro og uttelling for ventingen.

5 Likes

Mareritt? Er jo nydelige gaps på 48 og 69 kr som skal lukkes!

9 Likes

Tenker du på det rundt 14,50?
Intradag-gapene/strekkene derover ble jo fylt med gapene da Braun gikk av og da guiding av rekruttering ble tatt ned i sommer.

Gapet på 14,50 er fylt med volumbarene i bakgrunnen :laughing:

1 Like

Ikke mange dagene igjen til R&D, gleder meg til å høre litt om strategien og veivalg videre, samt resten av pipeline. Skullerud nevnte på Q3 at partnersamtalene måtte intensiveres nå, håper de kan dele litt tanker rundt hva de eventuelt ser for seg i de forskjellige partnerskapene :+1:

12 Likes

Om forummedlemmene har vært ærlige om egen beholdning utgjør de 359 stemmegiverne anslagsvis 10,5% av det totale antall aksjer i selskapet.

6 Likes

Må da kunne få inn et styremedlem på det?!

3 Likes

Beste innspill så langt. Det er faktisk en god ide.

2 Likes

Herved nominerer jeg @kaei som styremedlem :rocket:

2 Likes

10,5 % ja? du er herlig. Hvordan vet du om folk eier 100000 eller 199999 vil jo ha litt å si? :thinking:
uansett… :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Mye raketter her! Hengt mye med Jubel i det siste?

I kid , I kid!!

Finner døren selv :stuck_out_tongue:

1 Like